Do nowoczesnej regulacji siedzenia:<br />Łożyska i prowadnice kabli z jednego źródła

Na tej stronie można znaleźć następujące informacje:

Łożysko ślizgowe w regulacji wysokości siedziska

  • Co jest potrzebne: Rozwiązanie z łożyskiem ślizgowym do regulacji wysokości siedziska
  • Wymagania: Minimalizacja hałasu, płynna praca, niskie zaparowanie, wysoka nośność, lekkość, niski współczynnik tarcia, kompensacja tolerancji, może być również stosowany do powlekania elektronicznego w wysokich temperaturach suszenia, bezkorozyjny
  • Odpowiednie produkty: Łożyska ślizgowe wykonane z elastycznych materiałów iglidur M250 i iglidur K230, łożyska ślizgowe wykonane z materiałów iglidur GLW i iglidur G do większych obciążeń
  • Sukces dla klienta: Trybologicznie zoptymalizowane łożyska ślizgowe są lekkie, mają długą żywotność i gwarantują trwale cichą regulację dzięki swojej specyfikacji redukującej hałas (NVH/BSR). Specjalne konstrukcje, takie jak nasze łożyska zatrzaskowe, również skracają czas montażu. Oszczędność kosztów osiąga się dzięki cenie części i krótszemu procesowi montażu. Nie ma potrzeby ponownej kalibracji i procesów kołnierzowych - czasy rozwoju są bardzo krótkie - nasze kontakty techniczne oferują kompleksowe doradztwo od układu do projektu. Prototypowe próbki wykonane ze zoptymalizowanego trybologicznie materiału są dostępne w technologii spiekania laserowego w ciągu 24 godzin.
Łożysko ślizgowe w regulacji wysokości siedzenia

Łożysko ślizgowe w regulacji oparcia

  • Co jest potrzebne: Ciche łożysko o niskim prześwicie do regulacji nachylenia
  • Wymagania: Minimalizacja hałasu, tłumienie drgań, niski prześwit, niskie zaparowanie, wysoka nośność, lekkość, brak smarowania
  • Odpowiednie produkty: Różne niestandardowe części specjalne, np. wykonane z iglidur X, iglidur G i iglidur GLW.
  • Sukces dla klienta: Nasze zoptymalizowane trybologicznie materiały ze zintegrowanymi smarami stałymi zapewniają niski współczynnik tarcia, a tym samym minimalizują hałas podczas procesu regulacji. Konstrukcja łożyska dostosowana do sytuacji montażowej przez igus pracuje z niskim luzem i skraca czas opracowywania i projektowania.
Koła zębate i łożyska ślizgowe w układzie regulacji oparcia

Wsparcie śruby pociągowej w regulacji odcinka lędźwiowego

  • Co jest wymagane: Podkładki oporowe do podparcia śruby pociągowej w napędzie
  • Wymagania: Minimalizacja hałasu, płynna praca, brak korozji, niskie zaparowanie, wysoka nośność przy wysokiej wartości p x v = 1, lekkość, niski współczynnik tarcia, dopasowane do partnera współpracującego wykonanego z POM i PP GF30
  • Pasujące produkty: Podkładki oporowe iglidur W300
  • Sukces dla klienta: Podkładki oporowe są ekonomiczną i płynniej pracującą alternatywą dla łożysk oporowych
Łożyska ślizgowe w regulacji oparcia dla odcinka lędźwiowego

Łożysko ślizgowe w podnóżku

  • Co jest potrzebne: Rozwiązanie z łożyskiem ślizgowym we wnętrzu pojazdu do regulacji oparcia nóg fotela samochodowego, przedłużenia siedzenia komfortowego, przedłużonego oparcia nóg
  • Wymagania: Płynna praca, niski współczynnik tarcia, wysoka nośność, lekkość, niskie zaparowanie, minimalizacja hałasu
  • Pasujące produkty: Łożysko ślizgowe iglidur M250 i iglidur G
  • Sukces dla klienta: Łożyska ślizgowe iglidur umożliwiają cichą regulację, zapobiegając uciążliwym hałasom BSR i NVH w zawiasach foteli. Wykonane z trybologicznie zoptymalizowanych polimerów, są do pięciu razy lżejsze niż odpowiadające im łożyska metalowe.
Łożysko ślizgowe w podnóżku
Łożysko ślizgowe w zagłówku
Łożysko ślizgowe w zagłówku
Łożyska ślizgowe i koła zębate w podłokietniku
Łożyska ślizgowe i koła zębate w podłokietniku

Pierścień ślizgowy w uchwytach obrotowych

  • Co jest potrzebne: Obrotowe łożysko do przednich foteli
  • Wymagania: Minimalizacja hałasu, niski współczynnik tarcia, wysoka nośność, lekkość, brak konieczności smarowania, wysoka odporność na zużycie, niskie zaparowanie
  • Odpowiednie produkty: Pierścień ślizgowy np. z iglidur J lub iglidur RN293, dostępny jako łożysko wieńcowe lub niestandardowa część specjalna.
  • Sukces dla klienta: Trybologicznie zoptymalizowany materiał ze zintegrowanymi smarami stałymi zapewnia niski współczynnik tarcia, a tym samym minimalizuje hałas i siłę podczas procesu regulacji. Konstrukcja łożyska dostosowana przez firmę igus do sytuacji montażowej pracuje z niskim luzem, skraca czas opracowywania i projektowania oraz oferuje ogromną przewagę kosztową i wagową nad alternatywami z łożyskami tocznymi.
Pierścień ślizgowy w obrotowym siedzeniu

Łożyska ślizgowe w kompaktowych silnikach do elektrycznych regulatorów siedzeń

  • Co jest potrzebne: Rozwiązanie łożyska ślizgowego w kompaktowych silnikach do elektrycznej regulacji foteli, siłowników foteli, napędów regulacji foteli
  • Wymagania: Wysokie prędkości, niewielka przestrzeń montażowa, niski współczynnik tarcia, minimalizacja hałasu, wysoka obciążalność, płynna praca, lekkość, bezobsługowość, brak zewnętrznego smarowania
  • Odpowiednie produkty: Łożysko ślizgowe wykonane z wysoce odpornego na zużycie igliduru J i igliduru H1 w wyższych temperaturach.
  • Sukces dla klienta: Redukcja hałasu (NVH i BSR), wysoka wydajność przy niskich i wysokich prędkościach, niski współczynnik tarcia, długa żywotność, brak konieczności zewnętrznego smarowania, oszczędność kosztów, redukcja masy
Siłownik z kołami zębatymi
dryspin w siłownikach liniowych
dryspin w siłownikach liniowych
Łożyska ślizgowe i koła zębate w siłownikach siedzeń
Łożyska ślizgowe i koła zębate w siłownikach siedzeń
dryspin w regulacji oparcia
dryspin w regulacji oparcia

Dynamiczna ochrona kabli w regulacji liniowej i wysokości fotela

  • Co jest potrzebne: Dynamiczne zabezpieczenie linkowe do liniowej regulacji siedziska i regulacji wysokości siedziska
  • Wymagania: Ochrona promienia kabla, płynna praca, stykanie się wiązek kablowych w ciasnej przestrzeni montażowej, łatwa instalacja i skrócenie czasu instalacji, wprowadzanie kabla uprzęży ze złączem
  • Odpowiednie produkty: e-chains E2 micro lub easy chain series E06
  • Sukces dla klienta: Skrócony czas instalacji jest jedną z głównych cech łańcucha energetycznego easy chain. Jego elastyczny i wytrzymały materiał igumid NB oferuje również optymalną elastyczność i klasyfikację UL94-V2
e-prowadnik do regulacji liniowej w fotelu samochodowym

Dynamiczna ochrona kabli dla foteli obrotowych i uchylnych

  • Co jest potrzebne: Dynamiczna ochrona kabli do zastosowań obrotowych i wychylnych w systemach siedzeń
  • Wymagania: Ochrona promienia kabla przy kącie obrotu 200°
  • Odpowiednie produkty: e-chain E2 mirco, w szczególności seria E2C.15
  • Sukces dla klienta: Ochrona kabla i ciągłe zasilanie elementu siedzenia przez łańcuch energetyczny z odwróconym promieniem gięcia.
Obrotowy e-prowadnik w fotelu samochodowym

Części specjalne iglidur do zastosowania w fotelach samochodowych

Komponenty na zamówienie

Zestaw próbek

Zestaw próbek z branży motoryzacji w zakresie siedzeń samochodowych

Broszura

Broszura dotycząca foteli samochodowych

Więcej informacji

Łożyska klipsowe
Rekalibracja
Fotel samochodowy i logo bloga

Konsultacje

Z przyjemnością osobiście odpowiem na Państwa pytania

Konsultacje i dostawa