Nowe rozmiary gwintu

Nowa nakrętka dryspin® z funkcją napięcia wstępnego

Dla gwintu o średnicy 6,35

Nową nakrętkę śruby prowadzącej z napięciem wstępnym charakteryzuje minimalny luz osiowy i najwyższa dokładność pozycjonowania. Jest to ekonomiczna alternatywa dla nakrętek typu zero-backlash, stworzona do realizacji krótkich skoków. Sprawdzona funkcja napęcia wstępnego z modułow liniowych SHT-PL. Typowe zastosowania to drukarki 3D.

Nakrętki śruby pociągowej z obciążeniem wstępnym są dostępne o trzech różnych rozmiarach gwintów:
DS6.35X2.54
DS6.35X5.08
DS6.35X6.35

Zredukowany czas na projektowanie i optymalizacja procesu zakupu technologii śruby pociągowej.
Przejdź do sklepu online
Rozmiar gwintu

Technologia w górę

  • Nowy zakres wymiarów dla średnicy 6,35 mm​ z opatentowaną technologią śruby pociągowej dryspin®
  • Stały minimalny luz osiowy zapewniający wysoką dokładność pozycjonowania​
  • Sprawdzona zasada napięcia wstępnego od SHT-PL​
  • Idealne do druku 3D
Rozmiar gwintu

Koszty w dół

  • W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
  • Brak konieczności przeprowadzania prac serwisowych dzięki samoregulacji luzu osiowego z obu stron
  • Bardziej opłacalna w porównaniu do nakrętki typu zero-backlash ze względu na mniejszą liczbę elementów
Rozmiar gwintu

Udowodnione

  • Mniejszy luz osiowy dzięki funkcji napięcia wstępnego poprzez sprężynę umieszczoną w nakrętce
Rozmiar gwintu

Zrównoważony rozwój

  • Brak smaru lub oleju w napędzie śrubowym
  • Długotrwałe użytkowanie dzięki opatentowanej asymetrii gwintu
  • igus® wspiera gospodarkę obiegu zamkniętego tworzyw sztucznych i inwestuje w recykling chemiczny. Więcej informacji na: igus.eu/sustainability

Wymiary nowej nakrętki śruby prowadzącej dryspin® z napięciem wstępnym w skrócie



Więcej ważnych informacji:


Wyższa wydajność, dłuższa żywotność

Możliwości technologii dryspin®

Technologia gwintów wielozwojnych dryspin, która została opracowana przez igus w 2013, oferuje wiele zalet w porównaniu z konwencjonalnymi odpowiednikami. Ze względu na bardziej płaski kąt zarysu gwintu, wydajnie przekształcają wprowadzoną siłę w ruch liniowy. Zastosowanie geometrii dopasowanej do plastikowej nakrętki zapewnia jeszcze dłuższą żywotność i większą wydajność przy gwintach wielozwojnych. Dzięki zaokrąglonej geometrii zęba, powierzchnia styku pomiędzy nakrętką i śrubą pociągową jest ograniczona, a systemy prowadzenia działają pod obciążeniem cicho oraz bez wibracji.
 
Większe przestrzenie między poszczególnymi zwojami gwintów dryspin powodują większy udział (współczynnik 1,3) trybologicznie zoptymalizowanego polimeru w gwintach. Bardziej odporny na zużycie materiał i wyższy poziom sprawność mają kluczowe znaczenie dla żywotności, która jest nawet pięciokrotnie dłuższa w porównaniu z konwencjonalnymi gwintami wielozwojnymi.
Więcej informacji na ten temat tutaj

Przetestuj technologię dryspin®

Zapytaj o bezpłatną próbkę śruby pociągowej

Trzymanie prawdziwej części w dłoniach jest ważną częścią zrozumienia danego elementu. W tym celu z przyjemnością prześlemy Państwu próbkę naszych śrub pociągowych dryspin. W próbce podsumowaliśmy wszystkie dane techniczne i zalety technologii śrub pociągowych dryspin. Zapraszamy do samodzielnego sprawdzenia, a jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, nasi eksperci chętnie pomogą.
Zapytaj o bezpłatną próbkę śruby pociągowej


Wyślij prośbę o kontakt:

Prośba o kontakt
Przejdź do formularza