Od Flightdeck Solutions
Opisz swój system/maszynę/projekt. Jaka jest funkcja aplikacji? Gdzie jest używana aplikacja?
Nasza aplikacja to symulowana przepustnica dla symulowanego samolotu 737 NG i 737MAX. Wybrane przez nas śruby pociągowe o wysokim skoku są używane do symulacji systemu automatycznej przepustnicy w prawdziwym samolocie. System ten umożliwia autopilotowi automatyczne przesuwanie przepustnic w celu kontrolowania prędkości lotu. Jednocześnie możliwe jest sterowanie ręczne, gdy automatyczna przepustnica jest wyłączona. To samo dotyczy ręcznego sterowania, gdy automatyczna przepustnica jest aktywna, ale nadal wymagany jest ręczny system sterowania.
Jakie są warunki operacyjne/środowiskowe użytkownika końcowego? Jakie wyzwania musieliście rozwiązać?
Warunki środowiskowe to typowe warunki panujące w pomieszczeniach na całym świecie. Mogą to być bardzo gorące i wilgotne miejsca, jak również bardzo zimne i suche obszary oraz wszystko pomiędzy. Największym wyzwaniem w odtworzeniu automatycznego systemu przepustnicy było zmniejszenie go przy zachowaniu pełnej funkcjonalności. Prawdziwy system w samolocie jest połączony kablami, które biegną przez cały samolot. Musieliśmy umieścić cały system w części przepustnicy, która znajduje się nad podłogą. Kolejnym dużym wyzwaniem było zaprojektowanie systemu, który umożliwiałby zarówno automatyczne, jak i ręczne sterowanie przepustnicą, a także ręczne obejście automatycznego systemu przepustnicy.