Prosimy wybrać kraj dostawy

Wybór kraju/regionu może mieć wpływ na różne czynniki, takie jak cena, opcje wysyłki i dostępność produktów.
Moja osoba do kontaktu
igus® Sp. z o.o.

ul. Działkowa 121C

02-234 Warszawa

+48 22 863 57 70
+48 22 863 61 69
PL(PL)
Technologia śruby pociągowej dryspin®
w zmiennym spojlerze przednim
Skontaktuj się z nami

Dane techniczne:

  • Co było potrzebne: napęd ze śrubą pociągową, zamontowany na zewnątrz pojazdu, mimo narażenia na wodę oraz brud, działa bez zarzutu
  • Wymagania: Bezobsługowość, odporność na korozję, odporność na rozpryski wody, gwint wielozwojny o maksymalnej wydajności, odporność na działanie mgły solnej, specjalna konstrukcja nakrętki z funkcją zatrzasku na średnicy zewnętrznej, niska masa
  • Zastosowane produkty: nakrętka śruby pociągowej dryspin® z iglidur® J w wersji specjalnej z zaciskiem ułatwiającym montaż, wielozwojne śruby pociągowe dryspin® z gwintem DS6.35X25.4. Materiał 1.430
  • Sukces klienta: Bardzo krótki czas opracowania, dzięki dopasowaniu specjalnej śruby pociągowej i nakrętki — na miejscu w igus. Wyjątkowe właściwości pracy awaryjnej dzięki smarom stałym zintegrowanym w nakrętce z tworzywa sztucznego iglidur J. 

Do automatycznego spojlera przedniego

Na równej drodze, przy prędkości 60 km/h lub większej, spojler wysuwa się w dół. Kieruje on strumień powietrza nad pojazdem w taki sposób, że pod pojazdem nie powstają niekontrolowane turbulencje. W przypadku samochodów typu pick-up lub SUV oznacza to znaczną poprawę aerodynamiki, a tym samym mniejsze zużycie paliwa. Jeśli prędkość spadnie poniżej 60 km/h lub droga nagle stanie się nierówna, przedni spojler zostanie uniesiony do góry.
 
W fazie opracowywania i podczas walidacji, napęd śrubowy był narażony na niezwykłe obciążenia. Testy przeprowadzane były zimą na Alasce, w temperaturach do -40°C. Testy we mgle solnej sprawdzają odporność na korozję, a także silne naprężenia spowodowane błotem pośniegowym i rozpryskami wody. Następnie, w samym środku lata, udaliśmy się na pustynie Nevady. Tam w wielkim upale i przy obecności wszędobylskiego pyłu testowaliśmy śruby pociągowe i nakrętki igus®, które wytrzymały te ekstremalne warunki, bez konieczności konserwacji lub dodatkowego smarowania.

Jaka jest różnica między napędami śrubowymi dryspin® a napędami o standardowej geometrii?

Wysoka wydajność i niskie zużycie

Opatentowana technologia gwintów wielozwojnych dryspin została opracowana przez igus w 2013 roku i oferuje wiele korzyści w porównaniu z konwencjonalnymi gwintami wielozwojnymi. Płaski kąt gwintu skutecznie przekształca wywieraną moc w ruch translacyjny. Dzięki cechom i kształtom odpowiadającym nakrętkom z tworzyw sztucznych i śrubom pociągowym, technologia dryspin gwarantuje jeszcze dłuższą żywotność i wyższą wydajność gwintów wielozwojnych. Dzięki zaokrąglonej geometrii zęba, powierzchnia styku pomiędzy nakrętką a śrubą pociągową jest zredukowana, a systemy pociągowe działają cicho i bez wibracji pod obciążeniem.
 
Większe przestrzenie pomiędzy poszczególnymi gwintami dryspin powodują większy udział (współczynnik 1,3) zoptymalizowanego trybologicznie polimeru w gwintach. Bardziej odporny na zużycie materiał i wyższy poziom wydajności mają kluczowe znaczenie dla żywotności, która jest nawet pięciokrotnie dłuższa w porównaniu do konwencjonalnych gwintów wielozwojnych.
 
Skorzystaj z naszej  usługi obróbki - produkujemy gotowe do montażu śruby pociągowe w oparciu o Państwa wymagania. W tym celu, prosimy o skorzystanie z naszego konfiguratora śrub pociągowych lub przesłanie nam rysunku. My przygotujemy wycenę.
Symetria dryspin

Zastosowane produkty

Wielozwjona śruba pociągowa dryspin®

Śruby pociągowe
Przejdź do sklepu online

Nakrętki śruby pociągowej dryspin®

Specjalne nakrętki śruby pociągowej
Przejdź do sklepu online

Więcej szczegółów:



Napędy śrubowe dryspin® w pojazdach

Pięć powodów, dla których technologia dryspin® jest stosowana w samochodach

Dzięki technologii śruby pociągowej dryspin, łatwo jest zaprojektować indywidualne nakrętki i śruby pociągowe dokładnie według życzeń klienta. Nasi eksperci chętnie pomogą Państwu w wyborze odpowiedniego napędu śrubowego i zapewnią krótkie terminy dostaw. Szeroki wybór materiałów i całkowity brak konieczności smarowania lub konserwacji oznacza, że napędy śrubowe mogą być stosowane w prawie każdym obszarze przemysłu motoryzacyjnego. Są one idealne do małych przestrzeni montażowych i pracują prawie bezgłośnie nawet przy niskim momencie obrotowym napędu. Nieskomplikowana integracja w pojeździe lub urządzeniu jest również aspektem, który przemawia za opłacalną alternatywą dla konwencjonalnych napędów śrubowych wykonanych z metalu. 
Przejdź do strony przeglądu
Przemysł motoryzacyjny

Czytaj artykuły na blogu

Artykuły na blogu
Przejdź do artykułów na blogu


Terminy "Apiro", "AutoChain", "CFRIP", "chainflex", "chainge", "chains for cranes", "ConProtect", "cradle-chain", "CTD", "drygear", "drylin", "dryspin", "dry-tech", "dryway", "easy chain", "e-chain", "e-chain systems", "e-ketten", "e-kettensysteme", "e-loop", "energy chain", "energy chain systems", "enjoyneering", "e-skin", "e-spool", "fixflex", "flizz", "i.Cee", "ibow", "igear", "iglidur", "igubal", "igumid", "igus", "igus improves what moves", "igus:bike", "igusGO", "igutex", "iguverse", "iguversum", "kineKIT", "kopla", "manus", "motion plastics", "motion polymers", "motionary", "plastics for longer life", "print2mold", "Rawbot", "RBTX", "readycable", "readychain", "ReBeL", "ReCyycle", "reguse", "robolink", "Rohbot", "savfe", "speedigus", "superwise", "take the dryway", "tribofilament", "triflex", "twisterchain", "when it moves, igus improves", "xirodur", "xiros" oraz "yes" są prawnie chronionymi znakami towarowymi firmy igus® GmbH/ Kolonia w Federalnej Republice Niemiec oraz, w przypadku niektórych, również w innych krajach. Jest to niepełna lista znaków towarowych (np. oczekujące na rozpatrzenie wnioski o rejestrację znaków towarowych lub zarejestrowane znaki towarowe) firmy igus GmbH lub spółek powiązanych z igus w Niemczech, w Unii Europejskiej, USA i/lub innych krajach lub jurysdykcjach.

igus® GmbH podkreśla, że nie sprzedaje żadnych produktów firm Allen Bradley, B&R, Baumüller, Beckhoff, Lahr, Control Techniques, Danaher Motion, ELAU, FAGOR, FANUC, Festo, Heidenhain, Jetter, Lenze, LinMot, LTi DRiVES , Mitsubishi, NUM, Parker, Bosch Rexroth, SEW, Siemens, Stöber oraz wszystkich innych producentów napędów wspomnianych na tej stronie. Produkty oferowane przez igus® należą do igus® GmbH.