Uszczelniacze pneumatyczne o małych średnicach powinny być kontrolowane pod względem zużycia. Z tego powodu są one mocowane w wózku mechanizmu korbowego, jako, iż głowica przegubowa na której się ślizgają jest zamocowana. Wózek jest wirtualnie prowadzony za pomocą trzech tulejii ślizgowych na dwóch prętach i jest napędzany przez mechanizm korbowy. Pręt łączący jest zakończony głowicami kulistymi igubal®. Wózek i pręt łączący powinny być bardzo lekkie co zapobiega generowaniu niepotrzebnych sił masowych. Głowice igubal® są szczególnie odpowiednie dla tych wymogów. Nie wykazują one widocznego luzu nawet po ok. 15 milionach cykli prcy. Systemy prowadzenia liniowego powinny działać bez smarowania, tak, że żadne cząstki nie wchodzą w kontakt ze smarem innym, niż tłuszcz do tego przeznaczony."
Christoph Debler, IMKT Uni Hannover, Hannover