To 7-osiowe ramię robota zostało zamontowane na mobilnej platformie gąsienicowej i jest wykorzystywane w ciężarówkach w przemyśle oponiarskim. Dzięki zaawansowanemu chwytakowi, systemowi wizyjnemu i sztucznej inteligencji opracowanym przez Michelin Study and Research Centre w Ladoux, ramię robota identyfikuje i chwyta opony, a następnie umieszcza je na przenośniku taśmowym pod robotem, który transportuje oponę do obszaru przetwarzania.
W trybie ręcznym (sterowanym radiowo) platforma może poruszać się wraz z robotem we wszystkich kierunkach, a miejscem docelowym jest dok załadunkowy/rozładunkowy. Po dotarciu do doku przełącza się na tryb autonomiczny. Jednak podczas pracy w wąskiej naczepie ciężarówki robot może poruszać się do przodu i do tyłu tylko w ograniczonym zakresie i może obrócić się tylko nieznacznie, aby ponownie się wyśrodkować. Stanowiło to problem z przestrzenią, zwłaszcza w przypadku prowadzenia licznych przewodów zasilających, sterujących i pneumatycznych z zewnątrz do naczepy, w której pracuje robot. Alternatywy, takie jak bateria zasilająca lub silnik, nie wchodziły w grę ze względu na ograniczenia rozmiaru i wagi robota.
Zamiast tego wybór padł na system łańcucha energetycznego, który jest ciągnięty poziomo za robotem po betonie i drewnianym lub plastikowym szalunku naczepy ciężarówki z minimalnym skokiem 14 m, prędkością 12 m/min. i przyspieszeniem 1 m/s2. Niewielka różnica wysokości między stacją dokującą a przyczepą również stanowiła wyzwanie i wymagała poprowadzenia kabli w sposób możliwie niezużywający się. Ponieważ łańcuch znajdował się nieco poza środkiem toru ruchomej platformy, musiał być w stanie zaakceptować skręcanie/odkształcanie.