Napęd śruby kulowej vs napęd śruby pociągowej dryspin

Bezobsługowy nawet przy krótkich skokach

Obsługa wysokich obciążeń

Czy plastikowa nakrętka gwintowana może wytrzymać duże obciążenia statyczne?

Koszty w dół

Jak mogę obniżyć koszty zakupu o 61,5%?

Napędy ze śrubą kulową

  • Wymagane regularne smarowanie i konserwacja
  • Większa podatność na korozję
  • Duża waga
  • Hałas podczas pracy
  • Nie nadaje się do krótkich skoków
Jaka jest różnica?
Jaka jest różnica?

dryspin® nakrętka śruby pociągowej

W 100 % bezsmarowe

Bezsmarowe napędy śrubowe dryspin

Bezobsługowa praca na sucho dzięki technologii śrub pociągowych drylin®

Bezobsługowa praca na sucho dzięki technologii śrub pociągowych drylin®

Solidne i o znanych wymiarach połączenia

  • Wymiary połączenia & Skoki identyczne jak w przypadku standardowych nakrętek śrub kulowych
  • Smarowanie - & bezobsługowe dzięki zastosowaniu wysokowydajnego polimeru iglidur® J.
  • Korzystne dzięki formowaniu wtryskowemu tworzyw sztucznych
  • Wytrzymały i stabilny typ
  • Dostępne w 2 rozmiarach dla gwintów ø 14/16 i 18/20
Nakrętka śruby pociągowej JGRM
Nakrętka śruby pociągowej JGRM

Oszczędność masy do 34,4%

Oszczędność 88% wagi
Oszczędność 88% wagi

W 100% pozbawione korozji

Odporne na korozję

Regularne prace konserwacyjne z powodu korozji?

Technologia dryspin® nie daje rdzy żadnych szans

Wibrująca nakrętka kulowa z recyrkulacją kulek

Nakrętka śruby kulowej

Cicha praca w połączeniu z tłumieniem drgań

technologia dryspin®

Zalety i wady

Śruby pociągowe dryspin®

  • Możliwość zastosowań OEM dzięki elastyczności konstrukcji, np. w przypadku małej przestrzeni montażowej
  • Bardzo elastyczne opcje regulacji
  • średnicy wrzeciona i konstrukcji nakrętki gwintowanej
  • Korzystniejsza alternatywa
  • Nie wymaga zewnętrznego smarowania
  • Płynna praca
  • Odporne na zabrudzenia, wytrzymałe i odporne na korozję
  • Niewrażliwość na obciążenia statyczne
  • Niższa waga
  • Różnorodność materiałów: wytrzymałe, wysokotemperaturowe lub zatwierdzone przez FDA
  • Przewidywalna żywotność

Łożysko kulkowe obiegowe

  • Wysoka precyzja, prawie zerowy luz osiowy i promieniowy
  • Niski współczynnik tarcia
  • Przemysł z wysokimi obciążeniami dynamicznymi
  • Bardzo wysoka sprawność do 100
  • Niewielka elastyczność wymiarowa
  • Zespoły łożysk kulkowych obiegowych i prowadnic z zewnętrznym systemem powrotu powodują słyszalny hałas
  • Wrażliwość na wysokie obciążenia statyczne ze względu na punktowy kontakt kulek
  • Stosunkowo duża masa

Tabela wymiarów dla naszej technologii śrub pociągowych dryspin®

Tabela wymiarów

Zakres produktów

Nakrętki śrub pociągowych

Nakrętki śrub pociągowych
  • Różne rodzaje
  • W 7 różnych materiałach
  • Oszczędność do 50,9% kosztów

Śruby pociągowe

Śruby pociągowe
  • Gwinty strome, trapezowe i metryczne
  • W 5 różnych materiałach
  • Do 30% dłuższa żywotność

Specjalne geometrie i akcesoria

Specjalne konstrukcje i akcesoria
  • Specjalne konstrukcje dla każdego zastosowania
  • Akcesoria do nakrętek śrub pociągowych i wrzecion
  • Nasi eksperci chętnie doradzą osobiście

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Michał Obrębski
Michał Obrębski

Manager Produktu łożyska ślizgowe iglidur®

+48 728 877 976Wyślij e-mail

Konsultacje i dostawa