Prosimy wybrać kraj dostawy

Wybór kraju/regionu może mieć wpływ na różne czynniki, takie jak cena, opcje wysyłki i dostępność produktów.
Moja osoba do kontaktu
igus® Sp. z o.o.

ul. Działkowa 121C

02-234 Warszawa

+48 22 863 57 70
+48 22 863 61 69
PL(PL)
Nowe rozmiary gwintu

Rozszerzenie zakresu produktów o nakrętki śrub pociągowych dryspin® wykonanych z półproduktów

W trzech nowych wymiarach

Technologia śruby pociągowej dryspin® jest oparta na zasadzie bezsmarowej, bezobsługowej technologii liniowej. Specyfikacje i geometrie naszej technologii śruby pociągowej, dopasowane do nakrętki z tworzywa sztucznego i śruby pociągowej, gwarantują do 82% wyższą wydajność i do 30% dłuższą żywotność niż standardowe napędy śrub pociągowych. Nowe napędy śrub pociągowych dryspin®
Skoki DS8x2 RH, DS10x2 LH i DS20x50 LH
► Do 50,9% bardziej efektywne niż nakrętki śrub pociągowych wykonane z metalu
► Dostępne materiały zgodne ze standardami FDA
► Płynniejsza praca dzięki wąskim tolerancjom produkcyjnym
 
Przejdź do sklepu online

Samosmarowe o wysokiej wydajności: Zakres produków [mm]

Nowe nakrętki śrub pociągowych dryspin® wykonane z półproduktów w wersji cylindrycznej, z kołnierzem lub z powierzchnią oporową z nowymi skokami DS8x2 RH, DS10x2 LH i DS20x50 LH.
Rodzaj
Nr art.
Gwint
d1
d2
d3
d4
d5
b1
b2
SW
Cylindryczne nakrętki śrub pociągowychDST-□SRM-1812DS8x2
DS8x2
8
18
-
-
-
12
-
-
Cylindryczne nakrętki śrub pociągowychDST-□SLM-2220DS10x2
DS10x2
10
22
-
-
-
20
-
-
Cylindryczne nakrętki śrub pociągowychDST-□SLM-4540DS20x50
DS20x50
20
45
-
-
-
40
-
-
Cylindryczna nakrętka śruby pociągowej z powierzchnią pod klucz płaskiDST-□SLM-172220DS10x2
DS10x2
10
22
-
-
-
20
-
17
Cylindryczna nakrętka śruby pociągowej z powierzchnią pod klucz płaskiDST-□SLM-304540DS20x50
DS20x50
20
45
-
-
-
40
-
30
Kołnierzowe nakrętki śrub pociągowychDST-□FRM-2020DS8x2
DS8x2
8
20
36
28
4,0
20
8
-
Kołnierzowe nakrętki śrub pociągowychDST-□FLM-2525DS10x2
DS10x2
10
25
42
34
5,0
25
10
-
Kołnierzowe nakrętki śrub pociągowychDST-□FLM-3244DS20x50
DS20x50
20
32
55
45
7,0
44
12
-
Kołnierzowa nakrętka śruby pociągowej z powierzchnią pod klucz płaskiDST-□FRM-202020DS8x2
DS8x2
8
20
36
28
4,0
20
8
20
Kołnierzowa nakrętka śruby pociągowej z powierzchnią pod klucz płaskiDST-□FLM-252525DS10x2
DS10x2
10
25
42
34
5,0
25
10
25
Kołnierzowa nakrętka śruby pociągowej z powierzchnią pod klucz płaskiDST-□FLM-323244DS20x50
DS20x50
20
32
55
45
7,0
44
12
32
□ = Wybór materiału: więcej informacji można znaleźć tutaj

 Płynniejsza praca dzięki mniejszym tolerancjom produkcyjnym i zaokrąglonej geometrii zębów w standardzie
 Do 50,9% bardziej ekonomiczne w porównaniu z metalowymi nakrętkami śruby pociągowej
  Do 25% mniejsze zużycie w porównaniu z POM+PTFE (wymiary 10x3): Przejdź do raportu z testów
  Brak smarów i olejów w napędzie śruby pociągowej i długa żywotność dzięki opatentowanej asymetrii

Rzut okiem na nowe wymiary nakrętek śrub pociągowych dryspin® wykonane z półproduktów



Więcej ważnych informacji:


Geometria gwintu dryspin®

Płynna praca, mniej wibracji — alternatywa dla gwintów trapezowych

Co oznacza technologia śrub pociągowych i co przez nią rozumiem?
Technologia śrub pociągowych jest częścią technologii napędowej i, mówiąc w skrócie, opisuje powtarzalne przekształcenia ruchu obrotowego w ruch translacyjny o regularnych cyklach. Technologia śrub pociągowych dryspin® została opatentowana w 2014 przez zespół zajmujący się rozwojem technologii śrub pociągowych dryspin®. Szczególny nacisk położono na wydłużenie żywotności i poprawę wydajności. Portfolio produktów dryspin® obejmuje wielozwojne śruby pociągowe wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminium, a także pasujące nakrętki wykonane z wysokowydajnych polimerów igus®. Są dostępne w skokach od 1 mm do 100 mm. Geometria gwintu dryspin® jest rozszerzeniem tradycyjnych technologii gwintowania, takich jak gwinty metryczne i trapezowe. W porównaniu z tradycyjnymi geometriami gwintów, technologia śrub pociągowych dryspin® posiada wiele zalet

Przyjrzyjmy im się bliżej:
W przeciwieństwie do gwintu metrycznego lub trapezowego, gwint wielozwojny ma wyższy skok. Dzięki temu przy jednym obrocie śruby pociągowej realizowany jest znacznie większy posuw liniowy. Technologia dryspin® zapewnia większą sprawność gwintów wielozwojnych, dzięki dopasowaniu właściwości i geometrii do nakrętki z tworzywa sztucznego oraz śruby pociągowej. W porównaniu z metalowymi napędami śrub pociągowych, osiągane są wydajności do 82% i dłuższa żywotność. W połączeniu z nakrętką śruby pociągowej igus®, możliwa jest czysta i sucha praca, bez osadzania się pyłu i zanieczyszczeń.

Sprawdziliśmy to!
Nasza geometria śruby pociągowej dryspin® jest doskonałą alternatywą dla tradycyjnych gwintów trapezowych. Specyfikacje i geometrie naszej technologii śrub pociągowych dryspin®, które są dopasowane do polimerowej nakrętki iglidur® i śruby pociągowej, gwarantują dobrze znane zalety: ściślejsze tolerancje produkcyjne, zaokrągloną geometrię zębów, zoptymalizowany kąt boku i asymetrię idealną dla nakrętek polimerowych w porównaniu z DIN 103. Nasze wymiary są odpowiednie do wymiany w stosunku 1:1: DS10x2, DS10x3, DS12x3, DS14x4 i DS18x4.

Ściślejsze tolerancje produkcyjne — poprawa o współczynnik 3
Gwinty trapezowe zgodne z DIN103 (TR18x4) są tolerowane z dokładnością do -0,3 mm na średnicy zewnętrznej. Nadmierny luz promieniowy może prowadzić do hałasu i wibracji. Nasza technologia dryspin® gwarantuje maksymalną tolerancję -0,1 mm przy zachowaniu tej samej średnicy i identycznym skoku. Poprawiamy tolerancję średnicy zewnętrznej trzykrotnie, a tym samym optymalizujemy płynną pracę i precyzję, zwłaszcza przy wysokich prędkościach.

Cicha i bezwibracyjna praca oraz wyższe prędkości dzięki zaokrąglonym bokom zębów w geometrii gwintu dryspin®
Dzięki zaokrąglonym bokom zębów i ściślejszym tolerancjom produkcyjnym geometrii gwintu dryspin® zredukowano możliwą, powodującą hałas powierzchnię styku pomiędzy nakrętką śruby pociągowej a śrubą pociągową. Wynika to z faktu, że im większa powierzchnia stykowa dwóch powierzchni poruszających się względem siebie, tym więcej drgań jest przekazywanych, co może być słyszane jako grzechot lub skrzypienie. Oznacza to, że można osiągnąć wyższe prędkości przesuwu bez powodowania hałasu.

Do 30% dłuższa żywotność — dzięki asymetrii gwintu
Dzięki większym odległościom pomiędzy poszczególnymi skokami gwintu dryspin®, gwint idealnie dopasowuje się do właściwości bezsmarowych, wysokowydajnych polimerów igus®. Proporcje trybologicznie zoptymalizowanego polimeru w zwojach gwintu mogą być zwiększone o współczynnik 1,3. Materiały o większej odporności na zużycie oraz wyższe współczynniki efektywności decydują o dłuższej — nawet do 5 razy — żywotności w porównaniu ze standardowymi geometriami.
Przejdź do wyników testów

Przetestuj technologię dryspin®

Zapytaj o bezpłatną próbkę śruby pociągowej

Trzymanie prawdziwej części w dłoniach jest ważną częścią zrozumienia danego elementu. W tym celu z przyjemnością prześlemy Państwu próbkę naszych śrub pociągowych dryspin. W próbce podsumowaliśmy wszystkie dane techniczne i zalety technologii śrub pociągowych dryspin. Zapraszamy do samodzielnego sprawdzenia, a jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, nasi eksperci chętnie pomogą.
Zapytaj o bezpłatną próbkę śruby pociągowej


Wyślij prośbę o kontakt:

Prośba o kontakt
Przejdź do formularza



Terminy "Apiro", "AutoChain", "CFRIP", "chainflex", "chainge", "chains for cranes", "ConProtect", "cradle-chain", "CTD", "drygear", "drylin", "dryspin", "dry-tech", "dryway", "easy chain", "e-chain", "e-chain systems", "e-ketten", "e-kettensysteme", "e-loop", "energy chain", "energy chain systems", "enjoyneering", "e-skin", "e-spool", "fixflex", "flizz", "i.Cee", "ibow", "igear", "iglidur", "igubal", "igumid", "igus", "igus improves what moves", "igus:bike", "igusGO", "igutex", "iguverse", "iguversum", "kineKIT", "kopla", "manus", "motion plastics", "motion polymers", "motionary", "plastics for longer life", "print2mold", "Rawbot", "RBTX", "readycable", "readychain", "ReBeL", "ReCyycle", "reguse", "robolink", "Rohbot", "savfe", "speedigus", "superwise", "take the dryway", "tribofilament", "tribotape", "triflex", "twisterchain", "when it moves, igus improves", "xirodur", "xiros" oraz "yes" są prawnie chronionymi znakami towarowymi firmy igus® GmbH/ Kolonia w Federalnej Republice Niemiec oraz, w przypadku niektórych, również w innych krajach. Jest to niepełna lista znaków towarowych (np. oczekujące na rozpatrzenie wnioski o rejestrację znaków towarowych lub zarejestrowane znaki towarowe) firmy igus GmbH lub spółek powiązanych z igus w Niemczech, w Unii Europejskiej, USA i/lub innych krajach lub jurysdykcjach.

igus® GmbH podkreśla, że nie sprzedaje żadnych produktów firm Allen Bradley, B&R, Baumüller, Beckhoff, Lahr, Control Techniques, Danaher Motion, ELAU, FAGOR, FANUC, Festo, Heidenhain, Jetter, Lenze, LinMot, LTi DRiVES , Mitsubishi, NUM, Parker, Bosch Rexroth, SEW, Siemens, Stöber oraz wszystkich innych producentów napędów wspomnianych na tej stronie. Produkty oferowane przez igus® należą do igus® GmbH.