Technologia górę,
& Koszty w dół

teraz dzięki technologii napędowej drylin®


Określ swój indywidualny potencjał oszczędności TERAZ*
 

 
*Niezależnie czy mówimy o oszczędności czasu czy pieniądzach wydanych na montaż, dobór, projekt itp., lub o ulepszeniach technicznych w postaci łatwości montażu, trwałości itp., Jeśli nie jesteśmy w stanie wskazać żadnych oszczędności lub ulepszeń technicznych, zaproponujemy alternatywne rozwiązanie.
Technologia w górę, Koszty w dół dzięki technologii napędowej drylin®

Koszty w dół

Koszty w dół

Zawsze najbardziej ekonomiczna technologia napędowa, która działa.
Dzięki technologii napędowej igus® drylin®.
 

Nadmierna inżynieria to przeszłość. Najlepsz technologia napędowa nie musi być tą najdroższą.
Błyskawicznie określ technologię napędową o najlepszym stosunku ceny do wydajności dla swojej aplikacji - w zaledwie kilku krokach online.



Kalkulator żywotności dla technologii liniowej drylin®
 
 

Konfiguracja online w zaledwie kilku krokach

  • Przejdź do niestandardowego systemu liniowego śruby pociągowej SHT w zaledwie kilku krokach
  • Opcja konfiguracji własnego trzpienia napędowego
  • Automatyczna generacja modelu 3D systemu liniowego
  • Możliwość wyeksportowania systemu liniowego do wielu formatów 2D oraz 3D
  • Możliwość pobrania rysunku wymiarowego 2D modułu jako pliku PDF
  • Pełna lista części dostępna do pobrania w formacie PDF
  • Oraz wiele więcej
Konfiguracja modułu liniowego online

▲ Technologia w górę


 
▲Technologia w górę

Technologia napędowa drylin® jest bezsmarowa i bezobsługowa


Technologia napędowa drylin® porusza się dzięki łożyskom z wysokowydajnych polimerów. Oznacza to, że nie potrzebujesz ani kropli smaru. Dozowanie smaru oznacza dla Ciebie brak konserwacji. Pozwala to również zaoszczędzić wiele kosztów dotyczących konserwacji.
Więcej informacji o bezobsługowej technologii napędowej
Technologia napędowa drylin® jest bezsmarowa i bezobsługowa
Niekorodująca technologia napędowa drylin®

 
▲Technologia w górę

Bardzo cicha technologia napędowa


Technologia napędowa drylin® opiera się na zasadzie łożyska ślizgowego zamiast na systemach z recyrkulacją kulek. Dzięki temu powstaje znacznie mniej hałasu i drgań. Aplikacja jest nawet czterokrotnie cichsza dla operatora.  
Więcej informacji o cichej technologii napędowej

 
▲Technologia w górę

Niezwykle prosta wymiana łożyska ślizgowego


Dzięki innowacyjnej oprawie stojakowej WJ200UMA-01-AL z asortymentu produktów drylin® można łatwiej wymienić wkładkę łożyska ślizgowego bez skomplikowanych prac demontażowych. Dostarczone narzędzie umożliwia wymianę wkładki łożyska ślizgowego w ciągu kilku sekund. Oszczędza to cenny czas i koszty!
Do oprawy stojakowej WJ200UMA
Prostsza i szybsza wymiana łożysk ślizgowych w technologii napędowej drylin

▼ Koszty w dół

Ekonomiczna technologia liniowa drylin® econ

 
▼Koszty w dół

Kosztuje do 30% mniej niż porównywalne rozwiązania


Technologia napędowa drylin wyróżnia się na tle swoich metalowych odpowiedników nie tylko zaletami technicznymi, takimi jak eliminacja wymagań dotyczących smarowania i konserwacji, ale także ceną (do 30% bardziej ekonomiczna). Seria drylin econ jest szczególnie ekonomiczna.
Przejdź do serii drylin® econ

 
▼Koszty w dół

Obniż koszty nawet o 36,1% - silniki drylin® E dla Twojej technologii napędowej


W naszym sklepie online można znaleźć duży wybór silników EC/BLCD i silników DC. Silniki z serii drylin E kosztują do 36,1% mniej.
Przejdź do silników drylin® E
Silniki drylin E są ekonomiczne

Czy potrzebujesz dalszych porównań w zakresie kosztów technologii napędowej, aby określić potencjał oszczędności? Chętnie Państwu pomożemy! To nasza praca!


∎Testowanie bez smarowania

Technologia napędowa drylin w urządzeniach do badania gięcia

Jednostka liniowa śruby pociągowej do urządzenia do badania zginania szwu spawalniczego

Technologia napędowa igus umożliwia testowanie spawów pod kątem jakości. W technologii napędowej igus, standardowo zastosowana została jednostka liniowa drylin SHT, która umożliwia regulację gięcia matrycy. W rezultacie możliwe jest zginanie próbek o maksymalnej sile do 5000 N. „Munsch Kunststoff-Schweißtechnik GmbH” opiera się na kompletnym rozwiązaniu z napędem elektrycznym w postaci motoreduktora.
Dowiedz się więcej.

Więcej referencji klientów
 
MAGAZINO GmbH | AIS Bad Düben Henry GörlitzRobCoTec


Odnawialność

Bez konieczności smarowania

 
Nasza technologia napędowa nie wymaga ani kropli smarów. Korzystają na tym nie tylko nasi użytkownicy, ale także środowisko. Ponadto, nasze, zoptymalizowane trybologicznie materiały powodują mniejsze ścieranie, w wyniku czego wymagane jest mniej energii.
Trybologicznie zoptymalizowane polimery w igus®

Technologia w górę. Koszty w dół. Zamień teraz!

Określ swój indywidualny potencjał oszczędności TERAZ*
 
Przejdź na technologię napędową drylin® teraz


Technologia w górę
& Koszty w dół

dzięki innym produktom igus®