Technologia łożyskowa dla siłowników i elementów sterowniczych

Przemysł motoryzacyjny odpowiada na rosnące oczekiwania komfortu większą elektryfikacją pojazdu. Zwiększa to również liczbę siłowników i elementów sterowniczych — na przykład w regulacjach wzdłużnych, wysokości i nachylenia siedzeń, w systemach blokad, podnośnikach szyb, rozsuwanych dachach, kamerach cofania lub systemach oświetlenia. Dla tych zastosowań mamy w naszym asortymencie łożyska ślizgowe, śruby pociągowe i nakrętki śrub pociągowych, jak również koła zębate i elementy przekładni. Chętnie pomożemy Państwu w wyborze.

Wymagania stawiane produktom w siłownikach:

  • Brak wibracji i hałasu
  • Wysoka liczba cykli > 1 milion
  • Odporność na działanie środków smarnych

Zalety technologii łożyskowej igus:

  • Przewaga kosztowa w porównaniu do metalowych łożysk walcowanych i kulkowych
  • Oszczędność masy do 80%
  • Ciche działanie
  • Pracuje na sucho bez smarowania
  • Swoboda projektowania dzięki formowaniu wtryskowemu
Zalety komponentów igus dla napędów w sektorze motoryzacyjnym zostały krótko wyjaśnione w 3-minutowym filmie.

 

    Dopasowane produkty

    iglidur J

    Wyjątkowo niskie wartości tarcia podczas pracy na sucho, bardzo dobra odporność na zużycie w średnich temperaturach

    iglidur H4

    Standard w motoryzacji o wysokiej odporności na chemikalia i temperatury: od -40°C do +200°C

    Technologia śrub pociągowych

    Bezobsługowa technologia liniowa o żywotności dłuższej do 30%

    Koła zębate

    Bezsmarowe, do 4 razy bardziej odporne na zużycie niż przekładnie z porównywalnych tworzyw sztucznych

    Pozostałe obszary zastosowań

    Wewnątrz i na zewnątrz: nasza technologia łożysk polimerowych dry-tech prezentuje swoje zalety w wielu miejscach w samochodzie.
    Obejrzyj teraz

    Wróć do przeglądu produktów

    Przejdź do strony z informacjami o zaletach naszych łożysk i usługach specjalnych
    Przejdź do widoku ogólnego