Change Language :
Niektóre materiały rdzewieją w wilgotnym środowisku znacznie szybciej, niż byśmy sobie tego życzyli. Szybkość zużycia wzrasta, dopasowanie staje się nieprecyzyjne, a żywotność ulega skróceniu. Chemikalia i silne środki czyszczące również nie są korzystne dla tych materiałów. Stal nierdzewna jest standardowym materiałem dla naszych śrub pociągowych. W połączeniu z naszymi nakrętkami do śrub pociągowych drylin, gwarantowana jest 100% odporność na korozję. Testy wykazały, że zużycie zmniejsza się nawet o 25%. Możemy również znaleźć odpowiedni materiał do zastosowań w ekstremalnych warunkach środowiskowych. Nasi eksperci oferują rozwiązania dla konkretnych
zastosowań. Ale zużycie nie jest jedyną rzeczą, którą można zmniejszyć. Dzięki specyfikacji i geometrii dopasowanej do polimerowej nakrętki i śruby pociągowej, dryspin oferuje do 30% wyższą żywotność i wydajność dlagwintów wielozwojnych. Dzięki zaokrąglonej geometrii boku zęba, powierzchnia styku między śrubą pociągową a nakrętką śruby pociągowej jest zmniejszona, a napędy śrubowe pracują prawie bezgłośnie i bez wibracji pod obciążeniem. Dowiedz się więcej o zaletach technologii dryspin, różnych procesach produkcyjnych i produktach ze stali nierdzewnej, które polecamy w ramach technologii śrub pociągowych drylin. W razie jakichkolwiek pytań nasi eksperci chętnie udzielą porad.

Za pomocą konfiguratora można szybko znaleźć odpowiednią śrubę pociągową i dostosować obrobione końce z obu stron. Aplikacja generuje zwymiarowany rysunek konfiguracji bezpośrednio dla użytkownika. Na koniec można zamówić śrubę pociągową lub poprosić o dalsze informacje.

Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem