Change Language :

Nowy typ serii DST-JGRM o konstrukcji zoptymalizowanej pod kątem formowania wtryskowego stanowi solidną alternatywę dla nakrętek gwintowanych z kołnierzem. Ten specjalny typ umożliwia łatwy montaż, a w szczególności pochłanianie obciążeń promieniowych. W połączeniu z płytką ze stali nierdzewnej może wytrzymać obciążenia osiowe do 6 MPa.

Nasze plastikowe nakrętki gwintowane dryspin® nie tylko wyróżniają się na tle swoich metalowych odpowiedników ze względu na swoje zalety techniczne, ale także imponują pod względem kosztów zakupu. Są one do 61,5% tańsze w zakupie niż konwencjonalne metalowe nakrętki gwintowane. Koszty są również znacznie niższe w trakcie użytkowania. Koszty konserwacji i zakupu zewnętrznych środków smarnych są całkowicie wyeliminowane dzięki technologii śrub pociągowych dryspin®.

Smarowanie jest niezbędne w przypadku metalowych nakrętek śrub pociągowych, w przeciwnym razie dojdzie do ścierania metalu. Ścieranie może zablokować cały system i szybko doprowadzić do zatrzymania aplikacji bez odpowiedniej konserwacji. Bezobsługowe i niewymagające smarowania systemy gwintów drylin® stanowią doskonałą alternatywę dla konwencjonalnych napędów śrub metalowych.
Nakrętka śruby pociągowej drylin® wykonana z wysokowydajnych polimerów iglidur® nie wymaga ani kropli smaru. Efekt samosmarowania minimalizuje konieczność konserwacji. Cząsteczki, takie jak pył i włókna, mogą znacznie łatwiej przylegać dzięki pracy na sucho. Prowadzi to do znacznego wydłużenia żywotności w zanieczyszczonym środowisku w porównaniu z konwencjonalnymi, smarowanymi rozwiązaniami.
Nakrętka śruby kulowej obiegowej z kołnierzem vs. nakrętka śruby trapezowej z kołnierzem drylin® (identyczne wymiary)

Gdy metalowe nakrętki śrub kulowych są używane w wilgotnym środowisku, po krótkim czasie zaczynają korodować. Rdza utrudnia płynną pracę i napędy śrubowe muszą być regularnie serwisowane lub wymieniane. To z kolei oszczędza czas i pieniądze.
Z drugiej strony technologia śrub pociągowych drylin® jest całkowicie odporna na korozję. Oznacza to, że śruby pociągowe drylin® zawsze zachowują płynną pracę i długą żywotność, nawet gdy są używane w środowiskach korozyjnych - i są całkowicie bezobsługowe. Wszystkie nasze nakrętki z tworzywa sztucznego są wykonane z trybologicznie zoptymalizowanych wysokowydajnych polimerów iglidur®. Pasujące wrzeciona gwintowane są wykonane wyłącznie z materiałów nierdzewnych.
Cicha praca w połączeniu z tłumieniem drgań

Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem