Technologia łożyskowa dla komory silnika

Czy przepustnica, zmienny kolektor dolotowy, widełki zmiany biegów, napinacz paska, zawór recyrkulacji spalin czy turbosprężarka — w komorze silnika wszystko jest gorące. Aby zmniejszyć tarcie i zużycie w różnych zastosowaniach, wybór właściwego łożyska ślizgowego ma ogromne znaczenie. Chętnie pomożemy Państwu w wyborze.

Wymagania dotyczące łożysk w zastosowaniach w komorze silnika:

  • Odporność na działanie oleju silnikowego i przekładniowego
  • Odporność na temperaturę do 200°C
  • Odporność na ścieranie cząstek stałych


Zalety technologii łożyskowej igus:

  • Zalety kosztowe w porównaniu z łożyskami igiełkowymi lub walcowanymi z metalu
  • Tłumienie drgań
  • Brak korozji stykowej pomiędzy oprawą a łożyskiem
  • Idealne w połączeniu z wałkami z tworzywa sztucznego
Zastosowania motoryzacyjne w komorze silnika Łożyska ślizgowe igus i przeguby łączące w zmiennym kolektorze dolotowym, wspomaganiu hamulców, turbosprężarce, zaworze recyrkulacji spalin, napinaczu pasów i w widełkach zmiany biegów

Dopasowane produkty

iglidur X

Wyjątkowo odporne na zużycie w wysokich temperaturach do +250°C — bardzo niska absorpcja wilgoci

iglidur H4

Wysoka odporność chemiczna i temperaturowa: od -40°C do +200°C

iglidur® H1

Do wysokich prędkości obrotowych i najniższych współczynników tarcia w połączeniu z wałkami z tworzywa sztucznego

Przeguby łączące

Możliwość szybkiego wdrożenia niestandardowych wymiarów i wzorów, prosty montaż

Pozostałe obszary zastosowań

Wewnątrz i na zewnątrz: nasza technologia łożysk polimerowych dry-tech prezentuje swoje zalety w wielu miejscach w samochodzie.
Obejrzyj teraz

Wróć do przeglądu produktów

Przejdź do strony z informacjami o zaletach naszych łożysk i usługach specjalnych
Przejdź do widoku ogólnego