Prosimy wybrać kraj dostawy

Wybór kraju/regionu może mieć wpływ na różne czynniki, takie jak cena, opcje wysyłki i dostępność produktów.
Moja osoba do kontaktu
igus® Sp. z o.o.

ul. Działkowa 121C

02-234 Warszawa

+48 22 863 57 70
+48 22 863 61 69
PL(PL)
Nowe rozmiary śrub pociągowych

Płynna i cicha praca, długa żywotność

Nowe wymiary dryspin®: rozszerzenie asortymentu gwintów ślizgowych i wielozwojnych

Wielozwojne śruby pociągowe są częścią naszego asortymentu dryspin®, który został specjalnie zaprojektowany do szybkich i bardzo wydajnych zastosowań. Tutaj dostępne są rozmiary gwintów od DS4x2,4 do DS18x100. Zakres produktów śrub pociągowych oferuje również małe skoki z dobrze znanymi zaletami dryspin®.

Cicha praca bez drgań 
► Obróbka śruby pociągowej online bez uprzedniej znajomości CAD
► Przewidywana żywotność napędów śrubowych dostępna online
► Pożądana długość bez odpadów
► Do 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu
 
Przejdź do sklepu online

Oszczędności ze śrubami pociągowymi: dane techniczne i zakres produktów [mm]

Wszystkie śruby pociągowe dryspin® mogą zostać poddane indywidualnej obróbce. Prosimy o konfigurację online lub wysłanie nam swojego rysunku. Możemy szybko przygotować ofertę.
Nr art.
Gwint
d1 (-0,1)
d3 (-0,1)
P
L maks.
Masa [kg]
Liczba biegów
Kąt skoku [°]
DST-LS-8x2-R-□-ES
DS8x2
8
5,80 (-0,05)
2
1.000
0,40
1
4,55
DST-LS-10x2-L-□-ES
DS10x2
10
7,87
2
3.000
0,62
1
3,64
DST-LS-20x50-L-□-ES
DS20x50
20
15,6
50
3.000
2,48
8
38,51
□ = Dowolnie wybrana długość

 Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów i dłuższa żywotność dzięki asymetrii
 Do 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu
  Trwające serie testów w wewnętrznym laboratorium badawczym 
  Bezsmarowa praca i łatwe czyszczenie dzięki stali nierdzewnej AISI 304

Rzut okiem na nowe wymiary wielozwojnych śrub pociągowych dryspin®



Więcej ważnych informacji:


Geometria gwintu dryspin®

Płynna praca, mniej wibracji — alternatywa dla gwintów trapezowych

Co oznacza technologia śrub pociągowych i co przez nią rozumiem?
Technologia śrub pociągowych jest częścią technologii napędowej i, mówiąc w skrócie, opisuje powtarzalne przekształcenia ruchu obrotowego w ruch translacyjny o regularnych cyklach. Technologia śrub pociągowych dryspin® została opatentowana w 2014 przez zespół zajmujący się rozwojem technologii śrub pociągowych dryspin®. Szczególny nacisk położono na wydłużenie żywotności i poprawę wydajności. Portfolio produktów dryspin® obejmuje wielozwojne śruby pociągowe wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminium, a także pasujące nakrętki wykonane z wysokowydajnych polimerów igus®. Są dostępne w skokach od 1 mm do 100 mm. Geometria gwintu dryspin® jest rozszerzeniem tradycyjnych technologii gwintowania, takich jak gwinty metryczne i trapezowe. W porównaniu z tradycyjnymi geometriami gwintów, technologia śrub pociągowych dryspin® posiada wiele zalet

Przyjrzyjmy im się bliżej:
W przeciwieństwie do gwintu metrycznego lub trapezowego, gwint wielozwojny ma wyższy skok. Dzięki temu przy jednym obrocie śruby pociągowej realizowany jest znacznie większy posuw liniowy. Technologia dryspin® zapewnia większą sprawność gwintów wielozwojnych, dzięki dopasowaniu właściwości i geometrii do nakrętki z tworzywa sztucznego oraz śruby pociągowej. W porównaniu z metalowymi napędami śrub pociągowych, osiągane są wydajności do 82% i dłuższa żywotność. W połączeniu z nakrętką śruby pociągowej igus®, możliwa jest czysta i sucha praca, bez osadzania się pyłu i zanieczyszczeń.

Sprawdziliśmy to!
Nasza geometria śruby pociągowej dryspin® jest doskonałą alternatywą dla tradycyjnych gwintów trapezowych. Specyfikacje i geometrie naszej technologii śrub pociągowych dryspin®, które są dopasowane do polimerowej nakrętki iglidur® i śruby pociągowej, gwarantują dobrze znane zalety: ściślejsze tolerancje produkcyjne, zaokrągloną geometrię zębów, zoptymalizowany kąt boku i asymetrię idealną dla nakrętek polimerowych w porównaniu z DIN 103. Nasze wymiary są odpowiednie do wymiany w stosunku 1:1: DS10x2, DS10x3, DS12x3, DS14x4 i DS18x4.

Ściślejsze tolerancje produkcyjne — poprawa o współczynnik 3
Gwinty trapezowe zgodne z DIN103 (TR18x4) są tolerowane z dokładnością do -0,3 mm na średnicy zewnętrznej. Nadmierny luz promieniowy może prowadzić do hałasu i wibracji. Nasza technologia dryspin® gwarantuje maksymalną tolerancję -0,1 mm przy zachowaniu tej samej średnicy i identycznym skoku. Poprawiamy tolerancję średnicy zewnętrznej trzykrotnie, a tym samym optymalizujemy płynną pracę i precyzję, zwłaszcza przy wysokich prędkościach.

Cicha i bezwibracyjna praca oraz wyższe prędkości dzięki zaokrąglonym bokom zębów w geometrii gwintu dryspin®
Dzięki zaokrąglonym bokom zębów i ściślejszym tolerancjom produkcyjnym geometrii gwintu dryspin® zredukowano możliwą, powodującą hałas powierzchnię styku pomiędzy nakrętką śruby pociągowej a śrubą pociągową. Wynika to z faktu, że im większa powierzchnia stykowa dwóch powierzchni poruszających się względem siebie, tym więcej drgań jest przekazywanych, co może być słyszane jako grzechot lub skrzypienie. Oznacza to, że można osiągnąć wyższe prędkości przesuwu bez powodowania hałasu.

Do 30% dłuższa żywotność — dzięki asymetrii gwintu
Dzięki większym odległościom pomiędzy poszczególnymi skokami gwintu dryspin®, gwint idealnie dopasowuje się do właściwości bezsmarowych, wysokowydajnych polimerów igus®. Proporcje trybologicznie zoptymalizowanego polimeru w zwojach gwintu mogą być zwiększone o współczynnik 1,3. Materiały o większej odporności na zużycie oraz wyższe współczynniki efektywności decydują o dłuższej — nawet do 5 razy — żywotności w porównaniu ze standardowymi geometriami.
Przejdź do wyników testów

Przetestuj technologię dryspin®

Zapytaj o bezpłatną próbkę śruby pociągowej

Trzymanie prawdziwej części w dłoniach jest ważną częścią zrozumienia danego elementu. W tym celu z przyjemnością prześlemy Państwu próbkę naszych śrub pociągowych dryspin. W próbce podsumowaliśmy wszystkie dane techniczne i zalety technologii śrub pociągowych dryspin. Zapraszamy do samodzielnego sprawdzenia, a jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, nasi eksperci chętnie pomogą.
Zapytaj o bezpłatną próbkę śruby pociągowej


Wyślij prośbę o kontakt:

Prośba o kontakt
Przejdź do formularza



Terminy "Apiro", "AutoChain", "CFRIP", "chainflex", "chainge", "chains for cranes", "ConProtect", "cradle-chain", "CTD", "drygear", "drylin", "dryspin", "dry-tech", "dryway", "easy chain", "e-chain", "e-chain systems", "e-ketten", "e-kettensysteme", "e-loop", "energy chain", "energy chain systems", "enjoyneering", "e-skin", "e-spool", "fixflex", "flizz", "i.Cee", "ibow", "igear", "iglidur", "igubal", "igumid", "igus", "igus improves what moves", "igus:bike", "igusGO", "igutex", "iguverse", "iguversum", "kineKIT", "kopla", "manus", "motion plastics", "motion polymers", "motionary", "plastics for longer life", "print2mold", "Rawbot", "RBTX", "readycable", "readychain", "ReBeL", "ReCyycle", "reguse", "robolink", "Rohbot", "savfe", "speedigus", "superwise", "take the dryway", "tribofilament", "tribotape", "triflex", "twisterchain", "when it moves, igus improves", "xirodur", "xiros" oraz "yes" są prawnie chronionymi znakami towarowymi firmy igus® GmbH/ Kolonia w Federalnej Republice Niemiec oraz, w przypadku niektórych, również w innych krajach. Jest to niepełna lista znaków towarowych (np. oczekujące na rozpatrzenie wnioski o rejestrację znaków towarowych lub zarejestrowane znaki towarowe) firmy igus GmbH lub spółek powiązanych z igus w Niemczech, w Unii Europejskiej, USA i/lub innych krajach lub jurysdykcjach.

igus® GmbH podkreśla, że nie sprzedaje żadnych produktów firm Allen Bradley, B&R, Baumüller, Beckhoff, Lahr, Control Techniques, Danaher Motion, ELAU, FAGOR, FANUC, Festo, Heidenhain, Jetter, Lenze, LinMot, LTi DRiVES , Mitsubishi, NUM, Parker, Bosch Rexroth, SEW, Siemens, Stöber oraz wszystkich innych producentów napędów wspomnianych na tej stronie. Produkty oferowane przez igus® należą do igus® GmbH.