Spraw, by systemy wejścia i wyjścia awaryjne były bezobsługowe i bezpieczne

Profil

  • Co było wymagane? przewody, systemy zasilania, łożyska ślizgowe i śruby pociągowe do systemów drzwiowych
  • Wymagania: przewody i systemy zasilania dla małych przestrzeni montażowych. Odpowiednie do stosowania w niskich temperaturach
  • Produkty:przewody  chainflex , technologia śruby pociągowej dryspin , e-prowadnik E2 micro , łożyska ślizgowe iglidur, podkładki oporowe iglidur 
  • Przemysł: technologia kolejowa - systemy wejścia
  • Sukces klienta: długa żywotność przewodu pomimo bardzo małych promieni gięcia  

W przypadku ciężkich i lekkich szyn, pasażer ma do czynienia z pierwszymi częściami igus na wejściu. Przewody chainflex , technologia śruby pociągowej dryspin i systemy zasilania są używane, aby systemy wejścia były bezobsługowe, a przede wszystkim niezawodne. Uszkodzone drzwi mogą stanowić zagrożenie dla pasażerów w sytuacjach awaryjnych, a w codziennym życiu stanowią przeszkodę dla szybkiego wsiadania i wysiadania pasażerów. 
 

Systemy wejścia z komponentami igus

W drzwiach jest tylko ograniczona przestrzeń montażowa, dlatego przewody muszą być mocno wygięte i dlatego mogą się szybko zużywać. Aby temu zapobiec, stosuje się przewody chainflex  z płaszczem z TPE i specjalnym stopem rdzeniowym. Te wyjątkowo wytrzymałe przewody zostały opracowane specjalnie do ekstremalnie małych promieni gięcia i ruchów skrętnych oraz posiadają 36-miesięczną gwarancję.   
 

W celu zapewnienia optymalnej ochrony przewodów pomimo ciągłego otwierania i zamykania drzwi, stosowane są e-prowadniki E2 micro  . Dzięki modułowemu systemowi mogą być dostosowane do aplikacji i nadają się do najmniejszych przestrzeni montażowych. Specjalna konstrukcja systemów zaopatrzenia przewodów pozwala na bardzo lekkie i ciche ruchy. e-prowadnik w połączeniu z przewodami chainflex jest bardzo solidną kombinacją.   

Wyjście awaryjne z łożyskami ślizgowymi iglidur na wagonie kolejowym

Systemy śrubowe dryspin  służą do otwierania i zamykania drzwi. Ich samosmarujące, wysokowydajne, polimerowe nakrętki eliminują potrzebę dodatkowego smarowania, zmniejszając koszty konserwacji oraz konieczność czyszczenia. Silniki krokowe firmy igus są używane jako napędy systemów śrub pociągowych. e-prowadniki E2 micro ,przewody  chainflex  i systemy śrub pociągowych dryspin  są również używane w wysuwanym stopniu pod drzwiami, ponieważ funkcjonują bez problemu przy kontakcie z brudem, solą drogową oraz deszczem.  Funkcjonalność wielozwojnych śrub pociągowych dryspin  jest wciąż gwarantowana przy -40 °C i ekstremalnych zabrudzeniach.  
 

Oprócz drzwi wejściowych dla pasażerów w tramwajach, pociągach regionalnych i ekspresowych, drzwi do kabin maszynisty, maszynowni oraz wyjścia awaryjne są wyposażone w komponenty igus. Nawet jeśli nie są one bardzo uczęszczane, ich funkcjonalność musi być zawsze gwarantowana. W kabinach kierowcy i drzwiach maszynowni stosowane są między innymi łożyska ślizgowe i podkładki oporowe. Dzięki składanym drzwiom bezbłędna funkcjonalność jest szczególnie ważna. W tym przypadku łożyska ślizgowe iglidur są również używane w celu uniknięcia dodatkowego lub nawet niedostatecznego smarowania.   


Do używanego produktu


Możesz być także zainteresowany tym