Zainstalowano nakrętkę śruby pociągowej dryspin®, która przekształca ruch obrotowy kół pasowych w ruch prostoliniowy stalowego sworznia. Najważniejsze wymagane specyfikacje to prawidłowe połączenie z trapezowym gwintem stalowego sworznia, odporność na wymagane obciążenie, płynna praca i brak pogorszenia jakości gwintu sworznia, który nie traci swoich właściwości w wilgotnym i zasolonym środowisku. Stosowane są również tuleje kołnierzowe, które po zamontowaniu na złączach podpierają i przesuwają sworzeń w gładkich odcinkach. Główne cechy: Odporność na powolne, ale powtarzające się przesuwanie stalowego pręta przy dynamicznych obciążeniach promieniowych i osiowych oraz niskie współczynniki tarcia. Trzecim elementem jest przegub kulowo-gniazdowy, który umożliwia pochylenie trzonu sterowego względem poziomego przemieszczenia gwintowanego sworznia. Główne wymagania: Umożliwienie obracania, pochylania i przesuwania pionowego drążka, który jest przymocowany do steru, przy niskich współczynnikach ruchu.
Wszystkie części igus® są odporne na wilgotne i słone środowisko. Nie wymagają stosowania smarów, są lekkie i łatwe w montażu i konserwacji.