Change Language :

Ceclo to katamaran o unikalnej konstrukcji. Odgrywa on szczególną rolę w ochronie środowiska, ponieważ jest w 100% zasilany elektrycznie i w 80% nadaje się do recyklingu. Ceclo jest produkowany na południu Francji od 2016 roku, a stocznia REV współpracowała z igus już w 2014 roku podczas opracowywania produktu. Wspólnie opracowano i wybrano odpowiednie komponenty i materiały dla punktów łożyskowania katamaranu.
Ponieważ produkty stoczni REV są używane na całym świecie w środowisku morskim, wymagane są specjalne materiały łożysk ślizgowych dla punktów łożyskowania. Oprócz słonej wody, katamaran jest również narażony na ekstremalne temperatury i intensywne użytkowanie. Ponieważ łożyska ślizgowe są używane w układzie kierowniczym, mechanizmie podnoszenia silnika elektrycznego i w skrzyni biegów, muszą mieć również długą żywotność. Konieczne było zatem znalezienie odpowiednich materiałów łożysk ślizgowych spełniających te wymagania. Ponadto dla jednego z punktów łożyskowania należało wyprodukować łożysko ślizgowe o specjalnych wymiarach.
Obecnie stosowane są łożyska baryłkowe igubal i łożyska ślizgowe o specjalnych wymiarach wykonane z materiału iglidur H. Materiał ten charakteryzuje się przede wszystkim trwałością. Materiał ten charakteryzuje się przede wszystkim znaczną odpornością na temperatury i chemikalia. Nadaje się również do zastosowań podwodnych i dlatego może być bez problemu stosowany w katamaranach.
Tutaj można znaleźć używane produkty
Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem