Przedstawiony tutaj przypadek zastosowania systemu przechowywania z tworzywa sztucznego odnosi się do automatycznego zamykania dachu kabrioletu (soft top) w celu zablokowania przedniego pałąka na przedniej szybie pojazdu.
Miękki dach jest przesuwany w prawie całym zakresie obrotu za pomocą układu hydraulicznego, zanim automatyczne zamknięcie, napędzane silnikiem elektrycznym, całkowicie zamknie miękki dach. Służy do tego boczna dźwignia pomocnicza i czterotaktowy podnośnik napędzany z jednej strony z przodu. Czterotaktowy łącznik jest otwierany przez rolkę w płycie podstawy osłony po zwolnieniu zamka przez suwak. Wymagany do tego ruch jest generowany przez dźwignię boczną i hydraulikę miękkiego dachu. Sprężyna śrubowa wspomaga ten ruch przekładni.
Aby zapewnić, że hak zaczepowy (sprzęgło czterotaktowego podnośnika) nie tylko zwolni rolkę płyty bazowej, ale także faktycznie osiągnie konstrukcyjną pozycję końcową, niezbędne jest łożysko o niskim współczynniku tarcia osi obrotowych ze względu na jednostronny napęd i niską siłę sprężyny w pozycji otwartej.
Łożysko dźwigni łączącej jest zaprojektowane jako łożysko stałe, a łożysko delikatnej dźwigni sterującej jako łożysko swobodne. Jednak ze względu na tolerancje produkcyjne w odlewanych częściach, luz osiowy w łożysku stałym może wynosić do 1,5 mm, aby zapobiec zakleszczeniu w pozycji przeciwnej do tolerancji. Luz ten powoduje jednak następujący problem: jeśli hak przechwytujący odchyli się zbyt daleko od żądanej pozycji, nie trafi w punkt zanurzenia w osłonie, co pozwala tylko na niewielki ruch. Pozostały zakres ruchu łożyska swobodnego na dźwigni sterującej może być ograniczony w taki sposób, że możliwe jest zaciśnięcie na osiach obrotu dźwigni sterującej/haka zaczepowego lub dźwigni napędowej/haka zaczepowego.