Change Language :
Przeprowadzamy całe planowanie projektów inżynieryjnych we własnym zakresie i poddajemy je próbom w największym na świecie laboratorium testowym zajmującym się dostawami energii. Dzięki naszej globalnej sieci inżynieryjnej i montażowej możemy zarządzać projektami na całym świecie oraz dostarczać, montować, testować i konserwować je w krótkim czasie.
Przewiń w dół, aby zobaczyć niektóre z naszych najważniejszych projektów:

W tamtym czasie symulator jazdy był wyjątkowy pod względem przyspieszenia i prędkości.

W zastosowaniach "Rig Skidding" trudne środowisko i wysokie dodatkowe obciążenia tworzą trudne warunki. Aplikacja została pomyślnie rozwiązana za pomocą łańcucha energetycznego z tworzywa sztucznego serii E4. Zalety w porównaniu z łańcuchami stalowymi:

Niezawodne dostarczanie energii w warunkach ekstremalnie wysokiej wilgotności: Do użytku w kompostowni zainstalowano niestandardową, wytrzymałą rynnę prowadzącą o rozstawie podpór 6 m. Przenosi ona e-łańcuch® (model 5050CR.40.300.S10.0.E) poruszający się z prędkością 186 m i 0,17 m/s, w tym kabel i wąż chainflex®.

Suwnice bramowe z napędem gumowym były wcześniej wyposażone w systemy festonowe lub tak zwane systemy holowania linowego. Nasz projekt pilotażowy z łańcuchem energetycznym 5050.35.250.0 wraz z kablem chainflex® i rynną prowadzącą ze stali nierdzewnej okazał się sukcesem: obecnie na całym świecie używanych jest ponad 3500 systemów.

Łańcuch energetyczny model 4040CR.15.250.0 jest używany na dwóch rozładowarkach statków w ocynkowanej rynnie prowadzącej projekt wraz z obudową. Na dystansie 151,5 metra łańcuch porusza się z prędkością 5 m/s - prędkością unikalną w tamtym czasie.

Rozwiązanie zygzakowate dla technologii scenicznej: łańcuch elektroniczny® z oszczędzającym miejsce koszem zrzutowym jest zainstalowany na 30-metrowej rozpiętości na kratownicy londyńskiej Opery Królewskiej, w której łańcuch składa się bezgłośnie w ruchu zygzakowatym.

Moduł obrotowy dla teleskopu Gemini na wysokości 4200 metrów na wulkanie Mauna Kea na Hawajach, specjalne wymagania: wysoka odporność na promieniowanie UV i ozon, a także odporność na trzęsienia ziemi.
Aplikacja obrotowa 540°
Sprzęt: Azymut z e-chain® 640.600/600.400/1800.0, lustro z e-chain® 5050.30.150/1825.0 może być jeszcze obracane o 90°.
Pierwotnie dostarczony przez nas łańcuch elektroniczny igus®® jest nadal używany.

Trzy różne e-łańcuchy® zapewniają bezpieczne zasilanie urządzeń do rozładunku statków:
W przypadku napędu wzdłużnego o długości 441 m e-łańcuch® 5050CR.28.300.0 zastępuje poprzedni zmotoryzowany bęben kablowy. W przypadku napędu wózka e-łańcuch® 5050CR.21/21/21.250.S10.0.E porusza się z prędkością 3,16 m/s przez 90,5 metra. W kabinie kierowcy zastosowano e-prowadnik® 4040C.25.150.0 o zasięgu 70,8 metra.

Spalarnie odpadów, ruchome dachy stadionów i boisk, systemy mycia pociągów, śluzy morskie, tamy, mosty pasażerskie, zbiorniki ropy naftowej, elektrownie, ...
Udane referencje w wielu branżach dokumentują nasze doświadczenie w zakresie rozwiązań i zachęcają nas do dalszego działania.

W elektrowni opalanej węglem brunatnym Tušimice w Czechach zainstalowaliśmy najdłuższy na świecie łańcuch energetyczny wykonany z tworzywa sztucznego - biegnie on po torze o długości 615 metrów. Czasami dzieje się to w trybie ciągłej pracy 24/7, czasami jest to przestój przez miesiąc. Łańcuch radzi sobie z tymi warunkami do dziś bez żadnych problemów, w międzyczasie trzeba było wymienić tylko kilka plastikowych poprzeczek. Używany jest łańcuch typu 5050RHD. Ogniwa łańcucha zawierają rolki, które znacznie zmniejszają współczynnik tarcia i oszczędzają 57% energii napędowej wymaganej do poruszania systemem łańcucha energetycznego.

Zapewne znasz diabelski młyn na wiedeńskim Praterze. Kolejną atrakcją jest największa na świecie karuzela łańcuchowa z wieżą o wysokości 112 metrów. Do zasilania w energię o skoku 80 m wykorzystano e-chain® E4.56 z pakietem kabli chainflex® i pionowym systemem flizz®. Prędkość: 2,7 m/s.

E4.350R to największy na świecie łańcuch energetyczny wykonany z tworzywa sztucznego, który jest wykorzystywany w ramach projektu Amoras w Belgii. W zakładzie przeróbki mułu e-łańcuch® działa na 137-metrowym kablu chainflex® i wężu o grubości 300 mm, który waży około 100 kg/m, gdy jest wypełniony mułem i osadami. Oprócz systemu zasilania energią zainstalowano odporną na korozję aluminiową rynnę prowadzącą oraz narzędzie diagnostyczne iSense EC.P. Narzędzie to mierzy siły rozciągające/pchające łańcucha i porównuje je z obliczoną wartością docelową.

W regeneratorze z lat 60. i 70. zamiast pierścienia ślizgowego w ciasnych przestrzeniach i w ekstremalnie brudnych warunkach zastosowano obrotowy zasilacz 360°. Aby zapewnić niezawodne prowadzenie nawet w przypadku drgań i pochylenia, zainstalowano e-chain® 5050C.30/30.400/6850.0 wraz z kablem światłowodowym i technologią sieciową, koryto prowadzące igus® i wyspy pływające "" .

Zainstalowaliśmy moduł wieloobrotowy 900° w dźwigu "Leg Encircling Crane" na statku instalującym turbiny wiatrowe. Umożliwia on bezpieczne prowadzenie kabli światłowodowych i innych kabli danych, które są wykorzystywane między innymi w systemie sterowania kamerami na żurawiu. Kompletny system został zaprojektowany i zainstalowany zgodnie z wymaganiami klienta i zatwierdzony podczas testów.

Opracowaliśmy trap nabrzeżny igus® do połączenia barki LNG z nabrzeżem. Z jednej strony umożliwia to transfer ludzi ze statku na brzeg. Zawiera również system nośników kablowych igus®, który przenosi cztery kable średniego napięcia ze złączami, które są podłączone do dużych skrzynek zasilających na nabrzeżu. System kompensuje również ciągłe ruchy barki i może kompensować wahania pływów i falowanie do 8 metrów.

Aby zdemontować morską platformę wiertniczą, wymagane narzędzie tnące, w tym monitorowanie kamerą, zostało opuszczone 50 metrów do podpór platformy wiertniczej za pomocą e-spool® power, bębna kablowego igus® bez pierścienia ślizgowego. Następnie platforma mogła zostać zdemontowana i przygotowana do transportu.

Użyliśmy największego w tym czasie modułu obrotowego na wciągarkach systemu wciągania pionów w obrotowej wieży cumowniczej "Mooring Turret" (wieża cumownicza) na FPSO. Maksymalny kąt obrotu: 380°.

W 2017 roku wyposażymy tysięczną suwnicę typu statek-brzeg w system e-chain® firmy igus®, udowadniając, że trend w kierunku lekkich i wytrzymałych komponentów stał się najnowocześniejszym rozwiązaniem na całym świecie. W zdecydowanej większości przypadków rolkowe łańcuchy energetyczne są używane na długich odcinkach, co zwiększa żywotność komponentów, zmniejsza moc napędu i znacznie redukuje hałas.

Do bezpiecznego prowadzenia kabli w zastosowaniach podwieszanych w przemyśle naftowym i gazowym oraz morskim, w maszynach budowlanych, elektrowniach lądowych lub wiatrowych opracowaliśmy modułowy łańcuch energetyczny e-loop®. Zapewnia on określony promień gięcia kabla i jest odporny na wibracje i wstrząsy. W systemach napędu górnego e-loop® jest alternatywą dla pętli serwisowych, które mogą zerwać się w ekstremalnych warunkach wiatrowych i w których kable mogą pęknąć z powodu braku prowadzenia.

W automatycznej tokarce firmy Gildemeister Italiana S.p.A. bęben z 6 wrzecionami przesuwa obrabiane przedmioty do odpowiednich narzędzi z wysoką precyzją w zaledwie 0,65 sekundy. Aby powrócić do pozycji wyjściowej, bęben musi zostać obrócony o 300°. Urządzenie, które waży ponad 3 tony, potrzebuje na to tylko jednej sekundy. Zastosowano tu unikalny system zasilania energią igus®, który podąża za obrotem bębna i umożliwia liniowe ruchy bębnów wrzeciona - z 8 łańcuchami elektronicznymi, 64 przewodami i 73 wężami. Firma Gildemeister Italiana otrzymała za tę aplikację nagrodę Złoty Wektor 2020.
Osobista:
Od poniedziałku do piątku: 7:00–20:00
Sobota: 8:00–12:00
Online:
Umów spotkanie z ekspertem