Technologia śruby pociągowej - nowe produkty

Rozszerzenie asortymentu produktów

Śruby pociągowe

Rozszerzenie zakresu nakrętek śrub pociągowych z pręta

Nakrętki śrub pociągowych
  • Płynniejsza praca dzięki ściślejszym tolerancjom produkcyjnym i zaokrąglonej geometrii zębów w standardzie
  • Oszczędność do 50,9% w porównaniu do metalowych nakrętek śrub pociągowych
  • Do 25% mniejsze zużycie w porównaniu z POM+PTFE (wymiar 10X3): Zobacz raport z testu tutaj
  • Brak smaru lub oleju w napędzie śrubowym i długotrwałe użytkowanie dzięki opatentowanej asymetrii
  • Żywotność napędów śrub pociągowych można obliczyć online

Rozszerzenie zakresu formowanych wtryskowo nakrętek śrub pociągowych

Formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych

Nowe wymiary śrub pociągowych: DS3.5x1 RH, DS20x5 LH i DS20x10 LH

Śruby pociągowe
  • Bezdrganiowa i cicha praca
  • Obróbka śrub pociągowych online bez wcześniejszej znajomości CAD
  • Żywotność napędów śrub pociągowych można obliczyć online
  • Niestandardowa długość bez strat
  • Do 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu

Nowe wymiary nakrętek śrub pociągowych: DS3.5x1 RH, DS20x5 LH i DS20x10 LH

Nakrętki śrub pociągowych
  • Do 50,9% bardziej opłacalne niż metalowe nakrętki śrubowe
  • Dostępne materiały zgodne z FDA
  • Płynniejsza praca dzięki wąskim tolerancjom produkcyjnym

Nowe wymiary formowanych wtryskowo nakrętek śrub pociągowych: DS8x2 RH i DS10x2 LH

Formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych
  • Dłuższa żywotność dzięki procesowi formowania wtryskowego
  • Do 50% niższy koszt niż w przypadku metalowych śrub pociągowych
  • Długotrwałe użytkowanie dzięki opatentowanej asymetrii
  • Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów

Nowe rozwiązania w zakresie śrub pociągowych dla drukarek 3D: w tłumiącym drgania iglidurze R bez PTFE

Rozwiązania dla systemów gwintów
  • Trwale zminimalizowany luz osiowy zapewniający wysoką dokładność pozycjonowania
  • Większa oszczędność kosztów dzięki braku smarów
  • Dłuższa żywotność
  • Zmniejszony luz osiowy dzięki opcjonalnemu sprężynowemu napięciu wstępnemu łoża nakrętki śruby pociągowej

Nowe wymiary śrub pociągowych na jesień: DS10x20, DS12.7x10 i DS25x5

Śruby pociągowe
  • Cicha praca dzięki geometrii gwintu
  • Dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu
  • Do 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu
  • Ciągłe testy w naszym wewnętrznym laboratorium testowym
  • Praca bez smarowania i łatwe czyszczenie dzięki odpornej na korozję stali nierdzewnej AISI 304
  • Bezpłatne narzędzie online do obróbki śrub pociągowych bez wcześniejszej wiedzy CAD, w tym rysunek wymiarowy 2D i cena na żywo.

Nowe wymiary nakrętek śrub pociągowych: DS10x20, DS12.7x10 i DS25x5

Nakrętki śrub pociągowych
  • Płynniejsza praca dzięki ściślejszym tolerancjom produkcyjnym i geometrii gwintu w standardzie
  • Do 50,9% bardziej opłacalne w porównaniu do metalowych nakrętek śrub pociągowych
  • Do 25% mniejsze zużycie w porównaniu do POM+PTFE (wymiar 10x3)
  • Brak smaru lub oleju w napędzie śruby pociągowej i długotrwałe użytkowanie dzięki opatentowanej asymetrii
  • Przewidywalna żywotność napędów śrub pociągowych online

Nowe wymiary formowanych wtryskowo nakrętek śrub pociągowych: DS10x20, DS12.7x10 i DS25x5

Formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych
  • Płynniejsza praca dzięki ściślejszym tolerancjom produkcyjnym i geometrii gwintu, nakrętki śrub pociągowych z płaskimi kluczami w wersji standardowej
  • Ekonomiczna produkcja przy użyciu formowania wtryskowego
  • Do 25% mniejsze zużycie w porównaniu z POM+PTFE (wymiar 10x3)
  • Brak smaru lub oleju w napędzie śruby pociągowej i długotrwałe użytkowanie dzięki opatentowanej asymetrii
  • Żywotność napędów śrub pociągowych przewidywalna online

Gładka, cicha praca, długa żywotność: rozszerzenie gamy produktów z gwintem ślizgowym i wysokospiralnym

Śruby pociągowe
  • Bezdrganiowa i cicha praca
  • Obróbka online śrub pociągowych bez wcześniejszej znajomości CAD
  • Żywotność napędu śruby pociągowej przewidywalna online
  • Pożądana długość bez strat
  • Do 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu

Dodanie trzech nowych wymiarów do asortymentu nakrętek z pręta ołowiowego

Nakrętki śrub pociągowych
  • Nowe nakrętki śrub pociągowych dryspin
  • Gniazda DS8x2 RH, DS10x2 LH i DS20x50 LH
  • Do 50,9% niższy koszt niż w przypadku metalowych nakrętek śrub pociągowych
  • Dostępne materiały zgodne z FDA
  • Płynniejsza praca dzięki wąskim tolerancjom produkcyjnym

Dodanie dwóch nowych wymiarów do asortymentu formowanych wtryskowo nakrętek ołowiowych

Formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych
  • Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu
  • Śruby DS8x2 RH i DS10x2 LH
  • Do 50,9% niższy koszt niż w przypadku metalowych nakrętek śrub pociągowych
  • Długa żywotność dzięki opatentowanej asymetrii
  • Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów

Trwale zminimalizowany luz osiowy: nakrętki śruby pociągowej o zmniejszonym luzie wstępnym

Naprężenie wstępne
  • Trwale zminimalizowany luz osiowy dla wysokiej dokładności pozycjonowania
  • Bardziej ekonomiczne niż nakrętki ZB dzięki mniejszej liczbie komponentów i formowaniu wtryskowemu
  • Zmniejszony luz osiowy dzięki sprężynowemu napięciu wstępnemu nakrętki śruby pociągowej
  • Brak smaru lub oleju w napędzie śruby pociągowej

Nowe bloki nośne śrub pociągowych z łożyskami pływającymi z tworzywa sztucznego: najnowsze studium projektowe

Naprężenie wstępne

Nowe bloki nośne śrub pociągowych z łożyskiem stałym z tworzywa sztucznego: najnowsze studium projektowe

Naprężenie wstępne

Nowe boiska dla śrub pociągowych dryspin: dwa nowe wymiary

Śruby pociągowe

Nowe skoki dla śrub pociągowych dryspin: dwa nowe wymiary

Nakrętki śrub pociągowych

Nowe skoki dla wkrętów ołowiowych formowanych wtryskowo typu dryspin: dwa nowe wymiary

Formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych

Nowe wymiary nakrętki śruby napinającej dryspin: średnice 6,35 i 10 mm

Naprężenie wstępne

Nowe boiska dla śrub pociągowych dryspin: cztery nowe wymiary

Śruby pociągowe

Nowe skoki dla śrub pociągowych do prętów: cztery nowe wymiary

Nakrętki śrub pociągowych

Nowe podziałki dla formowanych wtryskowo wkrętów ołowiowych: cztery nowe wymiary

Formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych

Śruby pociągowe silnika z wielowypustem o stałej długości 1000 mm

MOTK

Śruby pociągowe silnika z obrobionym końcem i stałą długością 310 mm

MOT

Nowa nakrętka śruby naprężenia wstępnego dla gwintów dryspin o średnicy 6,35 mm

Naprężenie wstępne

Nowa nakrętka śruby pociągowej z zerowym luzem redukująca luz osiowy

Nakrętka śruby pociągowej ZB

Materiał iglidur J350 dla przemysłu kolejowego: certyfikowany zgodnie z normą przeciwpożarową EN45545 Poziom zagrożenia 3

EN45545

Nowy wymiar technologii suchej śruby pociągowej: wysoka wydajność i samosmarowanie

Nowy rozmiar gwintu
  • DS6.35x6.35 RH
  • DS8x40 RH

Nowe wymiary nakrętki śruby pociągowej w technologii dryspin high helix

sześć nowych rozmiarów gwintów
  • Cylindryczne nakrętki śrub pociągowych
  • Nakrętki śrubowe kołnierzowe
  • Cylindryczne nakrętki formowane wtryskowo
  • Nakrętki formowane wtryskowo z kołnierzem
  • Wszystkie wersje dostępne również z kluczem płaskim

Sześć nowych wymiarów dodanych do gamy produktów ze śrubą pociągową dryspin

Sześć nowych rozmiarów śrub pociągowych

Nowy rozmiar gwintu dryspin 5x10 jako alternatywa dla gwintu trapezowego

Rozmiar gwintu 5x10

Nowa konstrukcja serii DST-JGRM: solidna i z konwencjonalnymi rozmiarami połączeń

Nowy rozmiar gwintu

Nowe rozmiary gwintów dodane do asortymentu gwintów wysokospiralnych dryspin

Nakrętka śruby pociągowej JGRM

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Radosław Sobociński
Radosław Sobociński

Manager Produktu drylin®, dryspin®, robolink®

+48 692 460 718Wyślij e-mail

Konsultacje i dostawa