Amortyzatory w autonomicznym samochodzie wyścigowym

Stowarzyszenie High-Octane z Erlangen opracowuje autonomiczny samochód wyścigowy dla Formuły Student

Profil

  • Co było potrzebne: śruba pociągowa dryspin® o wysokiej spirali z gwintem lewoskrętnym i stali nierdzewnej z pasującą formowaną wtryskowo nakrętką gwintowaną dryspin®
  • Wymagania: Mała przestrzeń montażowa, duże obciążenie, wysoka wydajność, 100-procentowe smarowanie i bezobsługowość, niska masa
  • Przemysł: Przemysł motoryzacyjny
  • Sukces dla klienta: Dzięki zastosowaniu technologii bezsmarowej śruby pociągowej dryspin®, firma High-Octane była w stanie zaoszczędzić 1 093 € kosztów i zmniejszyć zużycie smaru i oleju hydraulicznego CO2 o 1,1 kg
Autonomiczny samochód wyścigowy

Problem

Rozwiązanie

Autonomiczny samochód wyścigowy
Autonomiczny samochód wyścigowy
Autonomiczny samochód wyścigowy
Autonomiczny samochód wyścigowy

Przegląd technologii suchej śruby pociągowej

Próbka dryspin
  • Smarowanie i bezobsługowość
  • Wyższa wydajność
  • Dłuższa żywotność dzięki asymetrii
  • Odporność na media
  • Cicha praca bez wibracji dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
  • Żywotność można obliczyć online
  • Różne materiały i typy

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Konsultacje i dostawa