Części wymagające niewielkiej konserwacji do wyłączników i uziemników

Profil

  • Co było wymagane? liniowe systemy napędowe, śruby pociągowe i koła zębate do wyłączników i uziemników
  • Proces produkcyjny: formowanie wtryskowe, druk 3D (selektywne spiekanie laserowe) 
  • Wymagania: komponenty solidne i odporne na warunki atmosferyczne 
  • Materiał: iglidur J, iglidur I6 
  • Przemysł: technologia kolejowa - infrastruktura
  • Sukces klienta: trwałe, elementy wymagające niewielkiej konserwacji; wydawanie z dodatkowymi smarami , indywidualnie produkowane narzędzia 

Wzdłuż linii kolejowej i w samym pociągu znajdują się wyłączniki i uziemniki. Niezależnie od tego, czy jest to napięcie średnie, czy wysokie - bezpieczna separacja mechaniczna i połączenie muszą być zawsze zagwarantowane w przełącznikach. Aby było to możliwe nawet w trudnych warunkach pogodowych, stosowane są systemy napędowe drylin i śruba pociągowa. Oba, zoptymalizowane trybologicznie, wysokowydajne polimery umożliwiają ruch bez dodatkowych smarów. Powodem są wbudowane smary stałe, które zawierają zarówno elementy ślizgowe systemów napędowych drylin , jak i nakrętkę śruby pociągowej. Dlatego wymagają one niewielkiej konserwacji podczas działania.   

Hamulec pociągowy z łożyskami ślizgowymi iglidur

Zarówno w wyłącznikach, jak iw uziemnikach znajdują się dodatkowe łożyska, które można zoptymalizować za pomocą łożysk ślizgowych iglidur. Zawierają one również stałe smary, a tym samym zmniejszają koszty konserwacji. Dzięki wszechstronnej gamie różnych materiałów iglidur można projektować nawet elektrycznie przewodzące łożyska ślizgowe. Istnieje również odpowiedni materiał do wysokich obciążeń i mocnych uderzeń.   
 

Metalowe koła zębate można zastąpić polimerowymi dzięki drukowi 3D. Są one wytwarzane w procedurze selektywnego spiekania laserowego i charakteryzują się wyjątkowo wysoką odpornością na zużycie i ekonomiczną produkcją. Kształt i rozmiar koła zębatego można określić indywidualnie.   


Do używanego produktu


Możesz być także zainteresowany tym