Rolka prowadząca xiros® w anodowanym na czarno aluminium

Rolka prowadząca xiros o ponadczasowej konstrukcji

Nie tylko technicznie, ale również optycznie, przyciąga wzrok


Szukasz odpowiedniego systemu rolek prowadzących, który tworzy kontakt toczny między ramą przenośnika a materiałem, który ma być transportowany jako przenośnik rolkowy, czy może działać jako rolka prowadząca folię? I również wygląda stylowo? W takim razie igus posiada rozwiązanie:
 
Nowe rolki prowadzące xiros do widocznych części są specjalnie zaprojektowane dla użytkowników technologii etykietowania . Składają się z anodowanego na czarno aluminium i docierają do Twojej siedziby wraz z czarnymi łożyskami kulkowymi o stałym kołnierzu xirodur S180!
Technologia w górę

Technologia w górę

  • Oszczędność masy do 48%
  • Do 42% mniejsza bezwładność
  • Niski współczynnik tarcia
Koszty w dół

Koszty w dół

Recykling

Odnawialność


Niezwykle płynne działanie


Z czarną rolką prowadzącą xiros do widocznych części rozwiązujemy problem wysokiego momentu zrywającego rolek na etykieciarkach. Ponadto, nasze rolki w przenośnikach grawitacyjnych (rolki transportowe) zapewniają najniższy możliwy opór podczas toczenia. Metalowe rozwiązania osiągają swoje granice w kwestii oporu podczas toczenia ze względu na konieczność ich smarowania. Nasze plastikowe łożyska kulkowe nie wymagają dodatkowego smarowania ze względu na ich właściwości samosmarujące. Nie muszą przezwyciężyć odporności smaru i przekonują płynnym działaniem.
 
Jest to decydująca zaleta dla naszych klientów! Krones AG z powodzeniem stosuje bezobsługowe, polimerowe łożyska kulkowe w rolkach prowadzących, które są używane jako rolki prowadzące folię. Ważnym czynnikiem sukcesu są nie tylko brak smarów i konserwacji, ale także oszczędność cennego czasu montażu. Nasze rolki prowadzące docierają wstępnie zmontowane i są dostarczane z jednego źródła.
Odkształcenie folii w Krones AG
„Decydujące dla nas jest tutaj płynne działanie łożysk kulkowych w rolkach prowadzących. W przeszłości używaliśmy metalowych łożysk. Jednakże rozwiązanie to cechowało się niewystarczającą płynnością, przez co niekiedy rolka całkowicie zatrzymywała się, a taśma z etykietami ślizgała się po niej. "
 
Sören Meissner, projektant w dziale technologii kontroli i etykietowania w Krones AG

Krótka prezentacja nowości