Lekkie i wytrzymałe: plastikowe łożyska w motocyklach wyścigowych

Markus Krämer, CEO i założyciel KMC, oraz rower Supermono HKR-EVO2.

Problem

Rozwiązanie

Waga i cena są decydujące

Podnóżki i układ hamulcowy wykorzystują różne komponenty igus. Końcówki drążków nie pochodzą od igus.

Tworzywo sztuczne zamiast stali nierdzewnej

Ogniwo pomaga absorbować wstrząsy na tylnym kole.

Wszechstronne zastosowanie

Szeroki zakres spełnia wszystkie potrzeby

Nowo opracowany system ogniw z łożyskami ślizgowymi iglidur to prosta i lekka konstrukcja.

Jazda na żyletce

W stanie niezainstalowanym można zobaczyć łożysko ślizgowe igus w tej dźwigni hamulca.

Na drodze do zwycięstwa

Kolejne plastikowe łożysko jest zainstalowane w systemie zmiany biegów.

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Konsultacje i dostawa