Change Language :
Ale KMC nie polega tylko na produktach igus® w nowo zaprojektowanym systemie połączeń. Sprawdziły się one już w wielu innych obszarach. Na przykład w dźwigniach hamulca nożnego, gdzie dwie końcówki drążka iglidur® przenoszą siłę. Łożyska iglidur® J są stosowane w systemie podnóżka, a wałek zmiany biegów dźwigni zmiany biegów jest również połączony z łożyskiem iglidur®. Krämer polega również na łożyskach iglidur® J w dźwigniach zmiany biegów i hamulca. Oprócz wagi, tworzywa sztuczne od specjalisty od tworzyw sztucznych igus® mają jeszcze jedną istotną zaletę: działają bez smarowania. Nie tylko oszczędza to technikowi wyścigowemu kosztów smarowania. Użycie smaru w trudnych warunkach wyścigowych spowodowałoby nawet gromadzenie się brudu w miejscach, które mogłyby zagrozić funkcjonalności komponentu.

Kolejne plastikowe łożysko jest zainstalowane w systemie zmiany biegów.
W 2018 roku dodano również dwa nowe trofea. A także szacunek licznych fanów sportów motorowych, którzy mogli przekonać się o zwinnym stylu jazdy maszyn Krämer na torach wyścigowych w Europie i USA. W rezultacie biznes rozwija się dobrze. Podczas gdy w 2015 r. nabywców znalazło tylko 14 maszyn, celem na 2018 r. jest sprzedaż około 50-75 maszyn. A potem, oczywiście, powinno być jeszcze kilka zwycięstw - być może nawet na rodzimej ziemi. Podczas gdy wyścigi klasy Super Twin odbędą się w tym roku w Wielkiej Brytanii, mistrzostwa Super Mono również zawitają do Niemiec. KMC po raz kolejny wystartuje w FIM Europe Supermono Cup na Motorsport Arena Oschersleben w dniach 25 i 26 sierpnia.
Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem