Inteligentne bezpieczeństwo w kolejkach górskich

Technologia śruby pociągowej dryspin® osiąga wysokie wyniki w hydraulicznym systemie blokowania prętów zabezpieczających.

Profil

  • Co było potrzebne: nakrętka śruby pociągowej dryspin® wykonana z igliduru® J z pasującym trzpieniem gwintowanym dryspin®.
  • Wymagania: Ponad milion cykli, tłumienie drgań, wytrzymałość, kompaktowa konstrukcja, smarowanie i bezobsługowość, niska ścieralność
  • Przemysł: Przejażdżki rozrywkowe
  • Sukces klienta: "Po prostu, igus® spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie walidacji dzięki swojej technologii śrub pociągowych. Jak już wspomniano, jednym z kluczowych wymagań naszych klientów podczas opracowywania była zwiększona żywotność. Zastosowaliśmy dwanaście milionów cykli obciążenia w zespole wrzeciona HLU LE-X (E) i wytrzymało. To nas przekonało. Co więcej, firma igus® dostarczyła nam obliczenia i odpowiednie wartości." - Erik Stratmann, Product Manager HAWE
Technologia suchej śruby pociągowej w joysticku

Problem

Rozwiązanie

Hydrauliczny system blokujący
Hydrauliczny system blokujący
Hydrauliczny system blokujący
Hydrauliczny system blokujący

Przegląd technologii suchej śruby pociągowej

Próbka dryspin
  • Smarowanie i bezobsługowość
  • Wyższa wydajność
  • Dłuższa żywotność dzięki asymetrii
  • Odporność na media
  • Cicha praca bez wibracji dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
  • Żywotność można obliczyć online
  • Szeroki zakres materiałów i typów

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Konsultacje i dostawa