Prosimy wybrać kraj dostawy

Wybór kraju/regionu może mieć wpływ na różne czynniki, takie jak cena, opcje wysyłki i dostępność produktów.
Moja osoba do kontaktu
igus® Sp. z o.o.

ul. Działkowa 121C

02-234 Warszawa

+48 22 863 57 70
+48 22 863 61 69
PL(PL)

Napęd ze śrubą kulową vs. napęd ze śrubą pociągową dryspin
Bezobsługowy nawet przy krótkich skokach

Czy polimerowa nakrętka może wytrzymać wysokie obciążenia statyczne?

Nowa konstrukcja DST-JGRM, o zoptymalizowanej konstrukcji formowanej wtryskowo, jest wytrzymałą alternatywą dla kołnierzowej nakrętki śruby pociągowej. Specjalna konstrukcja umożliwia łatwy montaż i jest szczególnie odpowiednia dla obciążeń promieniowych. W połączeniu ze specjalnym adapterem ze stali nierdzewnej może wytrzymać obciążenia osiowe do 6 MPa.
Obsługa wysokich obciążeń

Jak mogę obniżyć koszty zakupu napędów śrubowych o 61,5%?

Nasze polimerowe nakrętki śrub pociągowych dryspin wyróżniają się nie tylko na tle swoich metalowych odpowiedników ze względu na ich zalety techniczne, ale także ze względu na imponujące koszty zakupu. Są one do 61,5% bardziej ekonomiczne w zakupie niż konwencjonalne nakrętki metalowe. Również w przypadku zastosowań długoterminowych, koszty są znacząco mniejsze. Technologia śruby pociągowej dryspin całkowicie eliminuje koszty konserwacji i zakupu dodatkowych smarów. 
Koszty w dół


Napędy ze śrubą kulową

- Wymagane regularne smarowanie i konserwacja
- Większa podatność na korozję
- Duża masa
- Hałas podczas pracy
- Nie nadają się do krótkich skoków
Jaka jest różnica?

W 100 % bezsmarowe

Bezobsługowa praca na sucho dzięki technologii drylin
W przypadku metalowych nakrętek smarowanie jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania mechanizmu śruby pociągowej, w przeciwnym razie wystąpi ścieranie metalu. Bez odpowiedniej konserwacji, ścieranie może zablokować cały system, a sama aplikacja szybciej może się zepsuć. Bezsmarowe i bezobsługowe systemy śrub pociągowych drylin stanowią doskonałą alternatywę dla konwencjonalnych metalowych odpowiedników.
 
Bezobsługowa praca na sucho dzięki technologii śruby pociągowej drylin
Dzięki naszym nakrętkom śrub pociągowych drylin, wykonanym z wysokowydajnych polimerów iglidur,  nie jest wymagana ani kropla smaru. Samosmarowość ogranicza konserwację  do minimum. Praca na sucho zapewnia znacznie mniejsze występowanie cząstek, takich jak kurz i włókna. W zabrudzonym środowisku, znacznie wydłuża to żywotność w porównaniu z konwencjonalnymi materiałami, które wymagają smarowania.
Bezsmarowe napędy śrubowe dryspin

Bardzo solidne i dopasowane do standardowych rozmiarów połączeń

Nowa seria DST-JGRM, o zoptymalizowanej konstrukcji formowanej wtryskowo, jest wytrzymałą alternatywą dla kołnierzowej nakrętki śruby pociągowej. Charakteryzują się rozmiarami montażowymi i skokami,  które są identyczne jak w standardowych nakrętkach śrub kulkowych. Specjalna konstrukcja umożliwia łatwy montaż i nadaje się szczególnie do obciążeń promieniowych.
 
► Wymiary i skoki połączeń identyczne jak w przypadku standardowych nakrętek kulowych
► Bezsmarowe i bezobsługowe dzięki wysokowydajnemu polimerowi iglidur® J 
► Ekonomiczne dzięki formowaniu wtryskowemu tworzywa sztucznego
► Twarda i wytrzymała wersja 
► Dostępne w 2 rozmiarach montażowych dla gwintów o ø 14/16 i 18/20 
Nakrętka śruby pociągowej JGRM
Dostępne również w wersji "heavy duty" ze specjalnym adapterem ze stali nierdzewnej! 
 
Dla większych obciążeń osiowych dostępna jest również wersja JGRM o podwyższonej wytrzymałości. Rozmiar kołnierza nakrętek śrub pociągowych JGRM do wymagających zastosowań pozostaje identyczny. Płytka jest montowana przed nakrętką śruby pociągowej JGRM.
 
Dzięki płycie ze stali nierdzewnej powierzchnia styku dla rozpraszania siły jest powiększona, ponieważ łby śrub nie stykają się już z elementami z tworzyw sztucznych. Ta wersja wytrzymuje obciążenia osiowe do 6 MPa.
 

Oszczędność masy do 34,4%

Kołnierzowa nakrętka śruby kulowej z recyrkulacją kulek vs. kołnierzowa, trapezowa nakrętka śruby pociągowej drylin
(identyczne wymiary)
Redukcja masy o 88%
Redukcja masy o 88%

W 100% niekorodujące

Nierdzewne


Czy wykonujesz regularne prace konserwacyjne z powodu korozji?
Gdy tylko metalowe nakrętki śrub kulowych zostaną użyte w wilgotnym środowisku, po krótkim czasie zaczną korodować. Rdza utrudnia płynną pracę, a napędy śrubowe muszą być regularnie serwisowane lub wymieniane. To z kolei oznacza wydatki związane z czasem i pieniędzmi.
 
Rozwiązanie dryspin nie daje rdzy żadnej szansy
Technika śruby pociągowej drylin jest całkowicie niekorodująca. Oznacza to, że napędy ze śrubą pociągową drylin zawsze zachowują płynną pracę i długą żywotność całkowicie bez konserwacji, nawet gdy są używane w środowiskach korozyjnych. Wszystkie nasze polimerowe nakrętki są wykonane ze zoptymalizowanych trybologicznie, wysokowydajnych polimerów iglidur. Odpowiednie śruby pociągowe są produkowane wyłącznie z nierdzewnego materiału.

Cicha praca w połączeniu z tłumieniem drgań

Nakrętka śruby kulowej

Wibrująca nakrętka kulowa z recyrkulacją kulek Irytujące odgłosy lub wibracje? 
Łożyska kulkowe wewnątrz napędu śrubowego powodują hałas podczas działania. Często jest to irytujące. Aby zmniejszyć hałas, zmniejsza się szybkość aplikacji lub stosuje się dodatkowy smar. Ponadto, napędy ze śrubą kulową mogą szybko zacząć wibrować.

Technologia dryspin

Cicha praca w połączeniu z tłumieniem drgań Nasze napędy śrub pociągowych dryspin pracują cicho i bez wibracji
Zaokrąglona geometria zębów zmniejsza powierzchnię stykową między śrubą pociągową a nakrętką. Oznacza to, że napędy śrub pociągowych dryspin działają prawie bezgłośnie i bez wibracji, nawet przy wysokich obciążeniach. Nasz sklep internetowy oferuje napędy śrub pociągowych w rozmaitych kształtach i rozmiarach.  

Zalety i wady
recyrkulacji kulek vs dryspin

Wysoka precyzja, praktyczny brak luzu osiowego lub promieniowego
► Niski współczynnik tarcia
► Sektor przemysłowy z wysokimi obciążeniami dynamicznymi
► Bardzo wysoka wydajność do 100%
► Niewielka elastyczność wymiarowa
► Łożyska z recyrkulacją kulek, z zewnętrznym systemem powrotu, powodują hałas
► Wrażliwe na wysokie obciążenia statyczne z powodu punktowego styku kulek
► Względnie wysoka masa
► OEM możliwe dzięki elastyczności konstrukcji, np. dla małej przestrzeni montażowej
► Bardzo elastyczne możliwości dostosowania skoku
► Średnica śruby pociągowej i konstrukcja nakrętki śruby pociągowej
► Bardziej ekonomiczna alternatywa 
► Nie wymaga zewnętrznego smarowania
► Płynna praca
► Odporne na zabrudzenia, wytrzymałe i niekorodujące
► Niewrażliwe na obciążenia statyczne
► Niższa masa
► Różnorodność materiałów: do najbardziej wymagających zastosowań, wysokotemperaturowe lub zgodne z wymogami FDA
► Przewidywalna żywotność
 
Przejdź do sklepu internetowego dryspin

Tabela wymiarów naszej technologii śrub pociągowych drylin

Tabela wymiarów

Nakrętki śrub pociągowych

Nakrętki śrub pociągowych ► Różne rodzaje
► Z 7 różnych materiałów
► Oszczędź do 50,9% kosztów
Przejdź do sklepu online

Śruby pociągowe

Śruby pociągowe ► Gwint wielozwojny, trapezowy i metryczny
► Z 5 różnych materiałów
► Do 30% dłuższa żywotność
Przejdź do sklepu online

Specjalne geometrie i akcesoria

Specjalne konstrukcje i akcesoria ► Specjalne konstrukcje do każdego zastosowania
► Akcesoria do nakrętek i śrub pociągowych
► Nasi eksperci chętnie służą pomocą
Przejdź do sklepu online

Porady

Z przyjemnoscia osobiscie odpowiem na Panstwa pytania

Wysylka i doradztwo

Osobiscie:

Od poniedzialku do piatku od 7:00 do 20:00.
Soboty od 8:00 do 12:00.

Online:

24h


Terminy "Apiro", "AutoChain", "CFRIP", "chainflex", "chainge", "chains for cranes", "ConProtect", "cradle-chain", "CTD", "drygear", "drylin", "dryspin", "dry-tech", "dryway", "easy chain", "e-chain", "e-chain systems", "e-ketten", "e-kettensysteme", "e-loop", "energy chain", "energy chain systems", "enjoyneering", "e-skin", "e-spool", "fixflex", "flizz", "i.Cee", "ibow", "igear", "iglidur", "igubal", "igumid", "igus", "igus improves what moves", "igus:bike", "igusGO", "igutex", "iguverse", "iguversum", "kineKIT", "kopla", "manus", "motion plastics", "motion polymers", "motionary", "plastics for longer life", "print2mold", "Rawbot", "RBTX", "readycable", "readychain", "ReBeL", "ReCyycle", "reguse", "robolink", "Rohbot", "savfe", "speedigus", "superwise", "take the dryway", "tribofilament", "triflex", "twisterchain", "when it moves, igus improves", "xirodur", "xiros" oraz "yes" są prawnie chronionymi znakami towarowymi firmy igus® GmbH/ Kolonia w Federalnej Republice Niemiec oraz, w przypadku niektórych, również w innych krajach. Jest to niepełna lista znaków towarowych (np. oczekujące na rozpatrzenie wnioski o rejestrację znaków towarowych lub zarejestrowane znaki towarowe) firmy igus GmbH lub spółek powiązanych z igus w Niemczech, w Unii Europejskiej, USA i/lub innych krajach lub jurysdykcjach.

igus® GmbH podkreśla, że nie sprzedaje żadnych produktów firm Allen Bradley, B&R, Baumüller, Beckhoff, Lahr, Control Techniques, Danaher Motion, ELAU, FAGOR, FANUC, Festo, Heidenhain, Jetter, Lenze, LinMot, LTi DRiVES , Mitsubishi, NUM, Parker, Bosch Rexroth, SEW, Siemens, Stöber oraz wszystkich innych producentów napędów wspomnianych na tej stronie. Produkty oferowane przez igus® należą do igus® GmbH.