Change Language :

Zgodnie z przewodnią zasadą firmy igus® z 1964 roku "daj mi najtrudniejszą część formowaną wtryskowo, a my znajdziemy rozwiązanie", narodził się pomysł opracowania własnego upominku reklamowego. Na początku lat 70. pomysł iguscube został po raz pierwszy zrealizowany przez założyciela firmy Güntera Blase i jego brata, profesora projektowania Karla Oskara Blase. Niestety, pierwsze próby zakończyły się niepowodzeniem, ponieważ produkcja grubościennego przedmiotu za pomocą formowania wtryskowego przez długi czas nie była możliwa. Po dalszym rozwoju w ostatnich latach, kwadratowy organizer, który w zależności od tego, jak jest obrócony, może być używany jako taca lub uchwyt na pióro, jest obecnie oferowany jako upominek reklamowy, obiekt projektowy i cecha jakościowa produktów formowanych wtryskowo.

Projekt opakowania przedstawia ten uchwyt na pióro jako trójwymiarowy obiekt. Z wieloma opakowaniami ułożonymi jedno na drugim, jest to irytujący, stale powtarzający się trójwymiarowy żywy wzór, który zmienia się w zależności od kąta patrzenia.
Sześcian został zgłoszony do nagrody iF Design Award i w przyszłości będzie dostępny w sklepach z artykułami biurowymi, meblami i wzornictwem.

Kostka jest dostępna w kolorze ciemnoszarym, pomarańczowym i jasnoszarym. Jesteś zainteresowany kostką iguscube? W takim razie prosimy o kontakt.