Nowy, niezawodny i opłacalny system stopni przesuwnych w pociągach

Wytrzymała śruba pociągowa o wysokiej spirali i nakrętka śruby pociągowej zapewniają wyższą żywotność i wydajność.

Profil

Pomosty
  • Czego potrzebowaliśmy: Niezawodny i niewymagający konserwacji system z ekonomicznymi komponentami
  • Wymagania: Niska waga, odporność na warunki atmosferyczne, niska złożoność, niewielka wysokość prześwitu, obniżone koszty, brak materiałów eksploatacyjnych, takich jak oleje i smary
  • Branża: Technologia kolejowa
  • Sukces dla klienta: Zmodyfikowana koncepcja napędu z napędem wrzecionowym, który zastępuje napędy pasowe, zmniejsza masę, liczbę komponentów, wysokość prześwitu i koszty. Uproszczony system prowadnic zapobiega zakleszczeniom lub ciężkim ruchom i upraszcza konserwację.

Używane produkty

Nakrętka śruby pociągowej
Nakrętka śruby pociągowej

dryspin® nakrętka śruby pociągowej

ECS_E2C.15
ECS_E2C.15

Komponenty na zamówienie

  • Bloki ślizgowe wykonane z igliduru® J
JSRM-192624TR12X3
JSRM-192624TR12X3

Łożysko ślizgowe iglidur®

Problem

Rozwiązanie

"(...) w normalnej pracy osiągnęliśmy już 3,5 miliona cykli. Wszystkie komponenty działają (...) ku naszemu absolutnemu zadowoleniu."

Johann Wilflinger

Kierownik grupy ds. rozwoju systemów, Knorr-Bremse GmbH, dział IFE


Pomosty
Pomosty
Wielozwojna śruba napędowa
Wielozwojna śruba napędowa
Technologia dryspin
Technologia dryspin

Więcej informacji

Konfiguracja napędu śrubowego:

System wypełniania

Ulepsz technologię ... zredukuj koszty

Technologia w górę, Koszty w dół

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Konsultacje i dostawa