FAQ Technologia śrub pociągowych

Wszystkie pytania i odpowiedzi dotyczące technologii śrub pociągowych dryspin

Ogólnie

Ogólnie
Ogólnie

Nakrętki śrub pociągowych

Nakrętki śrub pociągowych
Nakrętki śrub pociągowych

Śruby pociągowe

Śruby pociągowe
Śruby pociągowe

Materiały

Materiał
Materiał

Tolerancje

Tolerancje
Tolerancje

Wzory obliczeń

Wzory obliczeń
Wzory obliczeń

Ogólne

  • Wyższa wydajność
  • Niski poziom hałasu i wibracji
  • O 30% dłuższa żywotność dzięki asymetrii
  • Do 25% mniejsze zużycie
  • Większa wydajność

Śruby pociągowe

Materiały

MateriałMPa
iglidur® J4 MPa
iglidur® W3005 MPa
iglidur® A1803,5 MPa
iglidur® J3502 MPa
iglidur® E70,5 MPa
iglidur® J2002 MPa
iglidur® R2 MPa

Formuła obliczeniowa

Materiał iglidur®obrotowy długoterminowy
iglidur® J1,5
iglidur® W3001,0
iglidur® A1800,8
iglidur® J3501,3
Cykl pracy ED Wartość pvmaks.[MPaxm/s]
100%0,08
50%0,2
10%0,4
OznaczenieZnaczenie
FosioweSiła osiowa
PdopuszczalnyMaks. dopuszczone ciśnienie powierzchniowe 5 N/mm2
PprawdziwyRzeczywiste ciśnienie powierzchniowe z wybranym rozmiarem instalacji
Ae prawdziweefektywna powierzchnia podparcia wybranej nakrętki trapezowej śruby pociągowej
PSkok
d1Średnica skoku
Mtamoment obrotowy napędu [Nm] podczas przekształcania ruchu obrotowego w ruch wzdłużny
Mtemoment obrotowy napędu [Nm] podczas przekształcania ruchu wzdłużnego w ruch obrotowy
vPrędkość powierzchniowa [m/s]
Ø sPrędkość przesuwu [m/s]
nSzybkość obrotowa [min-1
ηSprawność

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Radosław Sobociński
Radosław Sobociński

Manager Produktu drylin®, dryspin®, robolink®

+48 692 460 718Wyślij e-mail

Konsultacje i dostawa