Prosimy wybrać kraj dostawy

Wybór kraju/regionu może mieć wpływ na różne czynniki, takie jak cena, opcje wysyłki i dostępność produktów.
Moja osoba do kontaktu
igus® Sp. z o.o.

ul. Działkowa 121C

02-234 Warszawa

+48 22 863 57 70
+48 22 863 61 69
PL(PL)
Nowości
Technologia śrub pociągowych dryspin®
Przetestuj bezpłatnie tutaj

2022

Nowe skoki śrub pociągowych dryspin®

Cztery nowe rozmiary

Śruby pociągowe
Technologia w górę:
Alternatywa dla DIN103
Płynniejsza praca dzięki zawężonym tolerancjom produkcyjnym
Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów

Koszty w dół:
Internetowe narzędzie do konfiguracji indywidualnie wykonanych śrub pociągowych
Wyświetlanie cen na bieżąco
Obróbka śrub pociągowych bez znajomości systemu CAD

Wyższa sprawność i dłuższa żywotność w porównaniu do tradycyjnych śrub pociągowych, dzięki unikalnym cechom technologii dryspin®. Niekorodujące, w 100% bezsmarowe i bezobsługowe. Nasze śruby pociągowe dryspin® są teraz dostępne w czterech nowych rozmiarach.
 
Więcej informacji

Nowe skoki nakrętek śrub pociągowych dryspin®

Cztery nowe rozmiary

Nakrętki śrub pociągowych
▲ Technologia w górę:
Alternatywa dla DIN103 ​
Płynniejsza praca dzięki zawężonym tolerancjom produkcyjnym
Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów

▼ Koszty w dół:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% bardziej opłacalne w porównaniu z metalowymi nakrętkami śrub pociągowych
Darmowe narzędzia internetowe do obliczania żywotności z funkcją wyświetlaniem ceny na żywo

Sprawność na poziomie nawet 82% i 25% mniejsze zużycie w porównaniu do konwencjonalnych śrub pociągowych. Odkryj zalety bezsmarowej, polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulowych. Nasze plastikowe nakrętki śrub pociągowych dryspin® posiadają teraz cztery nowe skoki gwintów.
 
Więcej informacji

Nowe skoki formowanych wtryskowo nakrętek dla śruby pociągowej dryspin®

Cztery nowe rozmiary

Formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych
▲ Technologia w górę:
Alternatywa dla DIN103
Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu​
Płynniejsza praca dzięki zawężonym tolerancjom produkcyjnym w standardzie

▼ Koszty w dół:
Ekonomiczne formowanie wtryskowe
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% bardziej opłacalne w porównaniu z metalowymi nakrętkami dla śrub pociągowych

Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu i płynniejsza praca dzięki zawężonym tolerancjom produkcyjnym. Odkryj zalety formowanej wtryskowo polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulkowych. Nasze formowane wtryskowo nakrętki śruby pociągowej dryspin® są teraz dostępne w czterech nowych rozmiarach.
 
Więcej informacji

Śruby pociągowe dryspin® do silników z wielowypustem

O stałej długości 1000 mm

MOTK
▲ Technologia w górę:
Rozszerzenie zakresu wymiarowego dla śrub pociągowych do silnikowych 
Gotowe do podłączenia dla silników drylin® E z wielowypustem
Możliwe przenoszenie większych momentów obrotowych

▼ Koszty w dół:
Nie jest wymagana dodatkowa dokumentacja
Darmowe narzędzia internetowe do obliczania żywotności
Obróbka śrub pociągowych bez znajomości systemu CAD

Wyższa sprawność i dłuższa żywotność w porównaniu do konwencjonalnych śrub pociągowych, dzięki unikalnej technologii dryspin®. Niekorodujące, w 100% bezsmarowe i bezobsługowe. Nasze śruby pociągowe dryspin® ze standardowo obrobionym wielowypustem do silników drylin® E są teraz dostępne w dwunastu rozmiarach.
Więcej informacji

Silnikowe śruby pociągowe dryspin® z obrobionymi końcami

O stałej długości 310 mm

MOT
▲ Technologia w górę:
Rozszerzenie zakresu wymiarów dla śrub pociągowych zintegrowanych z silnikami  
Gotowe do podłączenia dla silników drylin E ​

▼ Koszty w dół:
Nie jest wymagana dodatkowa dokumentacja
Obróbka śrub pociągowych bez znajomości systemu CAD
Darmowe narzędzia internetowe do obliczania żywotności

Wyższa sprawność i dłuższa żywotność w porównaniu do konwencjonalnych śrub pociągowych, dzięki unikalnej technologii gwintu wielozwojnego dryspin®. W standardowym asortymencie śrub do silników dostępne są gwinty o wymiarach od DS6,35x2,54 do DS14x25 i TR08x1,5 do TR12x6P3. W sumie, nasze śruby pociągowe dryspin® z precyzyjnie obrobionymi końcami dla silników drylin® E, są dostępne w 24 wymiarach. 
Więcej informacji

Nowa nakrętka dryspin® z funkcją napięcia wstępnego

Dla gwintu dryspin® o średnicy 6,35

Naprężenie wstępne
▲ Technologia w górę:
Ekonomiczna alternatywa dla nakrętki typu zero-backlash
Stały, minimalny luz osiowy zapewniający wysoką dokładność pozycjonowania​
Sprawdzona zasada napięcia wstępnego z modułów liniowych SHT-PL​

▼ Koszty w dół:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Brak konieczności przeprowadzania prac serwisowych dzięki samoregulacji luzu osiowego z obu stron

Nowa nakrętka z funkcją napięcia wstępnego charakteryzuje się minimalnym luzem osiowym i maksymalną dokładnością pozycjonowania. Jest to ekonomiczna alternatywa dla nakrętek typu zero-backlash, stworzona do realizacji krótkich skoków. Sprawdzona funkcja napęcia wstępnego z modułow liniowych SHT-PL. Typowe zastosowania obejmują także drukarki 3D.
 
Więcej informacji

Nowa, bezluzowa nakrętka dryspin® typu zero-backlash

Aby zmniejszyć luz osiowy

Nakrętka śruby pociągowej ZB
▲ Technologia w górę:

Wyższe obciążenia osiowe do 500 N​
Mogą pracować przy różnych obciążeniach​
Zminimalizowany luz osiowy przez cały okres eksploatacji dzięki funkcji zero backlash

▼ Koszty w dół:
Brak potrzeby prac serwisowych dzięki automatycznej regulacji luzu z funkcją zero backlash
Darmowe narzędzia internetowe do obliczania żywotności
Do 82% wyższa sprawność

Jednym z najbardziej precyzyjnych rozwiązań, umożliwiających zmniejszenie luzu osiowego, jest nakrętka z funkcją zero backlash gwarantująca kasację luzu. Składa się ona z kilku elementów i samoczynnie dostosowuje się pod wpływem eksploatacji. Nadaje się przede wszystkim do stosowania w systemów regulacji opartych o gwint wielozwojny dla szybkiego przemieszczania małych obciążeń. Bezluzowa nakrętka śruby pociągowej jest dostępna w sześciu nowych wymiarach.
Więcej informacji

2021

Materiał iglidur® J350 dla przemysłu kolejowego

Certyfikowany zgodnie z normą przeciwpożarową EN45545 dla poziomu zagrożenia HL 3

EN45545
▲ Technologia w górę:
Zgodne z normą EN45545 dla poziomu zagrożenia HL 3
Możliwość zastosowania w pojazdach szynowych bez dodatkowej dokumentacji

▼ Redukcja kosztów:
Przewaga kosztowa w porównaniu do rozwiązań metalowych
Dopasowane do zastosowania przy poziomie zagrożenia HL 3
Przewidywalna żywotność

Nasze nakrętki J350 mogą teraz otrzymać certyfikat zgodny z normą przeciwpożarową EN45545 dla poziomu zagrożenia HL 3. W związku z tym oferujemy szeroki zakres wymiarów, szczególnie do użytku w pojazdach szynowych. Są testowane zgodnie z listą wymogów R24 dla komponentów o masie do 500 gramów. 

Nowe wymiary technologii śrub pociągowych dryspin®

Wysoka wydajność i samosmarowność

Nowy rozmiar gwintu
▲ Technologia w górę:
Do 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu
Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów

▼ Koszty w dół:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% bardziej opłacalne w porównaniu z metalowymi
nakrętkami śrub pociągowych

Nasze polimerowe nakrętki śrub pociągowych posiadają teraz dwa nowe skoki dla gwintu wielozwojnego dryspin:
► DS6,35x6,35 RH
► DS8x40 RH


Nowe wymiary nakrętek śrub pociągowych

Gwinty wielozwojne w technologii dryspin®

sześć nowych rozmiarów gwintów
▲ Technologia w górę:
Wydajność do 82%
Niski poziom hałasu i wibracji pracy
 
▼ Koszty w dół:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% bardziej opłacalne niż nakrętki metalowe

Nasze modele:
Nakrętki cylindryczne
► Kołnierzowe nakrętki śruby pociągowej
► Cylindryczne nakrętki formowane wtryskowo
► Nakrętki formowane wtryskowo z kołnierzem
► Wszystkie typy są również dostępne z powierzchnią oporową obrobioną pasującą pod klucz płaski
 

Sześć nowych rozmiarów

Rozszerzenie asortymentu śrub pociągowych dryspin®

Sześć nowych rozmiarów śrub pociągowych
▲ Technologia w górę:
Do 30% dłuższa żywotność w porównaniu z konwencjonalnymi śrubami pociągowymi
Cicha i bezwibracyjna praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
 
▼ Koszty w dół:
Narzędzie internetowe do indywidualnej konfiguracji śrub pociągowych
Wyświetlanie cen na żywo
 
■ Dowód:
Żywotność można obliczyć online
Przetestowane: do 25% mniejsze zużycie w porównaniu do konwencjonalnych śrub pociągowych
 
Redukcja czasu poświęconego na projektowanie i optymalizacja procesu zakupu śrub pociągowych.
 

2020

Nowa śruba pociągowa dryspin® w rozmiarze 5x10

Jako alternatywa dla gwintu trapezowego

Rozmiar gwintu 5x10
▲ Technologia w górę:
Płynniejsza i cichsza praca przy wysokich prędkościach
Cicha i bezwibracyjna praca
 
▼ Koszty w dół:
Formowanie wtryskowe dla ekonomicznej produkcji
Bezobsługowe dzięki samosmarownym nakrętkom śruby pociągowej
 
Nasze projekty:
Cylindryczne nakrętki śruby pociągowej
► Kołnierzowe nakrętki śruby pociągowej
► Cylindryczne nakrętki formowane wtryskowo
► Nakrętki formowane wtryskowo z kołnierzem
► Wszystkie rodzaje są również dostępne z powierzchnią oporową obrobioną pasującą pod klucz płaski
 

dryspin® nowy typ serii nakrętek pociągowych DST-JGRM

Bardzo solidne i dopasowany do standardowych rynkowych rozmiarów

Nowy rozmiar gwintu
▲ Technologia w górę:
nowa konstrukcja zapewniająca bezpieczne i łatwe połączenie gwintowe
Rozmiary identyczne z ogólnie dostępnymi śrubami kulowymi
 
▼ Koszty w dół:
zoptymalizowana kosztowo konstrukcja formowana wtryskowo
Konstrukcja dostępna dla śrub pociągowych w rozmiarach Ø14/16 i 18/20
 
■  Dowód:
przewidywalna żywotność online

● Zrównoważony rozwój:
niska masa i bezwładność dzięki polimerowi
Trwałość dzięki opatentowanej asymetrii gwintu
 

Nowe rozmiary gwintu

Rozszerzenie asortymentu gwintów wielozwojnych dryspin®

Nakrętka śruby pociągowej JGRM
▲ Technologia w górę:
do 2,5 razy większa wydajność dzięki optymalnemu kątowi kołnierza
Całkowicie bezsmarowe i bezobsługowe
Do 25% mniejsze zużycie
 
▼ Koszty w dół:
ekonomiczna alternatywa dla napędów kulowych
Żywotność obliczana online

Nowe wymiary:
DS6,35x2,54 LH
DS12,7x12,7
DS10x3
► DS16x10
► DS20x5
 



Terminy "Apiro", "AutoChain", "CFRIP", "chainflex", "chainge", "chains for cranes", "ConProtect", "cradle-chain", "CTD", "drygear", "drylin", "dryspin", "dry-tech", "dryway", "easy chain", "e-chain", "e-chain systems", "e-ketten", "e-kettensysteme", "e-loop", "energy chain", "energy chain systems", "enjoyneering", "e-skin", "e-spool", "fixflex", "flizz", "i.Cee", "ibow", "igear", "iglidur", "igubal", "igumid", "igus", "igus improves what moves", "igus:bike", "igusGO", "igutex", "iguverse", "iguversum", "kineKIT", "kopla", "manus", "motion plastics", "motion polymers", "motionary", "plastics for longer life", "print2mold", "Rawbot", "RBTX", "readycable", "readychain", "ReBeL", "ReCyycle", "reguse", "robolink", "Rohbot", "savfe", "speedigus", "superwise", "take the dryway", "tribofilament", "triflex", "twisterchain", "when it moves, igus improves", "xirodur", "xiros" oraz "yes" są prawnie chronionymi znakami towarowymi firmy igus® GmbH/ Kolonia w Federalnej Republice Niemiec oraz, w przypadku niektórych, również w innych krajach. Jest to niepełna lista znaków towarowych (np. oczekujące na rozpatrzenie wnioski o rejestrację znaków towarowych lub zarejestrowane znaki towarowe) firmy igus GmbH lub spółek powiązanych z igus w Niemczech, w Unii Europejskiej, USA i/lub innych krajach lub jurysdykcjach.

igus® GmbH podkreśla, że nie sprzedaje żadnych produktów firm Allen Bradley, B&R, Baumüller, Beckhoff, Lahr, Control Techniques, Danaher Motion, ELAU, FAGOR, FANUC, Festo, Heidenhain, Jetter, Lenze, LinMot, LTi DRiVES , Mitsubishi, NUM, Parker, Bosch Rexroth, SEW, Siemens, Stöber oraz wszystkich innych producentów napędów wspomnianych na tej stronie. Produkty oferowane przez igus® należą do igus® GmbH.