Rodzinna firma Zunhammer GmbH produkuje wyłącznie pojazdy rolnicze na zamówienie. Niezależnie od tego, czy chodzi o opony, systemy dystrybucji lub dokowania, pompy czy szerokości robocze - z reguły są to niestandardowe rozwiązania wykonane w całości we własnym zakresie. Obejmuje to około 450 wozów asenizacyjnych wyprodukowanych przez rodzinną firmę w ciągu roku.
Kiedy planowany jest wóz asenizacyjny, wszystkie komponenty są precyzyjnie zharmonizowane. Dotyczy to opon, zbiornika i pompy, ale także podwozia. Dla podwozia dostępne są różne systemy osi i dodatkowe opcje wspomagania kierowania. Od kilku lat w pojazdach standardowo stosowana jest wahliwa oś trapezowa z hydraulicznym układem samosterującym.
Wcześniej w wahliwych osiach skrętnych stosowano łożyska mosiężne, ale ulegały one zbyt dużemu zużyciu. Podczas transportu i rozprowadzania gnojowicy łożyska były również narażone na silne zabrudzenia i naprężenia. Smarowane łożyska były więc niepraktyczne. Ponadto wokół pojazdów zawsze unosi się chmura amoniaku, która również wpływa na wszystkie podzespoły.
Ponieważ rolnictwo jest zależne od pogody, nie jest możliwe jeżdżenie na pole w każdych warunkach pogodowych, więc wóz asenizacyjny jest używany tylko przez maksymalnie 100 dni w roku. W tym czasie jednak technologia musi działać 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez żadnych awarii. Nie mogą występować żadne usterki techniczne.