drylin® T - Układ systemu, boczny, 1 szyna i 1 wózek

Krok 2:

Wariant: 1 szyna, 1 wózek
sy + sz<2 Lx - Y0
ay + az<2 Lx - Y0
sy<5 Zm
<5 Zm

Krok 3:

Krok 3
01 Krok 3
01 Krok 3
02 Krok 3
02 Krok 3
03 Krok 3
03 Krok 3

Krok 4:

Krok 4.1
Krok 4.1

4.1

Krok 4.2
Krok 4.2

4.2

Zmienne w obliczeniach

Fa:siła napędowa[N]
Fs:Siła masy[N]
Fy, Fz:Obciążenie łożyska w kierunku y lub z[N]
sx, sy, sz:Odległość siły bezwładności w kierunku x, y lub z[mm]
ay, az:Odległość siły napędowej w kierunku y lub z[mm]
wx:Odległość między wagonami na szynie [mm]
LX:Stała zależna od rozmiaru[mm]
Zm:Stała zależna od rozmiaru[mm]
Y0:Stała zależna od rozmiaru[mm]
b:Odległość między prowadnicami[mm]
µ:współczynnik tarcia, µ = 0 dla obciążeń statycznych, µ = 0,2 dla obciążeń dynamicznych
ZW:Liczba prowadnic na szynę

Stałe wartości

Numer zamówieniaLX [mm]ZM [mm]Y0 [mm]
TW-01-15291611,5
TW-01-20352315,0
TW-01-25412519,0
TW-01-30492921,5

Współczynniki:

1 szyna, 1 wózek
K1|(ay+Y0)/Lx|
K2(sy+Y0)/Lx
K3|az/Lx|
K4|sx/Lx|
K5sz/Lx
K6|(sy+Y0)/Zm|
K7|sz/Zm|

Krok 5:

Maksymalne dopuszczalne obciążenie

Numer zamówieniaFymax, Fzmax [N]
TW-01-152.000
TW-01-203700
TW-01-255.000
TW-01-307.000

Krok 6:

Krok 6

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Radosław Sobociński
Radosław Sobociński

Manager Produktu drylin®, dryspin®, robolink®

+48 692 460 718Wyślij e-mail

Konsultacje i dostawa