Moja osoba do kontaktu
igus® Sp. z o.o.

ul. Działkowa 121C

02-234 Warszawa

+48 22 863 57 70
+48 22 863 61 69

Silnik krokowy drylin® NEMA34

Silniki krokowe igus® dobrze uzupełniają osie liniowe drylin®. Wyróżniają się ekonomicznością, precyzją i łatwością obsługi. Pracują niezawodnie w zróżnicowanych warunkach środowiskowych (zależnie od wybranej klasy ochronności IP). Dzięki standardowemu złączu zasilania silniki krokowe igus® mogą zostać podłączone do popularnych systemów sterowania silnikiem.

charakterystyka

linia przerywana: 24 V DC
linia pomarańczowa: 48 V DC
charakterystykę oparto na trybie ćwiartkowym kroku silnika

 
 
 

Arkusz danych - silnik krokowy drylin® E

nr artykułu

MOT -                 MOT = silnik
  AN -               AN = konstrukcja
    S -             S = silnik krokowy
      060 -           060 = 60 V DC
        059 -         059 = moment trzymający 5,9 Nm
          086 -       086 = wymiar kołnierza 86 mm
            M -     M = wtyczka metryczna
L = przewód linkowy (opcjonalnie)
              A -   A = brak
C = enkoder inkrementalny
D = enkoder inkrementalny i hamulec
                AAAA AAAA = standard
AAAC = enkoder
AAAD = enkoder i hamulec

 
Silnik z wtyczką

Wyposażony we wtyczkę, należy do klasy ochronności IP65 (IP: International Protection). Im wyższa klasa ochronności IP, tym lepsza ochrona przed zanieczyszczeniami i wilgocią.

 
Silnik z wtyczką i enkoderem

Enkoder przesyła sygnały z silnika do modułu sterowania. Dzięki enkoderowi można sterować precyzyjnym wykonaniem żądanego ruchu liniowego. Enkoder = większa niezawodność urządzeń.

 
Silnik z wtyczką, enkoderem i hamulcem

Hamulec utrzymuje obciążenie w miejscu w przypadku odcięcia zasilania silnika. Jest zabezpieczenie na wypadek utraty zasilania – zdecydowanie zalecane w systemach montowanych pionowo.

Nr części:
Konstrukcja
 MOT-AN-S-060-059-086-M-A-AAAA Silnik na zapytanie 
 MOT-AN-S-060-059-086-M-C-AAAC Silnik z enkoderem na zapytanie 
 MOT-AN-S-060-059-086-M-D-AAAD Silnik z enkoderem i hamulcem na zapytanie 
Więcej informacji na temat wybranego artykułu:
3D CAD Zamówienie próbki Eksperci Zapytanie o cenę Cennik myCatalog
Dane techniczne

Wymiar kołnierza 86 mm (NEMA34)
Silnik
Napięcie maksymalne [VDC] 60
Napięcie znamionowe [VDC] 24-48
Prąd znamionowy [A] 6,4
Moment trzymający [Nm] 5,9
Kąt kroku ° 1,8
Rezystancja / fazę [Ω] 0,33±10%
Indukcyjność / fazę [mH] 3,00±20%
Obciążenie wału, osiowe [N] 65
Obciążenie wału, promieniowe [N] 200
Enkoder
Napięcie robocze [VDC] 5
Impulsy / obrót   500
Impuls zerowy / indeks Tak
Sterownik linii Protokół RS422
Mechanizm hamulca
Napięcie robocze [VDC] 24±20%
Moc [W] 11
Moment trzymający [Nm] 2,0
Masy
Masa produktu [kg] 3,2
z enkoderem [kg] 3,3
z enkoderem i hamulcem [kg] 3,6
Parametry robocze
Temperatura otoczenia [°C] -10...+50
Maks. dopuszczalny wzrost temperatury [°C] 80
Klasa izolacji B
Wilgotność powietrza (bez kondensacji) % 85
Stopień ochrony obudowy silnika IP65 (uszczelnienie wału IP52)
Deklaracja CE Zgodnie z wytycznymi dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej (EMC)

 
 

Silnik dwubiegunowy
M17 7-stykowy
Pin Sygnał
1 A/
2 A
3 B
4 B/
5 hamulec 24V
6 hamulec 0V
7 PE
Obudowa Ekran

Kable silnikowe
M17 7-stykowy
Ilość
1
2
3
4
5
6
zielono-żółty
Ekran

 
 

enkoder
M17 7-stykowy
Pin Sygnał
1 A
2 A/
3 B
4 B/
5 0V
6 N/
7 N
8 5V DC
9-12 -
Obudowa Ekran

Przewód enkodera
M17 7-stykowy
Kolor
Brązowy
zielony
niebieski
fioletowy
biały 0,5°
szary
różowy
brązowy 0,5°
-
Ekran

rysunek z enkoderem i hamulcem

 
Wpisz wymiary
Konstrukcja B1 B2 B3 ØD1 ØD2 ØD3 L1 L2 L3 L4
[mm] [mm]
±0,2
[mm] [mm]
-0,013
[mm]
±0,025
[mm] [mm]
±1,0
[mm]
±1,0
[mm] [mm]
 MOT-AN-S-060-059-086-M-A-AAAA 85,8 69,5 37 14 73,02 6,6 37 118 2 8
 MOT-AN-S-060-059-086-M-C-AAAC 85,8 69,5 37 14 73,02 6,6 37 118 2 8
 MOT-AN-S-060-059-086-M-D-AAAD 85,8 69,5 37 14 73,02 6,6 37 170 2 8
Więcej informacji na temat wybranego artykułu:
3D CAD Zamówienie próbki Eksperci Zapytanie o cenę Cennik myCatalog