Change Language :

Nasz nowy DS32x5 jest używany w szczególności w naszych nowych osiach liniowych typu SLR. DS6.35x25.4 rozszerza program śrub pociągowych o wysokiej spirali z gwintem lewoskrętnym.

Nowe nakrętki śrub pociągowych Dryspin wykonane z pręta w wersji cylindrycznej, kołnierzowej lub płaskiej oferują następujące korzyści:

Nowe formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych Dryspin w wersjach cylindrycznych lub kołnierzowych, w tym z płaskimi kluczami, zapewniają płynniejszą pracę dzięki ściślejszym tolerancjom produkcyjnym i zaokrąglonej geometrii zębów. Długa żywotność dzięki opatentowanej asymetrii. W napędzie śrubowym nie jest wymagany smar ani olej.

Śruby pociągowe o wysokiej spirali są częścią naszej gamy dryspin, która została specjalnie zaprojektowana do szybkich i bardzo wydajnych zastosowań. Dostępne są rozmiary gwintów od DS3.5x1 do DS25x5.
Ponadto program gwintów przesuwnych oferuje małe skoki z dobrze znanymi zaletami dryspin:

Technologia gwintów dryspin opiera się na zasadzie smarowania i bezobsługowej technologii liniowej. Właściwości i geometria naszej technologii śrub pociągowych, które są dopasowane do plastikowej nakrętki i śruby pociągowej, gwarantują poziom wydajności do 82% i żywotność do 30% dłuższą niż w przypadku konwencjonalnych napędów śrub pociągowych:

Technologia suchej śruby pociągowej opiera się na zasadzie bezsmarowej i bezobsługowej technologii liniowej. Specyfikacje i geometrie naszej technologii śrub pociągowych, które są dopasowane do plastikowej nakrętki i śruby pociągowej, gwarantują wydajność do 82% i żywotność do 30% dłuższą niż w przypadku konwencjonalnych napędów śrub pociągowych.

Systemy śrub pociągowych są centralnym elementem każdej drukarki 3D do samodzielnego montażu. Gwarantują precyzyjne pozycjonowanie stołu drukującego, są bezobsługowe i trwałe.
Stosowany przez nas materiał nakrętek śrub pociągowych iglidur R nie wymaga PTFE. Materiał ten jest bezpieczny, trwały, przewidywalny i tłumi drgania.

Wszystkie śruby pociągowe dryspin można dostosować do indywidualnych potrzeb. Skonfiguruj je online lub prześlij nam swój rysunek. Wycenę przedstawimy w krótkim czasie.

Specyfikacje i geometria naszej technologii śrub pociągowych, które są dostosowane do plastikowej nakrętki i śruby pociągowej, gwarantują poziom wydajności do 82% i żywotność do 30% dłuższą niż w przypadku konwencjonalnych napędów śrub pociągowych. Nowe nakrętki śrub pociągowych dryspin® wykonane są z pręta w wersji cylindrycznej, kołnierzowej lub płaskiej:

Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu i płynniejsza praca dzięki wąskim tolerancjom produkcyjnym. Odkryj zalety formowanej wtryskowo polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulowych tutaj. Nasze formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych Dryspin są teraz dostępne w dwóch nowych wymiarach.

Śruby pociągowe o wysokiej spirali są częścią naszej gamy dryspin, która została specjalnie zaprojektowana do szybkich i bardzo wydajnych zastosowań. Dostępne rozmiary gwintów obejmują zakres od DS4x2,4 do DS18x100. Ponadto, asortyment śrub pociągowych oferuje małe skoki z dobrze znanymi zaletami dryspin.
Skróć czas projektowania i zoptymalizuj proces zakupu technologii śrub pociągowych.

Technologia suchej śruby pociągowej opiera się na zasadzie bezsmarowej i bezobsługowej technologii liniowej. Specyfikacje i geometria naszej technologii
śruby pociągowej pasują do plastikowej nakrętki i śruby pociągowej, gwarantując poziom wydajności do 82% i żywotność, która jest do 30% dłuższa niż w przypadku konwencjonalnych napędów śrubowych.
napędów ze śrubą pociągową.

Technologia suchej śruby pociągowej opiera się na zasadzie bezsmarowej i bezobsługowej technologii liniowej. Specyfikacje i geometrie naszej technologii
które są dopasowane do plastikowej nakrętki i śruby pociągowej, gwarantują poziom wydajności do 82% i żywotność, która jest do 30% dłuższa niż w przypadku konwencjonalnych napędów śrubowych.
konwencjonalnych napędów śrubowych.

Nakrętka śruby pociągowej z napięciem wstępnym przekonuje minimalnym luzem osiowym i maksymalną dokładnością pozycjonowania. Jest to ekonomiczna alternatywa dla bezluzowych nakrętek śrub pociągowych, idealna do małych skoków. Opiera się na sprawdzonej zasadzie obciążenia wstępnego SHT-PL.

Nowości techniczne:
Nowa konstrukcja bloku wspornika śruby pociągowej w czterech nowych rozmiarach dla łatwego montażu napędu śruby pociągowej
Łatwa instalacja
Niższe koszty:
Ekonomiczna konstrukcja zoptymalizowana pod kątem formowania wtryskowego
Oszczędność kosztów do 60% w porównaniu z dostępnym na rynku metalowym blokiem wspornika śruby pociągowej o tych samych wymiarach połączenia
W tym badaniu połączono usztywnione bloki z tworzywa sztucznego z metalowym pierścieniem zaciskowym i łożyskami ślizgowymi iglidur dla wersji z łożyskiem stałym oraz tylko bloki z tworzywa sztucznego ze specjalnym ślizgaczem iglidur dla wersji z łożyskiem pływającym. Wymiary są w 100% identyczne z wymiarami bloków z łożyskami metalowymi.

Nowości techniczne:
Nowa konstrukcja bloku wspornika śruby pociągowej w czterech nowych rozmiarach dla łatwego montażu napędu śruby pociągowej
Łatwa instalacja
Niższe koszty:
Ekonomiczna konstrukcja zoptymalizowana pod kątem formowania wtryskowego
Oszczędność kosztów do 60% w porównaniu z dostępnym na rynku metalowym blokiem wspornika śruby pociągowej o tych samych wymiarach połączenia
W tym badaniu połączono usztywnione bloki z tworzywa sztucznego z metalowym pierścieniem zaciskowym i łożyskami ślizgowymi iglidur dla wersji z łożyskiem stałym oraz tylko bloki z tworzywa sztucznego ze specjalnym ślizgaczem iglidur dla wersji z łożyskiem pływającym. Wymiary są w 100% identyczne z wymiarami bloków z łożyskami metalowymi.

Technika w górę:
Wysoka wydajność
Płynniejsza praca dzięki ściślejszym tolerancjom produkcyjnym w wersji standardowej
Cichsza praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
Niższe koszty:
Narzędzie online do konfiguracji śruby pociągowej
Natychmiastowe wyświetlanie ceny
Obróbka śrub pociągowych online bez wcześniejszej znajomości CAD
Wyższa wydajność i dłuższa żywotność niż w przypadku konwencjonalnych śrub pociągowych dzięki unikalnej technologii suchej śruby pociągowej. Bezkorozyjne, w 100% bezsmarowe i bezobsługowe. Nasze śruby pociągowe Dryspin są teraz dostępne w dwóch nowych wymiarach.

Technika w górę:
Nakrętki śrub pociągowych, cylindryczne lub z kołnierzem
Płynniejsza praca dzięki ściślejszym tolerancjom produkcyjnym w wersji standardowej
Cichsza praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
Niższe koszty:
100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% niższy koszt w porównaniu do metalowych nakrętek śrub pociągowych
Bezpłatne narzędzia online z kalkulacją żywotności i natychmiastową ceną
Poziom wydajności do 82% i 25% mniejsze zużycie w porównaniu z konwencjonalnymi napędami ze śrubą pociągową. Odkryj zalety bezsmarowej polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulowych tutaj. Nasze plastikowe nakrętki śrub pociągowych są teraz dostępne z dwoma nowymi skokami gwintu dryspin®.

Technika w górę:
Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu
Płynniejsza praca dzięki ściślejszym tolerancjom produkcyjnym w wersji standardowej
Niższe koszty:
Ekonomiczna produkcja dzięki formowaniu wtryskowemu
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% niższy koszt w porównaniu do metalowych nakrętek śrub pociągowych
Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu i płynniejsza praca dzięki mniejszym tolerancjom produkcyjnym. Odkryj zalety formowanej wtryskowo polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulowych tutaj. Nasze formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych Dryspin są teraz dostępne w dwóch nowych wymiarach.

Technika w górę:
Ekonomiczna alternatywa dla nakrętek bezluzowych
Trwale zminimalizowany luz osiowy zapewniający wysoką dokładność pozycjonowania
Sprawdzona zasada napięcia wstępnego SHT-PL
Niższe koszty:
100% bezsmarowe i bezobsługowe
Brak prac konserwacyjnych dzięki samoregulującemu się luzowi osiowemu po obu stronach
Nowa nakrętka śruby pociągowej z obciążeniem wstępnym wyróżnia się minimalnym luzem osiowym i maksymalną dokładnością pozycjonowania. Jest to ekonomiczna alternatywa dla nakrętek bezluzowych, idealna do małych skoków. Opiera się na sprawdzonej zasadzie obciążenia wstępnego SHT-PL. Typowe obszary zastosowań obejmują drukarki 3D.

Technika w górę:
Alternatywa dla DIN103
Płynniejsza praca dzięki mniejszym tolerancjom produkcyjnym w wersji standardowej
Cichsza praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
Niższe koszty:
Narzędzie online do konfiguracji śruby pociągowej
Natychmiastowe wyświetlanie ceny
Obróbka śrub pociągowych online bez wcześniejszej znajomości CAD
Wyższa wydajność i dłuższa żywotność niż w przypadku konwencjonalnych śrub pociągowych dzięki unikalnej technologii suchej śruby pociągowej. Odporne na korozję, w 100% bezsmarowe i bezobsługowe. Nasze śruby pociągowe Dryspin są teraz dostępne w czterech nowych wymiarach.

Technika w górę:
Alternatywa dla DIN103
Płynniejsza praca dzięki ściślejszym tolerancjom produkcyjnym w wersji standardowej
Cichsza praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
Niższe koszty:
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% niższy koszt w porównaniu do metalowych nakrętek śrub pociągowych
Bezpłatne narzędzia online z kalkulacją żywotności i natychmiastową ceną
Poziom wydajności do 82% i 25% mniejsze zużycie w porównaniu z konwencjonalnymi napędami ze śrubą pociągową. Odkryj zalety bezsmarowej polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulowych tutaj. Nasze plastikowe nakrętki śrub pociągowych są teraz dostępne z czterema nowymi skokami gwintu dryspin.

Technika w górę:
Alternatywa dla DIN103
Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu
Płynniejsza praca dzięki mniejszym tolerancjom produkcyjnym w wersji standardowej
Niższe koszty:
Ekonomiczna produkcja przy użyciu formowania wtryskowego
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% niższy koszt w porównaniu do metalowych nakrętek śrub pociągowych
Dłuższa żywotność dzięki formowaniu wtryskowemu i płynniejsza praca dzięki mniejszym tolerancjom produkcyjnym. Odkryj zalety formowanej wtryskowo polimerowej alternatywy dla metalowych śrub kulowych tutaj. Nasze formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych Dryspin są teraz dostępne w czterech nowych wymiarach.

Technika w górę:
Rozszerzenie zakresu wymiarów dla śrub pociągowych silnika
Gotowy do podłączenia do silników drylin® E z wielowypustem
Możliwość przenoszenia wyższych momentów obrotowych
Niższe koszty:
Nie jest wymagana dodatkowa konfiguracja
Bezpłatne narzędzia online z obliczeniami żywotności
Obróbka śrub pociągowych online bez wcześniejszej wiedzy CAD
Większa wydajność i dłuższa żywotność niż w przypadku konwencjonalnych śrub pociągowych silnika dzięki unikalnej technologii gwintu dryspin. Bezkorozyjne, w 100% bezsmarowe i bezobsługowe. Nasze śruby pociągowe z wielowypustem do silników drylin E są teraz dostępne w dwunastu rozmiarach i następujących specyfikacjach.

Technika w górę:
Rozszerzenie zakresu wymiarów śrub pociągowych silnika
Gotowość do podłączenia do silników ze śrubą pociągową Drylin E
Niższe koszty:
Nie jest wymagana dodatkowa konfiguracja
Obróbka śrub pociągowych bez wcześniejszej znajomości CAD
Bezpłatne narzędzia online do obliczania żywotności
Wyższa wydajność i dłuższa żywotność niż w przypadku konwencjonalnych śrub pociągowych dzięki unikalnej technologii gwintu spiralnego dryspin. Standardowy asortyment śrub pociągowych do silników obejmuje gotowe do podłączenia rozmiary gwintów od DS6.35x2.54 do DS14x25 i TR08x1.5 do TR12x6P3. Odpowiednio, nasze śruby pociągowe do silników dryspin z precyzyjną obróbką dla silników drylin E są dostępne w 24 wymiarach.

Technika w górę:
Ekonomiczna alternatywa dla nakrętek bezluzowych
Trwale zminimalizowany luz osiowy zapewniający wysoką dokładność pozycjonowania
Sprawdzona zasada napięcia wstępnego SHT-PL
Niższe koszty:
100% bezsmarowe i bezobsługowe
Brak prac konserwacyjnych dzięki samoregulującemu się luzowi osiowemu po obu stronach
Nowa nakrętka śruby pociągowej z obciążeniem wstępnym wyróżnia się minimalnym luzem osiowym i maksymalną dokładnością pozycjonowania. Jest to ekonomiczna alternatywa dla nakrętek bezluzowych, idealna do małych skoków. Opiera się na sprawdzonej zasadzie obciążenia wstępnego SHT-PL. Typowe obszary zastosowań obejmują drukarki 3D.

Technika w górę:
Wyższe obciążenia osiowe do 500N
Niezależne od obciążenia
Minimalny luz osiowy przez cały okres eksploatacji dzięki zasadzie "zero luzu
Niższe koszty:
Brak prac konserwacyjnych dzięki samoregulującej się zasadzie bezluzowej
Bezpłatne narzędzia online do obliczania żywotności
Do 82% wyższa wydajność
Aby zmniejszyć luz osiowy, jednym z najbardziej precyzyjnych rozwiązań jest nakrętka śruby pociągowej z zerowym luzem. Składa się ona z kilku elementów i dostosowuje się do okresu eksploatacji. Idealnie nadaje się do napędów śrub pociągowych z gwintem o dużej spirali, umożliwiając szybką regulację małych obciążeń. Bezluzowa śruba pociągowa jest dostępna w sześciu nowych rozmiarach.

Tech up:
Zgodność z normą EN45545 Poziom zagrożenia 3
Do użytku w pojazdach szynowych bez dodatkowej dokumentacji
Niższe koszty:
Korzyści kosztowe w porównaniu z rozwiązaniami metalowymi
Przydatność dla klasy zagrożenia HL 3
Przewidywalna żywotność
Nasze nakrętki J350 mogą być teraz certyfikowane zgodnie z normą przeciwpożarową EN45545 Hazard Level 3. W związku z tym oferujemy szeroki zakres wymiarów, szczególnie do użytku w pojazdach szynowych. Są one testowane zgodnie z zestawem wymagań R24 dla komponentów o masie do 500 g.

Technika w górę:
Do 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu
Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
Niższekoszty:
100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% niższy koszt w porównaniu z nakrętkami metalowymi
Nasze nakrętki z tworzywa sztucznego są teraz dostępne w dwóch nowych wersjach o wysokim skoku spirali:

Technika w górę:
Wydajność do 82%
Cicha praca i niski poziom wibracji
Niższe koszty:
100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 50,9% niższy koszt w porównaniu do metalowych nakrętek śrub pociągowych
Nasze konstrukcje:

Technika w górę:
Do 30% dłuższa żywotność w porównaniu z konwencjonalnymi śrubami pociągowymi
Cicha praca i niski poziom wibracji dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
Niższe koszty:
Narzędzie online do indywidualnej konfiguracji śrub pociągowych
Natychmiastowe wyświetlanie ceny
Dowód
Żywotność przewidywalna online
Sprawdzone: do 25% mniejsze zużycie w porównaniu z konwencjonalnymi śrubami pociągowymi
Skróć czas projektowania i zoptymalizuj proces zaopatrzenia w technologię śrub pociągowych.

Technika w górę:
Płynniejsza praca przy wysokich prędkościach
Cicha i bezwibracyjna praca
Niższe koszty:
Ekonomiczna produkcja z wykorzystaniem formowania wtryskowego
Bezobsługowość dzięki samosmarującym nakrętkom śrub pociągowych
Nasze konstrukcje:
► Cylindryczne nakrętki śrub pociągowych
► Nakrętki śrubowe kołnierzowe
► Cylindryczne nakrętki formowane wtryskowo
► Nakrętki formowane wtryskowo z kołnierzem
Wszystkie wersje dostępne również z kluczem płaskim

Technika w górę:
Nowa konstrukcja zapewniająca bezpieczne i łatwe wkręcanie
Wymiary połączenia identyczne z wymiarami standardowych gwintów kulowych
Niższe koszty:
Ekonomiczny typ zoptymalizowany do formowania wtryskowego
Zmienna konstrukcja dla wszystkich gwintów Ø 14/16 i 18/20
Wytrzymałość:
Przewidywalna żywotność online
Zrównoważony rozwój:
Lekkość i bezwładność dzięki zastosowaniu tworzywa sztucznego
Trwałość dzięki opatentowanej asymetrii gwintu

Technologia w górę:
Do 2,5 razy wyższa wydajność dzięki zoptymalizowanym kątom bocznym
W 100% bezsmarowe i bezobsługowe
Do 25% mniejsze zużycie
Niższe koszty:
Ekonomiczna alternatywa dla śrub kulowych
Przewidywalna żywotność online
Nowe wymiary:
DS6.35x2.54 LH, DS12.7x12.7, DS10x3, DS16x10, DS20x5

Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem