Łożyska ślizgowe w zawiasach

W dachu kabrioletu, w stopniach lub kinematyce spojlera: zawiasy jedno- i wieloprzegubowe są stosowane w różnych miejscach pojazdu i są zwykle wyposażone w metalowe łożyska toczone z powłoką PTFE. Aby jednak uzyskać system o niskim luzie, łożyska te muszą być ponownie skalibrowane — co wiąże się z wysokimi kosztami. Nasze solidne tuleje z tworzywa sztucznego, z drugiej strony, po prostu kalibrują się poprzez efekt cieplny podczas procesu e-powlekania. Wynik: Łożysko o niskim luzie nawet w przypadku otworu w chropowatej blasze

Wymagania dotyczące łożysk w zawiasach:

  • Pasowanie o małym luzie
  • Dopasowanie e-powlekania
  • Wysoka wytrzymałość na ściskanie


Zalety zastosowania łożysk ślizgowych igus:

  • Kompensacja tolerancji możliwa dzięki procesowi e-powlekania
  • Brak korozji stykowej
  • Materiały przewodzące prąd elektryczny jako opcja
  • Ciche działanie
Markus Feth, szef działu technologii łożysk dla motoryzacji, wyjaśnia zalety naszych polimerowych łożysk ślizgowych w zawiasach wieloprzegubowych i prostych.

Dopasowane produkty

Rozwiązania z zakresu blacharstwa

Łożyska zaciskowe iglidur, łożyska z podwójnym kołnierzem są montowane szybko i w bardzo prosty sposób

Nowość: iglidur F300

Wyjątkowo odporny dla e-powlekanych elementów łączonych z wysoką odpornością na zużycie

iglidur K230

Łożyska klipsowe odporne na wysoką temperaturę, chemikalia i korozję

iglidur G

Uniwersalny materiał odporny na zużycie o doskonałym stosunku ceny do wydajności

Pozostałe obszary zastosowań

Wewnątrz i na zewnątrz: nasza technologia łożysk polimerowych dry-tech prezentuje swoje zalety w wielu miejscach w samochodzie.
Obejrzyj teraz

Wróć do przeglądu produktów

Przejdź do strony z informacjami o zaletach naszych łożysk i usługach specjalnych
Przejdź do widoku ogólnego