Bezluzowa nakrętka śruby pociągowej

Nowa, bezluzowa nakrętka dryspin® typu zero-backlash

Aby zredukować niechciany luz osiowy

Aby zredukować luz osiowy, jednym z najbardziej precyzyjnych rozwiązań jest bezluzowa nakrętka typu zero-backlash. Składa się ona z kilku elementów i samoczynnie dostosowuje się pod wpływem eksploatacji. Nadaje się przede wszystkim do stosowania w systemów regulacji opartych o gwint wielozwojny dla szybkiego przemieszczania małych obciążeń. Bezluzowa nakrętka śruby pociągowej jest dostępna w sześciu nowych rozmiarach:
DS12x5 
► DS12x15 
► DS12x25 
► DS14x4
► DS14x25
► DS14x30
Redukcja czasu projektowania i ulepszenie procesu zakupu technologii śrub pociągowych.
Przejdź do sklepu online
Rozmiar gwintu

Technologia w górę

  • Wyższe obciążenia osiowe do 500 N​
  • Praca przy różnych obciążeniach​
  • Minimalny luz osiowy przez cały okres eksploatacji dzięki zasadzie zerowego luzu (samoregulacja)
  • Precyzyjne i ciche ​— idealne do pozycjonowania oraz ruchów posuwisto zwrotnych
Rozmiar gwintu

Koszty w dół

  • W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
  • Brak konieczności przeprowadzania prac serwisowych dzięki opcji automatycznej kasacji luzu
  • Bezpłatne narzędzia online z kalkulacją żywotności i natychmiastową wyceną
  • Do 82% wyższy poziom sprawności
Rozmiar gwintu

Udowodnione

  • Samoregulująca konstrukcja bezluzowa
Rozmiar gwintu

Zrównoważony rozwój

  • Brak smaru lub oleju w napędzie śrubowym
  • Długotrwałe użytkowanie dzięki opatentowanej asymetrii gwintu
  • igus® wspiera gospodarkę obiegu zamkniętego tworzyw sztucznych i inwestuje w recykling chemiczny. Więcej informacji na: igus.eu/sustainability

Rzut okiem na nowe wymiary wielozwojnych śrub pociągowych dryspin®



Więcej ważnych informacji:


Wyższa wydajność, dłuższa żywotność

Możliwości technologii dryspin®

Technologia gwintów wielozwojnych dryspin, która została opracowana przez igus w 2013, oferuje wiele zalet w porównaniu z konwencjonalnymi odpowiednikami. Ze względu na bardziej płaski kąt zarysu gwintu, wydajnie przekształcają wprowadzoną siłę w ruch liniowy. Zastosowanie geometrii dopasowanej do plastikowej nakrętki zapewnia jeszcze dłuższą żywotność i większą wydajność przy gwintach wielozwojnych. Dzięki zaokrąglonej geometrii zęba, powierzchnia styku pomiędzy nakrętką i śrubą pociągową jest ograniczona, a systemy prowadzenia działają pod obciążeniem cicho oraz bez wibracji.
 
Większe przestrzenie między poszczególnymi zwojami gwintów dryspin powodują większy udział (współczynnik 1,3) trybologicznie zoptymalizowanego polimeru w gwintach. Bardziej odporny na zużycie materiał i wyższy poziom sprawność mają kluczowe znaczenie dla żywotności, która jest nawet pięciokrotnie dłuższa w porównaniu z konwencjonalnymi gwintami wielozwojnymi.
Więcej informacji na ten temat tutaj

Przetestuj technologię dryspin®

Zapytaj o bezpłatną próbkę śruby pociągowej

Trzymanie prawdziwej części w dłoniach jest ważną częścią zrozumienia danego elementu. W tym celu z przyjemnością prześlemy Państwu próbkę naszych śrub pociągowych dryspin. W próbce podsumowaliśmy wszystkie dane techniczne i zalety technologii śrub pociągowych dryspin. Zapraszamy do samodzielnego sprawdzenia, a jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, nasi eksperci chętnie pomogą.
Zapytaj o bezpłatną próbkę śruby pociągowej


Wyślij prośbę o kontakt:

Prośba o kontakt
Przejdź do formularza