Niskotarciowe łożyskowanie osi obrotowych w automatycznym zamykaniu dachu kabrioletu

W miękkim dachu w systemie blokującym zastosowano trwałe łożyska iglidur®.

Profil

  • Co było potrzebne: łożysko ślizgoweiglidur ®
  • Wymagania: Ze względu na tylko jednostronny napęd mechanizmu cabrio top i niewielką siłę sprężyny w pozycji otwartej, konieczne jest łożysko o niskim współczynniku tarcia osi obrotowych; łożysko powinno również umożliwiać stały luz osiowy, ale nie powinien on być zbyt duży
  • Przemysł: Przemysł motoryzacyjny
  • Sukces dla klienta: Dzięki łożyskom ślizgowym iglidur® klient znalazł szczególnie opłacalne rozwiązanie; maksymalny luz osiowy można było zmniejszyć z 1,5 mm do 0,5 mm dzięki zastosowaniu kalibrowanej tulei kołnierzowej
Mechanizm składanego dachu

Problem

Rozwiązanie

Mechanizm składanego dachu
Mechanizm składanego dachu

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Konsultacje i dostawa