Prosimy wybrać kraj dostawy

Wybór kraju/regionu może mieć wpływ na różne czynniki, takie jak cena, opcje wysyłki i dostępność produktów.
Moja osoba do kontaktu
igus® Sp. z o.o.

ul. Działkowa 121C

02-234 Warszawa

+48 22 863 57 70
+48 22 863 61 69
PL(PL)

motion plastics do wnętrza samolotu

Samolotowa antena szerokopasmowa

Internet podczas lotu jest decydującym czynnikiem dla wielu pasażerów przy rezerwacji lotu. Aby umożliwić połączenie WLAN podczas lotów długodystansowych, stosuje się coraz więcej anten, które są instalowane w górnej części kadłuba samolotu. Taka antena nawiązuje połączenie z pobliskim satelitą, który z kolei łączy samolot ze stacją naziemną. Odległość między satelitą a samolotem wynosi około 35 000 km, a oba obiekty poruszają się z wysoką prędkością. Aby odbierać sygnały, antena musi stale dostosowywać swoją pozycję w ruchu obrotowym. Dzięki trybologicznie zoptymalizowanym łożyskom wieńcowym, gama produktów igus oferuje idealny komponent — zapewnia, że obrót działa niezawodnie przez cały czas.
Samolot z anteną
Antena samolotu
Antena samolotu

Zalety naszych łożysk wieńcowych dla anten UMTS

  • Gładkie, tłumiące wibracje — brak ograniczonej funkcjonalności podczas turbulencji powietrza lub innych uderzeń
  • Materiały odporne na temperaturę  — wahania od -50°C do +200°C nie mają wpływu na nasze produkty
  • Brak minimalnej prędkości obrotowej — w przeciwieństwie do pierścieni wieńcowych z łożyskami kulkowymi, w których kulki są spłaszczane przy niskich prędkościach
  • Niska masa — oszczędność emisji i kosztów paliwa
  • Praca na sucho — dzięki całej zewnętrznej elektronice smary nie są wymagane
  • Bezobsługowe — oszczędność czasu i kosztów, które w przeciwnym razie powstałyby podczas otwierania osłony i konserwacji



Terminy "Apiro", "AutoChain", "CFRIP", "chainflex", "chainge", "chains for cranes", "ConProtect", "cradle-chain", "CTD", "drygear", "drylin", "dryspin", "dry-tech", "dryway", "easy chain", "e-chain", "e-chain systems", "e-ketten", "e-kettensysteme", "e-loop", "energy chain", "energy chain systems", "enjoyneering", "e-skin", "e-spool", "fixflex", "flizz", "i.Cee", "ibow", "igear", "iglidur", "igubal", "igumid", "igus", "igus improves what moves", "igus:bike", "igusGO", "igutex", "iguverse", "iguversum", "kineKIT", "kopla", "manus", "motion plastics", "motion polymers", "motionary", "plastics for longer life", "print2mold", "Rawbot", "RBTX", "readycable", "readychain", "ReBeL", "ReCyycle", "reguse", "robolink", "Rohbot", "savfe", "speedigus", "superwise", "take the dryway", "tribofilament", "triflex", "twisterchain", "when it moves, igus improves", "xirodur", "xiros" oraz "yes" są prawnie chronionymi znakami towarowymi firmy igus® GmbH/ Kolonia w Federalnej Republice Niemiec oraz, w przypadku niektórych, również w innych krajach. Jest to niepełna lista znaków towarowych (np. oczekujące na rozpatrzenie wnioski o rejestrację znaków towarowych lub zarejestrowane znaki towarowe) firmy igus GmbH lub spółek powiązanych z igus w Niemczech, w Unii Europejskiej, USA i/lub innych krajach lub jurysdykcjach.

igus® GmbH podkreśla, że nie sprzedaje żadnych produktów firm Allen Bradley, B&R, Baumüller, Beckhoff, Lahr, Control Techniques, Danaher Motion, ELAU, FAGOR, FANUC, Festo, Heidenhain, Jetter, Lenze, LinMot, LTi DRiVES , Mitsubishi, NUM, Parker, Bosch Rexroth, SEW, Siemens, Stöber oraz wszystkich innych producentów napędów wspomnianych na tej stronie. Produkty oferowane przez igus® należą do igus® GmbH.