Różne materiały wałków oraz śrub pociągowych
Wszystkie punkty łożyskowania są całkowicie bezsmarowe dzięki zastosowaniu wysokowydajnych polimerów iglidur®
Dostępna wersja do zastosowań w wysokich temperaturach
Moduły SHT mogą być konfigurowane w układy z wieloma wózkami lub ze śrubą rzymską w układzie przeciwstawnym
Płaskie prowadnice liniowe drylin® lub szyny o wysokim profilu
Odporny na skręcanie system oparty na dwóch wałkach
Dostępna opcja odporna na korozję ze stali nierdzewnej
Napędy z trapezową lub wielozwojną śrubą pociągową
Opowiednie dlo regulacji manualnych i automatycznych
Jednotubowa prowadnica drylin® ułatwia ruchy regulacyjne za pomocą wewnętrznej śruby pociągowej
Dostępne ze skalą pomiarową bez śruby pociągowej
Wersja z kołnierzem dla montażu osiowego na powierzchniach i profilach
Gwinty trapezowe lub wielozwojne
Śruby pociągowe podparte na łożyskach kulkowych
Profil szynowy w wysokiej konstrukcji, odporna na skręcanie
Wysoka wytrzymałość
Dostępne w wersji standard oraz z naprężeniem wstępnym
Wysoka precyzja, ekstremalna sztywność oraz precyzyjne dopasowanie dzięki jednoczęściowemu wózkowi
Regulacje z pomocą gwintu trapezowego
Montaż górnego przejazdu w wersji prawej R oraz lewej L
Dla regulacji ręcznych
Szyny profilowe drylin® W, wykonane z aluminium, twardo anodowane lub w całości wykonane z materiałów ze stali nierdzewnej VA i V4A (wysoka stabilność skrętna)
Dostępna wersja z obciążeniem wstępnym SLWE-XY-PL