Nasze przewody sterownicze, począwszy od 12 żyłowych, mają specjalną konstrukcję mechaniczną, zapewniającą długą żywotność podczas ruchu. Montujemy tak zwane żyły skręcone w pęczki o krótkich długościach skoku.
Ale czym właściwie są żyły skręcone w pęczki?
Liczba pęczków zależy od liczby żył. Te pęczki są następnie kolejno skręcane. Ta metoda jest niezbędna do pochłaniania sił ciągnących/pchających, które występują podczas ruchu. Siły te występują, gdy przewód porusza się po łuku (promień). Żyły są ściskane w promieniu wewnętrznym i rozciągane w promieniu zewnętrznym. Opracowaliśmy konstrukcję żył splatanych w pęczki , aby zapewnić, że siły te nie obciążają zbyt mocno rdzeni, ponieważ rdzeń stale zmienia swoje położenie w przewodzie, równoważąc siły. Jest to szczególnie ważne przy zapobieganiu tzw. efektowi „korkociągu", który często występuje podczas długich przesuwów.
Dla nas bardzo egzotycznym rozwiązaniem jest toczenie się w górę i w dół na plastikowych rolkach na maszcie wózka widłowego. Naciąg jest utrzymywany na przewodzie, aby nie zeskakiwał z rolki, gdy wózek rusza. Ugięcie uzyskiwane za pomocą tych rolek powoduje również ekstremalne obciążenie splotu. Klient, który przeprowadził bardzo sumienne testy, odkrył wiele lat temu, że może to prowadzić do problemów. Pozwolono nam wziąć udział w testach klienta naszych produktów, podczas których zaprezentowaliśmy zalety naszego rozwiązania w postaci żył skręconych w pęczki. Wiele lat później, w tej aplikacji zapomniano o efekcie "korkociągu" i zerwanych żyłach w przewodzie. Jeśli macie Państwo również wyzwania, z którymi wasz przewód nie może sobie poradzić, może to być pierwszy krok do znalezienia z nami rozwiązania.
Od poniedzialku do piatku od 7:00 do 20:00.Soboty od 8:00 do 12:00.
24h