Change Language :
Aby prawidłowo zaprojektować system prowadnic liniowych drylin® T, należy określić, czy położenie przyłożonych sił mieści się w dopuszczalnych granicach i czy najbardziej obciążony element ślizgowy nie jest przeciążony.
Ważne jest również obliczenie wymaganej siły napędowej i maksymalnej dopuszczalnej prędkości; w zależności od układu prowadnic obowiązują różne formuły obliczeniowe.
Należy pamiętać, że poniższe obliczenia nie uwzględniają żadnych współczynników bezpieczeństwa w odniesieniu do obciążeń udarowych i sił przyspieszenia. Napęd powinien zawsze znajdować się dokładnie w kierunku x, ponieważ w przeciwnym razie wystąpią dodatkowe obciążenia i zwiększony opór napędu (ryzyko zablokowania!) (np. w przypadku napędów korbowych).
Wybór wariantu instalacji

Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem