Numer zamówieniowy | Liczba cięgien |
Kąt wychylenia |
Kąt obrotu |
Masa | Maks. obciążenie | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Napęd własny |
Możliwe do poprowadzenia |
Standardowo (z ogranicznikiem) |
Opcjonalnie (*bez ogranicznika) |
Standardowo (z ogranicznikiem) |
Opcjonalnie (*bez ogranicznika) |
[g] | Ruch wahliwy [Nm] |
Ruch obrotowy [Nm] |
|
1. Przegub wahliwy RL-50-PL1 |
2 | 4 | 180° (±90°) | 210° (±105°) |
- | - | 235 | 12 | - |
2. Przegub obrotowy RL-50-TL1 |
2 | 8 | - | - | 340° (±170°) |
540° (±270°) |
245 | - | 5 |
3. Przegub |
4 | 4 | 180° (±90°) |
210° (±105°) |
340° (±170°) |
540° (±270°) |
345 | 12 | 5 |
3. Przegub |
4 | 4 | 180° (+130°/-50°) |
240° (+135°/-105°) |
340° (±170°) |
540° (±270°) |
345 | 12 | 5 |
3. Przegub dwuosiowy RL-50-001 |
4 | 4 | 180 ° (+180°/0°) |
235° (+180°/-55°) |
340° (±170°) |
540° (±270°) |
400 | 12 | 5 |
6. Przegub podstawowy RL-90-BL1 |
4 | 8 | 180° (±90°) |
190° (±95°) |
180° (±90°) |
- | 1250 | 20 | 10 |
Wąż pneumatyczny (chwytak)
2Poczwórne cięgno Bowdena
3Przewód czujnika - przegub 2
44 cięgna biegną wolno w rurze
5Pojedyncze cięgno Bowdena do ruchu obrotowego
68 cięgna biegną wolno w rurze
Zmontowany przegub z tworzywa sztucznego (PA 2200) wraz z miejscami łożyskowania (standard = aluminium twardo anodowane)
Cięgna dyneema
Pręty aluminiowe (standard = 100 mm każdorazowo, długości specjalne na życzenie)
Czujniki kąta jako opcja (-WS), 3 m przewodu czujnikowego, zamontowane i sprawdzone. Złączki cięgna jako materiał łączący bez dodatkowych kosztów po uzgodnieniu z klientem.
Wszystkie przeguby fabrycznie zmontowane zgodnie z punktem 7)
Wszystkie cięgna przeprowadzone wraz ze specjalnymi systemami cięgien Bowdena zgodnie z punktem 5)
Aluminiowe rury pomiędzy przewodami, dostosowane do indywidualnych życzeń klienta
Płyta montażowa u podstawy ramienia
Przewody czujnikowe przeprowadzone (opcja -WS), każdorazowo 3 m przewodu czujnikowego zamontowane i sprawdzone. Złączki cięgien jako materiał łączący bez dodatkowych kosztów po uzgodnieniu z klientem.
Silników krokowych igus® w liczbie odpowiadającej liczbie osi ramienia
Przekładni planetarnej dla każdego silnika
"Koła napędowego" do podłączenia cięgien do napędu
"Narzędzia naprężającego" umożliwiającego łatwe ponowne naprężanie kół napędowych
Dostępne są różne wersje obudowy, w której umieszczane są silniki i na której mocowane jest ramię
Chwytak (oferowany przez igus® jako opcja; możliwość dostosowania także innych produktów)
Elementy sterujące
Przewody silnikowe (oferowane przez igus® jako opcja)
4 640 sygnałów / 360° dla wszystkich ruchów obrotowych przegubu o rozmiarze RL-50
(29 par biegunów x 160 sygnałów / parę biegunów) ≈ 0,078°
4 960 sygnałów / 360° dla wszystkich ruchów wahliwych przegubu o rozmiarze RL-50
(31 par biegunów x 160 sygnałów / parę biegunów) ≈ 0,073°
9 920 sygnałów / 360° dla wszystkich ruchów przegubu o rozmiarze RL-90 ("podstawowego")
(62 pary biegunów x 160 sygnałów / parę biegunów) ≈ 0,036°
Czujnik Halla dla ruchu obrotowego
2Enkoder dla ruchu obrotowego
3Enkoder dla ruchu wahliwego
4Czujnik Halla dla ruchu obrotowego
Silnik krokowy
2Przekładnia planetarna
3Naprężalne koło napędowe