Nowości 2021 z zakresu silników drylin® E

... Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki przykładowemu programowi dostępnemu do pobrania bezpłatnie ...

Darmowe programy przykładowe
▲ Technologia w górę:
  • Gotowe programy przykładowe dla systemów sterowania silnikami igus®
    D1, D2, D3, D7, D8, D9
  • Odpowiednie dla Siemens, Raspberry PI, PC, Laptop, LabVIEW

▼ Koszty w dół:
  • Oszczędność kosztów do 50% dzięki szybszemu uruchamianiu
  • Pobierz bezpłatne programy przykładowe

■  Dowody:
  • 10% szybsze uruchamianie dzięki parametryzacji GUI ustawień CANopen i Ethernet TCP/IP

● Zrównoważony rozwój:
  • Wielokrotnego użytku
  • Darmowe pobieranie
  • Dostępne online przez całą dobę
Więcej informacji

... Nowa aktualizacja oprogramowania firmware dla systemu sterowania silnikami D1 i D2 ...

System sterowania silnikami drylin® E D1 i D2
▲ Technologia w górę:
  • Bezpośrednie wyświetlanie błędów w systemie sterowania
  • 184 nowe obiekty CANopen
  • 61 nowych obiektów Ethernet TCP/IP

▼ Koszty w dół:
  • Oszczędności kosztów w wysokości 10% ze względu na szybsze uruchamianie
  • Darmowe pobieranie oprogramowania firmware

■  Dowody:
  • 10% szybsze uruchamianie dzięki parametryzacji GUI ustawień CANopen i Ethernet TCP/IP

● Zrównoważony rozwój:
  • Bezobsługowy
  • CE zgodnie z wymogami ROHS
  • CE zgodnie z wymogami EMC
Więcej informacji

Nowe silniki drylin® E z uszczelnieniem wału

... uszczelnione i zabezpieczone ...

Silniki drylin® E
▲ Technologia w górę
  • Ochrona klasy IP65 (rozpryski wody)
  • Ustandaryzowane połączenie silnika za pomocą złącza M12
  • Z enkoderem dla bezpiecznego pozycjonowania

▼ Koszty w dół:
  • Uszczelnienia wału dostępne jako standard
  • Alternatywa dla wysokonapięciowych serwosilników

■  Dowód:
  • przetestowane na robolink® RL-DP (odporny na rozpryski)

● Odnawialnosć:
  • Bezobsługowe
  • CE zgodnie z wymogami ROHS
  • CE zgodnie z wymogami EMC
Dowiedz się więcej

Nowe silniki drylin® E z hamulcem

... niezawodne i kompaktowe ...

Silniki drylin® E
▲ Technologia w górę
  • Silnik z hamulcem dla obciążeń pionowych
  • Podłączenie silnika za pomocą skrętki i złącza JST
  • Zasilanie 24 V dla hamulca

▼ Koszty w dół:
  • 5 razy bardziej ekonomiczny niż silniki ze złączami metrycznymi
  • Szybka i łatwa konfiguracja z systemem sterowania silnikiem igus® D1 lub D2

■  Dowód:
  • Do 10% oszczędności masy w porównaniu z silnikami z hamulcem® igus ze złączami metrycznymi

● Odnawialnosć:
  • Bezobsługowe
  • CE zgodnie z wymogami ROHS
  • CE zgodnie z wymogami EMC
Dowiedz się więcej

Nowe silniki drylin® E z czujnikami Halla

... kompaktowe i ciche ...

Silniki drylin® E
▲ Technologia w górę
  • Większa moc silników prądu stałego dla silnego napędu
  • Z czujnikami Halla dla pozycjonowania
  • Przeniesienie napędu za pomocą uzębienia 7 x 8 DIN 5481

▼ Koszty w dół:
  • Szybki montaż
  • Sprzęgło nie jest wymagane

■  Dowód:
  • Do 48% większy moment obrotowy w porównaniu z obecną serią
  • Do 25% większa szybkość w porównaniu z obecną serią

● Odnawialnosć:
  • Bezobsługowe
  • CE zgodnie z wymogami ROHS
  • CE zgodnie z wymogami EMC
Dowiedz się więcej

Nowy sterownik silnika drylin® E

... proste i ekonomiczne ...

Silniki drylin® E
▲ Technologia w górę
  • Tryby pracy impulsowej STEP/DIR
  • Płynne działanie silnika
  • Samoczynne dostrajanie silnika
▼ Koszty w dół:
  • Ustandaryzowany interfejs STEP/DIR
  • Kompatybilny z wieloma przemysłowymi systemami sterowania
  • Łatwe i szybkie ustawianie parametrów
■  Dowód:
  • Możliwość sterowania za pomocą napięcia od 5 do 24V bezpośrednio na PLC lub płytach deweloperskich (bez rezystora szeregowego)
  • Możliwość współpracy z gotowymi modułami oprogramowania renomowanych producentów

● Odnawialnosć:
  • Bezobsługowe
  • CE zgodnie z wymogami ROHS
Dowiedz się więcej

Nowy system sterowania silnikiem drylin® E

... oszczędzający miejsce i lekki ...

Silniki drylin® E
▲ Technologia w górę
  • Oszczędzający miejsce montaż
  • Zwiększona swoboda integracji

▼ Koszty w dół:
  • 5% niższa cena w porównaniu do systemu sterowania silnikiem igus® D1
  • Zintegrowane otwory montażowe

■  Dowód:
  • 40% oszczędności masy w porównaniu z systemem sterowania silnikiem igus® D1
  • 50% redukcja wysokości montażowej w porównaniu z systemem sterowania silnikiem igus® D1

● Odnawialnosć:
  • Bezobsługowe
  • CE zgodnie z wymogami ROHS
  • CE zgodnie z wymogami EMC
Dowiedz się więcej