Prosimy wybrać kraj dostawy

Wybór kraju/regionu może mieć wpływ na różne czynniki, takie jak cena, opcje wysyłki i dostępność produktów.
Moja osoba do kontaktu
igus® Sp. z o.o.

ul. Działkowa 121C

02-234 Warszawa

+48 22 863 57 70
+48 22 863 61 69
PL(PL)

Technologia łożyskowa dla komory silnika

Czy przepustnica, zmienny kolektor dolotowy, widełki zmiany biegów, napinacz paska, zawór recyrkulacji spalin czy turbosprężarka — w komorze silnika wszystko jest gorące. Aby zmniejszyć tarcie i zużycie w różnych zastosowaniach, wybór właściwego łożyska ślizgowego ma ogromne znaczenie. Chętnie pomożemy Państwu w wyborze.

Wymagania dotyczące łożysk w zastosowaniach w komorze silnika:

  • Odporność na działanie oleju silnikowego i przekładniowego
  • Odporność na temperaturę do 200°C
  • Odporność na ścieranie cząstek stałych


Zalety technologii łożyskowej igus:

  • Zalety kosztowe w porównaniu z łożyskami igiełkowymi lub walcowanymi z metalu
  • Tłumienie drgań
  • Brak korozji stykowej pomiędzy oprawą a łożyskiem
  • Idealne w połączeniu z wałkami z tworzywa sztucznego
Zastosowania motoryzacyjne w komorze silnika Łożyska ślizgowe igus i przeguby łączące w zmiennym kolektorze dolotowym, wspomaganiu hamulców, turbosprężarce, zaworze recyrkulacji spalin, napinaczu pasów i w widełkach zmiany biegów

Dopasowane produkty

iglidur X

Wyjątkowo odporne na zużycie w wysokich temperaturach do +250°C — bardzo niska absorpcja wilgoci

iglidur H4

Wysoka odporność chemiczna i temperaturowa: od -40°C do +200°C

iglidur® H1

Do wysokich prędkości obrotowych i najniższych współczynników tarcia w połączeniu z wałkami z tworzywa sztucznego

Przeguby łączące

Możliwość szybkiego wdrożenia niestandardowych wymiarów i wzorów, prosty montaż

Pozostałe obszary zastosowań

Wewnątrz i na zewnątrz: nasza technologia łożysk polimerowych dry-tech prezentuje swoje zalety w wielu miejscach w samochodzie.
Obejrzyj teraz

Wróć do przeglądu produktów

Przejdź do strony z informacjami o zaletach naszych łożysk i usługach specjalnych
Przejdź do widoku ogólnego


Terminy "Apiro", "AutoChain", "CFRIP", "chainflex", "chainge", "chains for cranes", "ConProtect", "cradle-chain", "CTD", "drygear", "drylin", "dryspin", "dry-tech", "dryway", "easy chain", "e-chain", "e-chain systems", "e-ketten", "e-kettensysteme", "e-loop", "energy chain", "energy chain systems", "enjoyneering", "e-skin", "e-spool", "fixflex", "flizz", "i.Cee", "ibow", "igear", "iglidur", "igubal", "igumid", "igus", "igus improves what moves", "igus:bike", "igusGO", "igutex", "iguverse", "iguversum", "kineKIT", "kopla", "manus", "motion plastics", "motion polymers", "motionary", "plastics for longer life", "print2mold", "Rawbot", "RBTX", "readycable", "readychain", "ReBeL", "ReCyycle", "reguse", "robolink", "Rohbot", "savfe", "speedigus", "superwise", "take the dryway", "tribofilament", "triflex", "twisterchain", "when it moves, igus improves", "xirodur", "xiros" oraz "yes" są prawnie chronionymi znakami towarowymi firmy igus® GmbH/ Kolonia w Federalnej Republice Niemiec oraz, w przypadku niektórych, również w innych krajach. Jest to niepełna lista znaków towarowych (np. oczekujące na rozpatrzenie wnioski o rejestrację znaków towarowych lub zarejestrowane znaki towarowe) firmy igus GmbH lub spółek powiązanych z igus w Niemczech, w Unii Europejskiej, USA i/lub innych krajach lub jurysdykcjach.

igus® GmbH podkreśla, że nie sprzedaje żadnych produktów firm Allen Bradley, B&R, Baumüller, Beckhoff, Lahr, Control Techniques, Danaher Motion, ELAU, FAGOR, FANUC, Festo, Heidenhain, Jetter, Lenze, LinMot, LTi DRiVES , Mitsubishi, NUM, Parker, Bosch Rexroth, SEW, Siemens, Stöber oraz wszystkich innych producentów napędów wspomnianych na tej stronie. Produkty oferowane przez igus® należą do igus® GmbH.