Change Language :
Jeśli jakikolwiek pojazd budowlany zasługuje na miano multitalentu, to bez wątpienia jest nim DR601AHG firmy AUSA. Ta wywrotka - znana również jako wozidło - może przewozić ładunek o masie do 6 ton. Niezależnie od tego, czy jest to piasek czy żwir, sól czy ładunki drobnicowe, takie jak drewno i kamień - wywrotka została zaprojektowana do pracy w trudnym terenie i ma przede wszystkim jedno zadanie: musi jeździć. Hiszpańska firma realizuje obecnie dostawy m.in. do Europy, Wielkiej Brytanii, Chin i USA.


Kabel magistrali CFROBOT8 i kabel sterujący CF77.UL.D w połączeniu z triflex® R. Zapewnia to wysoką elastyczność i doskonałą absorpcję siły rozciągającej.
Trójwymiarowy ruchomy łańcuch energetyczny triflex® R został przetestowany w połączeniu z kablem magistrali CFROBOT8 i kablem sterującym CF77.UL.D.
Triflex® R okazał się najlepszą opcją, ponieważ został specjalnie zaprojektowany do zastosowań 3D, takich jak ruchy obrotowe i wahadłowe. Pierwotnie opracowany dla wymagających robotów wieloosiowych, charakteryzuje się wysoką absorpcją siły rozciągającej i wysoką elastycznością, i robi dokładnie to, czego potrzebowała AUSA przez bardzo długi czas, w tym mocno zdefiniowany promień gięcia.
Dzięki zastosowaniu przewodu magistralnego możliwe było przezwyciężenie wszystkich problemów związanych z ruchami skrętnymi. Mieszanka miękkich i ślizgowych elementów konstrukcyjnych w połączeniu z zawartymi elementami wypełniającymi umożliwia pochłanianie sił występujących na siedzeniu kierowcy wozidła AUSA. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu elementów PTFE i nici ze sztucznego jedwabiu. Przewód robota chainflex® zawiera folie ślizgowe PTFE, dzięki czemu zoptymalizowane pod kątem skręcania struktury osłon mogą wykonywać niezbędne ruchy kompensacyjne. Ponadto kable magistralowe, takie jak ten użyty tutaj, zostały specjalnie opracowane i przetestowane do stałego użytku w aplikacjach e-chain®.

To sprawia, że są one idealne dla AUSA i jej pomysłu wykorzystania ich do obracania fotela kierowcy, nie tylko dlatego, że wymagania mechaniczne dla kabla magistrali można zdefiniować specjalnie dla aplikacji poprzez materiał powłoki zewnętrznej i zasadę projektowania: konstrukcja elektryczna jest wybierana w taki sposób, aby można było zagwarantować specyfikacje elektryczne odpowiedniej specyfikacji magistrali. Podsumowując, to właśnie precyzyjna koordynacja elektroniki, mechaniki połączeń i kabla z dostarczanym systemem i wymaganymi szybkościami transmisji danych sprawia, że kable te są optymalnym rozwiązaniem dla AUSA. Wraz z instalacją kabla robota, AUSA wyposaża teraz swoje wozidła optymalnie do ruchów trójwymiarowych. Zoptymalizowane pod kątem skręcania materiały izolacyjne i mechaniczne elementy tłumiące zapewniają najlepsze właściwości transmisji przez cały okres eksploatacji. AUSA zdecydowała się również na przewód firmy igus®, ponieważ firma może zagwarantować liczbę 5 milionów cykli ruchu przy skręcaniu ±180° na metr.

Przewód sterujący chainflex® typu CF77.UL.D zainstalowany w wozidle jest przeznaczony do ekstremalnie wysokich obciążeń - zarówno liniowych, jak i skrętnych. Firma igus® gwarantuje 10 milionów cykli pracy przewodu CF77.UL.D. Przewód jest w pełni olejoodporny. Nie jest to istotne dla tego typu wozideł AUSA, ale po raz kolejny dowodzi odporności tego typu przewodów. To samo dotyczy promieniowania słonecznego. Chociaż nie ma to znaczenia dla zastosowania w fotelu kierowcy, podkreśla to długą żywotność. AUSA korzysta w każdym przypadku z powłoki kabla wykonanej z bezhalogenowej mieszanki na bazie PUR, która jest również niskoadhezyjna i wysoce odporna na ścieranie. Oznacza to, że fotel kierowcy w wozidle może być teraz przesuwany w sposób ciągły przez niezawodnie długi okres czasu. Nawet w branżach o niekorzystnych parametrach środowiskowych, takich jak inżynieria lądowa, budownictwo drogowe lub transport, a także z uwagi na różne warunki klimatyczne we wszystkich 90 krajach, w których działa AUSA.
Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem