Rozwiązania w zakresie zasilania lądowego dla terminali kontenerowych i statków
Terminale kontenerowe
Kontenerowce stają się coraz większe. Jednocześnie zmieniają się sojusze żeglugowe, a z tym również statki dokujące. Zdolność przeładunkowa na nabrzeżu jest jednym z kluczowych kryteriów opłacalności terminalu kontenerowego. Niezbędne jest elastyczne planowanie miejsc dokowania dla codziennie zmieniających się statków.
Ponieważ system zarządzania przewodami na pokładzie statku może być umieszczony w różnych miejscach, a maksymalna długość przedłużenia jest ograniczona (35-55 m), stacjonarne połączenia zasilania lądowego ograniczają obszar połączenia. Dowiedz się, jak technologia mobilnego SPO firmy igus może zachować elastyczność Twojego terminala i zaoszczędzić koszty.
Kontenerowce
W przypadku transportu kontenerowego, norma IEC 80005-1 stanowi, że system prowadzenia przewodów musi być zamontowany na statku. Kontenery pływają po wszystkich morzach świata i są odporne na wiatr oraz pogodę w ekstremalnie trudnych warunkach. System prowadzenia przewodów jest umieszczony na pokładzie, albo jako pół-mobilny system, w kontenerze 40'HC, w przestrzeni kontenerowej, w pobliżu rufy statku, lub jako system zainstalowany na stałe, na śródokręciu w zależności od położenia maszynowni.
Standardowa długość przedłużenia przewodu wynosi 35–55 m. Dowiedz się, jak ulepszyć konserwację i trwałość systemu prowadzenia przewodów za pomocą igus e-spool.
Systemy zasilania lądowego igus dla terminali i statków