Technologia śrub pociągowych drylin®, jak również technologia dryspin®, oparte są o zasadę bezsmarowej technologii liniowej. Dzięki właściwościom oraz kształtom dopasowanym współpracy polimerowej nakrętki ze śrubą pociągową, nakrętki pociągowe drylin® i dryspin® gwarantują jeszcze dłuższą żywotność i wydajność.
Oszczędność czasu dzięki uproszczeniu etapu projektowania i badań przy jednoczesnej optymalizacji procesu zakupu. Gwinty trapezowe, wielozwojowe i metryczne są dostępne w ponad 5000 wariantów jako standardowy element asortymentu, dostępny bezpośrednio z magazynu. Ponadto, możesz łatwo i szybko skonfigurować swoje specjalne rozwiązanie online.
Jestem zaznajomiony z technologią śrub pociągowych igus drylin® i znam wymagane specyfikacje mojego produktu.
Chciałbym w wygodny sposób skonfigurować swój indywidualny system śruby pociągowej i obliczyć jego żywotność online.
Nie jestem pewien, które produkty z obszaru techniki śrub pociągowych drylin® wybrać i potrzebuję na ten temat informacji.
Chciałbym dowiedzieć się więcej o obszarach zastosowania i możliwych aplikacjach technologii śrub pociągowych drylin.
► 6 różnych materiałów i bezsmarowa praca
► Niski współczynnik tarcia i wysoka wydajność
►Do 50,9% niższe koszty zakupu
► Możliwość konfiguracji online
► Stal nierdzewna, stal lub anodowane aluminium
► Do 30% dłuższa żywotność
► Specjalne konstrukcje do każdego zastosowania
► Akcesoria do nakrętek i śrub pociągowych
► Nasi eksperci chętnie służą pomocą
► Cztery nowe rozmiary gwintu we wszystkich konstrukcjach
► Polimerowa nakrętka śruby pociągowej do wymagających zastosowań
► Łatwa wymiana w przypadku konwencjonalnych napędów śrub kulowych
► Technologia w górę i koszty w dół
Opatentowana technologia gwintów wielozwojnych dryspin została opracowana przez igus w 2015 roku i oferuje wiele zalet w porównaniu z konwencjonalnymi gwintami wielozwojnymi. Dzięki zoptymalizowanemi kątowi, sprawność gwintu została zwiększona. Dzięki cechom i kształtom dostosowanym do nakrętek z tworzyw sztucznych, technologia dryspin gwarantuje jeszcze dłuższą żywotność i wyższą sprawność gwintów wielozwojnych. Dzięki zaokrąglonej geometrii wierzchołka gwintu, powierzchnia styku pomiędzy nakrętką a śrubą pociągową jest ograniczona, a systemy pociągowe działają cicho i bez wibracji pod obciążeniem.
Większe przestrzenie między poszczególnymi gwintami dryspin powodują większy udział (współczynnik 1,3) trybologicznie zoptymalizowanego polimeru w gwintach. Bardziej odporny na zużycie materiał i wyższy poziom wydajności mają kluczowe znaczenie dla żywotności, która jest nawet pięciokrotnie dłuższa w porównaniu do konwencjonalnych gwintów wielozwojnych.
Zachęcamy do korzystania z naszych usług obróbki – wykonujemy gotowe do montażu śruby pociągowe dostosowane do indywidualnych wymagań. W tym celu, skorzystaj z naszego konfiguratora śrub pociągowych lub prześlij nam szkic. My przygotujemy wycenę.
Testujemy, abyś nie musiał przeprowadzać własnych eksperymentów ...
... ponad 15 000 testów: około 11 000 testów dotyczących dry-tech
... obrotowe, wahliwe, liniowe, podgrzewane, pod wodne i wiele więcej
... przy ponad 450 stanowiskach testowych dla łożysk ślizgowych
... i ponad 400 testów dostosowanych do klienta
► Fotowoltaika
► Technologia laboratoryjna
► Technologia kolejowa
► Technologia pakowania
► I wiele więcej ...
» iglidur® J
» iglidur® J350
» iglidur® W300
» iglidur® A180
» iglidur® R
» iglidur® J200
» iglidur® E7
Nasze napędy śrubowe nie wymagają [Link pagenr = "22894" title = "ani kropli smaru."] Korzystają na tym nie tylko nasi użytkownicy, ale także środowisko. Ponadto, nasze, zoptymalizowane trybologicznie materiały powodują mniejsze ścieranie, w wyniku czego wymagane jest mniej energii.
Od poniedziałku do piątku od 7:00 do 20:00.Soboty od 8:00 do 12:00.
24h