Change Language :
Biuro rozwoju Quickloading opracowuje rozwiązania ułatwiające i przyspieszające obsługę samolotów. Różne rozwiązania łożyskowe są tu stosowane przez cały rok na zewnątrz, w ekstremalnie niskich i wysokich temperaturach, a także pod wpływem kwaśnych środków odladzających. Firma wykorzystuje obecnie łożyska ślizgowe wykonane z materiałów iglidur® G, iglidur® Q, iglidur® X i iglidur® Z we wszystkich możliwych typach do różnych zastosowań. Są lekkie, wytrzymałe, odporne na warunki atmosferyczne i nie wymagają smarowania, co oznacza, że mogą być używane na przykład w ekstremalnie niskich temperaturach.
Quickloading wykorzystuje również opracowany przez siebie wąż i złącze do trzeciego produktu: Fanblade De-Icer (FDI). Mniejsza waga w porównaniu z konwencjonalnymi systemami umożliwia jednemu pracownikowi zasilanie obu silników samolotu dyszami konturowymi i prowadzenie procesu odladzania w dużej mierze automatycznie. Wcześniej dwóch pracowników było przywiązanych do jednego samolotu do czasu zakończenia prac. Firma odpowiedzialna za odladzanie i holowanie samolotów na lotnisku w Monachium pochwaliła twórców za to niezwykłe osiągnięcie: Jest to jedyny system, za pomocą którego EFM może rozwiązać to zadanie w sposób ekonomiczny, innymi słowy, w którym koszty całkowitych wydatków są niższe niż pobierane opłaty.
Kolejnym projektem był szwajcarski scyzoryk "" prętów sprzęgających. Jeśli samolot jest holowany z miejsca postojowego w kierunku płyty lotniska, należy użyć odpowiedniego drążka sprzęgającego dla danego typu samolotu, ponieważ punkty mocowania nie są znormalizowane. Holowniki są często wyposażone tylko w dwa lub trzy różne drążki i dlatego mogą obsługiwać tylko niektóre typy samolotów lub muszą przynieść odpowiedni drążek z magazynu, co zajmuje dużo czasu. W ten sposób rozpoczęły się prace nad hakiem holowniczym, który początkowo łączył cztery, a teraz nawet sześć różnych złączy. Są one ułożone w magazynie, a wymiana głowicy zajmuje zaledwie 30 sekund. System ma sprężynowe i regulowane podwozie, za pomocą którego można wyważyć zmieniarkę Quick Towbar Changer, ergonomiczne uchwyty do obsługi jednoosobowej i oczywiście bezsmarowe, odporne na warunki atmosferyczne łożyska iglidur®.
Szybkozłącze jest oferowane operatorom lotnisk na całym świecie. Niewiele osób słyszało o bezsmarowych łożyskach ślizgowych. Ale certyfikaty i opinie z lotnisk Lufthansa i Monachium są przekonującymi argumentami. Ostatecznie produkty są poddawane testom wewnętrznym. Jak dotąd nie było żadnych skarg.
Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem