Nowości
Technologia śrub pociągowych dryspin®
Przetestuj bezpłatnie tutaj

2022

Nowe skoki śrub pociągowych dryspin®

Cztery nowe rozmiary

Śruby pociągowe
Technologia w górę:
Alternatywa dla DIN103
Płynniejsza praca dzięki zawężonym tolerancjom produkcyjnym
Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów

Koszty w dół:
Internetowe narzędzie do konfiguracji indywidualnie wykonanych śrub pociągowych
Wyświetlanie cen na bieżąco
Obróbka śrub pociągowych bez znajomości systemu CAD

Wyższa sprawność i dłuższa żywotność w porównaniu do tradycyjnych śrub pociągowych, dzięki unikalnym cechom technologii dryspin®. Niekorodujące, w 100% bezsmarowe i bezobsługowe. Nasze śruby pociągowe dryspin® są teraz dostępne w czterech nowych rozmiarach.
 
Więcej informacji

Nowe skoki nakrętek śrub pociągowych dryspin®

Cztery nowe rozmiary

Nakrętki śrub pociągowych
▲ Technologia w górę:
Alternatywa dla DIN103 ​
Płynniejsza praca dzięki zawężonym tolerancjom produkcyjnym
Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów

▼ Koszty w dół:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% bardziej opłacalne w porównaniu z metalowymi nakrętkami śrub pociągowych
Darmowe narzędzia internetowe do obliczania żywotności z funkcją wyświetlaniem ceny na żywo

Sprawność na poziomie nawet 82% i 25% mniejsze zużycie w porównaniu do konwencjonalnych śrub pociągowych. Odkryj zalety bezsmarowej, polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulowych. Nasze plastikowe nakrętki śrub pociągowych dryspin® posiadają teraz cztery nowe skoki gwintów.
 
Więcej informacji

Nowe skoki formowanych wtryskowo nakrętek dla śruby pociągowej dryspin®

Cztery nowe rozmiary

Formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych
▲ Technologia w górę:
Alternatywa dla DIN103
Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu​
Płynniejsza praca dzięki zawężonym tolerancjom produkcyjnym w standardzie

▼ Koszty w dół:
Ekonomiczne formowanie wtryskowe
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% bardziej opłacalne w porównaniu z metalowymi nakrętkami dla śrub pociągowych

Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu i płynniejsza praca dzięki zawężonym tolerancjom produkcyjnym. Odkryj zalety formowanej wtryskowo polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulkowych. Nasze formowane wtryskowo nakrętki śruby pociągowej dryspin® są teraz dostępne w czterech nowych rozmiarach.
 
Więcej informacji

Śruby pociągowe dryspin® do silników z wielowypustem

O stałej długości 1000 mm

MOTK
▲ Technologia w górę:
Rozszerzenie zakresu wymiarowego dla śrub pociągowych do silnikowych 
Gotowe do podłączenia dla silników drylin® E z wielowypustem
Możliwe przenoszenie większych momentów obrotowych

▼ Koszty w dół:
Nie jest wymagana dodatkowa dokumentacja
Darmowe narzędzia internetowe do obliczania żywotności
Obróbka śrub pociągowych bez znajomości systemu CAD

Wyższa sprawność i dłuższa żywotność w porównaniu do konwencjonalnych śrub pociągowych, dzięki unikalnej technologii dryspin®. Niekorodujące, w 100% bezsmarowe i bezobsługowe. Nasze śruby pociągowe dryspin® ze standardowo obrobionym wielowypustem do silników drylin® E są teraz dostępne w dwunastu rozmiarach.
Więcej informacji

Silnikowe śruby pociągowe dryspin® z obrobionymi końcami

O stałej długości 310 mm

MOT
▲ Technologia w górę:
Rozszerzenie zakresu wymiarów dla śrub pociągowych zintegrowanych z silnikami  
Gotowe do podłączenia dla silników drylin E ​

▼ Koszty w dół:
Nie jest wymagana dodatkowa dokumentacja
Obróbka śrub pociągowych bez znajomości systemu CAD
Darmowe narzędzia internetowe do obliczania żywotności

Wyższa sprawność i dłuższa żywotność w porównaniu do konwencjonalnych śrub pociągowych, dzięki unikalnej technologii gwintu wielozwojnego dryspin®. W standardowym asortymencie śrub do silników dostępne są gwinty o wymiarach od DS6,35x2,54 do DS14x25 i TR08x1,5 do TR12x6P3. W sumie, nasze śruby pociągowe dryspin® z precyzyjnie obrobionymi końcami dla silników drylin® E, są dostępne w 24 wymiarach. 
Więcej informacji

Nowa nakrętka dryspin® z funkcją napięcia wstępnego

Dla gwintu dryspin® o średnicy 6,35

Naprężenie wstępne
▲ Technologia w górę:
Ekonomiczna alternatywa dla nakrętki typu zero-backlash
Stały, minimalny luz osiowy zapewniający wysoką dokładność pozycjonowania​
Sprawdzona zasada napięcia wstępnego z modułów liniowych SHT-PL​

▼ Koszty w dół:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Brak konieczności przeprowadzania prac serwisowych dzięki samoregulacji luzu osiowego z obu stron

Nowa nakrętka z funkcją napięcia wstępnego charakteryzuje się minimalnym luzem osiowym i maksymalną dokładnością pozycjonowania. Jest to ekonomiczna alternatywa dla nakrętek typu zero-backlash, stworzona do realizacji krótkich skoków. Sprawdzona funkcja napęcia wstępnego z modułow liniowych SHT-PL. Typowe zastosowania obejmują także drukarki 3D.
 
Więcej informacji

Nowa, bezluzowa nakrętka dryspin® typu zero-backlash

Aby zmniejszyć luz osiowy

Nakrętka śruby pociągowej ZB
▲ Technologia w górę:

Wyższe obciążenia osiowe do 500 N​
Mogą pracować przy różnych obciążeniach​
Zminimalizowany luz osiowy przez cały okres eksploatacji dzięki funkcji zero backlash

▼ Koszty w dół:
Brak potrzeby prac serwisowych dzięki automatycznej regulacji luzu z funkcją zero backlash
Darmowe narzędzia internetowe do obliczania żywotności
Do 82% wyższa sprawność

Jednym z najbardziej precyzyjnych rozwiązań, umożliwiających zmniejszenie luzu osiowego, jest nakrętka z funkcją zero backlash gwarantująca kasację luzu. Składa się ona z kilku elementów i samoczynnie dostosowuje się pod wpływem eksploatacji. Nadaje się przede wszystkim do stosowania w systemów regulacji opartych o gwint wielozwojny dla szybkiego przemieszczania małych obciążeń. Bezluzowa nakrętka śruby pociągowej jest dostępna w sześciu nowych wymiarach.
Więcej informacji

2021

Materiał iglidur® J350 dla przemysłu kolejowego

Certyfikowany zgodnie z normą przeciwpożarową EN45545 dla poziomu zagrożenia HL 3

EN45545
▲ Technologia w górę:
Zgodne z normą EN45545 dla poziomu zagrożenia HL 3
Możliwość zastosowania w pojazdach szynowych bez dodatkowej dokumentacji

▼ Redukcja kosztów:
Przewaga kosztowa w porównaniu do rozwiązań metalowych
Dopasowane do zastosowania przy poziomie zagrożenia HL 3
Przewidywalna żywotność

Nasze nakrętki J350 mogą teraz otrzymać certyfikat zgodny z normą przeciwpożarową EN45545 dla poziomu zagrożenia HL 3. W związku z tym oferujemy szeroki zakres wymiarów, szczególnie do użytku w pojazdach szynowych. Są testowane zgodnie z listą wymogów R24 dla komponentów o masie do 500 gramów. 

Nowe wymiary technologii śrub pociągowych dryspin®

Wysoka wydajność i samosmarowność

Nowy rozmiar gwintu
▲ Technologia w górę:
Do 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu
Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów

▼ Koszty w dół:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% bardziej opłacalne w porównaniu z metalowymi
nakrętkami śrub pociągowych

Nasze polimerowe nakrętki śrub pociągowych posiadają teraz dwa nowe skoki dla gwintu wielozwojnego dryspin:
► DS6,35x6,35 RH
► DS8x40 RH


Nowe wymiary nakrętek śrub pociągowych

Gwinty wielozwojne w technologii dryspin®

sześć nowych rozmiarów gwintów
▲ Technologia w górę:
Wydajność do 82%
Niski poziom hałasu i wibracji pracy
 
▼ Koszty w dół:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% bardziej opłacalne niż nakrętki metalowe

Nasze modele:
Nakrętki cylindryczne
► Kołnierzowe nakrętki śruby pociągowej
► Cylindryczne nakrętki formowane wtryskowo
► Nakrętki formowane wtryskowo z kołnierzem
► Wszystkie typy są również dostępne z powierzchnią oporową obrobioną pasującą pod klucz płaski
 

Sześć nowych rozmiarów

Rozszerzenie asortymentu śrub pociągowych dryspin®

Sześć nowych rozmiarów śrub pociągowych
▲ Technologia w górę:
Do 30% dłuższa żywotność w porównaniu z konwencjonalnymi śrubami pociągowymi
Cicha i bezwibracyjna praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
 
▼ Koszty w dół:
Narzędzie internetowe do indywidualnej konfiguracji śrub pociągowych
Wyświetlanie cen na żywo
 
■ Dowód:
Żywotność można obliczyć online
Przetestowane: do 25% mniejsze zużycie w porównaniu do konwencjonalnych śrub pociągowych
 
Redukcja czasu poświęconego na projektowanie i optymalizacja procesu zakupu śrub pociągowych.
 

2020

Nowa śruba pociągowa dryspin® w rozmiarze 5x10

Jako alternatywa dla gwintu trapezowego

Rozmiar gwintu 5x10
▲ Technologia w górę:
Płynniejsza i cichsza praca przy wysokich prędkościach
Cicha i bezwibracyjna praca
 
▼ Koszty w dół:
Formowanie wtryskowe dla ekonomicznej produkcji
Bezobsługowe dzięki samosmarownym nakrętkom śruby pociągowej
 
Nasze projekty:
Cylindryczne nakrętki śruby pociągowej
► Kołnierzowe nakrętki śruby pociągowej
► Cylindryczne nakrętki formowane wtryskowo
► Nakrętki formowane wtryskowo z kołnierzem
► Wszystkie rodzaje są również dostępne z powierzchnią oporową obrobioną pasującą pod klucz płaski
 

dryspin® nowy typ serii nakrętek pociągowych DST-JGRM

Bardzo solidne i dopasowany do standardowych rynkowych rozmiarów

Nowy rozmiar gwintu
▲ Technologia w górę:
nowa konstrukcja zapewniająca bezpieczne i łatwe połączenie gwintowe
Rozmiary identyczne z ogólnie dostępnymi śrubami kulowymi
 
▼ Koszty w dół:
zoptymalizowana kosztowo konstrukcja formowana wtryskowo
Konstrukcja dostępna dla śrub pociągowych w rozmiarach Ø14/16 i 18/20
 
■  Dowód:
przewidywalna żywotność online

● Zrównoważony rozwój:
niska masa i bezwładność dzięki polimerowi
Trwałość dzięki opatentowanej asymetrii gwintu
 

Nowe rozmiary gwintu

Rozszerzenie asortymentu gwintów wielozwojnych dryspin®

Nakrętka śruby pociągowej JGRM
▲ Technologia w górę:
do 2,5 razy większa wydajność dzięki optymalnemu kątowi kołnierza
Całkowicie bezsmarowe i bezobsługowe
Do 25% mniejsze zużycie
 
▼ Koszty w dół:
ekonomiczna alternatywa dla napędów kulowych
Żywotność obliczana online

Nowe wymiary:
DS6,35x2,54 LH
DS12,7x12,7
DS10x3
► DS16x10
► DS20x5