Prosimy wybrać kraj dostawy

Wybór kraju/regionu może mieć wpływ na różne czynniki, takie jak cena, opcje wysyłki i dostępność produktów.

Pobierz instrukcję montażu

Antyluzowa nakrętka śruby pociągowej

Wypełnij formularz:

* Te pola należy wypełnić

Więcej informacji na temat przetwarzania danych można znaleźć w informacjach o ochronie danych osobowych.

Instrukcja montażu AB

Czym jest luz osiowy?

"Luz osiowy" może być używany do opisania utraconego ruchu, tzw. "martwego ruchu" śruby pociągowej, spowodowanego odstępem pomiędzy śrubą pociągową a jej nakrętką. Często kojarzony jest z nim również termin "luz", ale prawidłowym określeniem technicznym jest "luz osiowy".

Oprócz prawidłowego doboru materiału, mechanizm obciążenia wstępnego okazał się skutecznym środkiem zmniejszania niepożądanego luzu osiowego. Istnieją cztery warianty z naprężeniem wstępnym dla naszych gwintów wielozwojnych i trapezowych dryspin®: bezluzowe, z małym luzem, z obciążeniem wstępnym i przeciwluzowe nakrętki śrub pociągowych (AB). Tutaj znajdą Państwo wszystkie zalety i instrukcje montażu naszych nakrętek śrub pociągowych o zmniejszonym luzie.
 
W przypadku zastosowań z wysokimi obciążeniami, wysokimi temperaturami lub w silnie zanieczyszczonym środowisku, należy zawsze stosować standardową nakrętkę śruby pociągowej. Powodem tego jest to, że wszystkie trzy zasady są łamane przez zbyt wysokie obciążenia. Z tego powodu maksymalne statyczne obciążenia osiowe są określone oddzielnie dla każdego modelu nakrętki śruby pociągowej.